Tuesday, April 18, 2017

Geng 17 Bahagi-bahagikan Dedak

Madu tualang power! Click here

Rafizi: Siapakah 17 penerima dana berkaitan SRC?

     Hari ini, 4:15 petang      Hari ini, 4:25 petang
    Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli mempersoalkan siapa 17 individu yang didakwa menerima dana berkaitan dengan SRC International Sdn Bhd, bekas anak syarikat 1MDB.
    Katanya, dakwaannya itu berdasarkan dokumen yang dipaparkan oleh Peguam Negara Tan Sri Mohamed Apandi Ali ketika beliau ‘membersihkan’ Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak daripada sebarang salah laku pada Januari tahun lalu.
    ------------------------------------------------------------------------------------

    Dol,

    letih kita dikerjakan Rafizi. Selesai satu bab, muncul bab ke-2.

    Kahkahkah!

    Bab yg ini rasanya lagi ladzat Dol. Kahkahkah!!! Kompom 17 ekor tu tengah panas injap. Sikit hari kena buasir la tu. Kahkahkah!


    Cara pengagihan dedak mungkin dibuat mengikut skrip P Ramlee.

    "Satu juta untuk kau, 3 juta untuk aku" kehkehkeh!

    Jawab yg dapat sejuta, "Ini fitnah. Berniat jahat. Aku akan ambik tindakan undang-undang"

    Yg dapat 3 juta jawab balik, "Tak apa. Aku saman balik. Nanti aku bawak 10 saksi"

    Jawab yg dapat sejuta, "Kau nak bawak 10 saksi kena kemukakan 4 saksi dulu"

    "Tunggu Selasa depan, aku bawak 4 saksi"

    "Butir tahik apo 4 saksi?"

    "Kau tunggulah sampai aku tak sampai-sampai"

    Kahkahkah!
    Kahkahkah!
    Kahkahkah!


    Chief Penyamun merangkap Lebai Wasatiyyah jugak yg relax & mengekek-ngekek tengok perangai pemakan dedak.

    "Memang cilake hangpa. Buat kerja pemalaih, duit hangpa maw"

    Kahkahkah!

    6 comments:

    1. SD chegubard nak kira camner bos? Nak.nafikan.ke atau kita nak buat fitnah lain plak?

      ReplyDelete
      Replies
      1. Pelik mmg pelik chegubard kemain lg serang pkr serang azmin serang2 tp mdb, src,scorpene balak semua isu Ekonomi chegubard senyap menikus..hairan2..

        Delete
      2. Syabas, bravo..

        chegubard berani buat SD

        Rafizi lg berani siap SD dan istihar harta tiap2 tahun lg

        TAPI..

        Takde sorang pon Imam jenazah imam semayang si lebai yg bersorban berjubah ulamoook Mesirrr yg bebuih2 mulut baca Quran hadis serta tak nah tinggal semayang Tahajud tu yg berani-BERANI istihar harta serta buat SD sprt chegubard & Rafizi..

        Islam itu CAHAYA..
        yg TERANG=LURUS=TELUS=HISAB=AUDIT=HALUS=TELITI agar terang nampok penCURI dan harta rkyat yg tlh diCURI!

        Klu lebai khosyuuk Tahajud yg jd imam jenazah dan imam semayang berani keDEPAN kenapa bab istihar harta dan buat SD takut dan menyorok kat belakang dgn berbagai2 alasang!?

        Begitu kah "akidah" geng kapla ponteng kapla uturn kapla fitnah-maki-hamun dan kapla tangguh2 yg tlh diajar oleh Rasulullah?

        300% gerenti spesis geng lebai cam nih masuk syurga

        Takbirrr!



        Delete
    2. Chegu bard dh jd cytroop umno skrg..

      ReplyDelete
      Replies
      1. Btl2...tgk chegubard xdak serang umno pon...

        Delete
    3. macam kenal je yang nak 4 saksi dan tahik butir. biawak dan anjing salak babi dalam bukit dah jadi trademark. kikiki.

      ReplyDelete

    Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

    Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.