Wednesday, April 19, 2017

Bapak Borek, Anak Butir Tahik Bintik-bintik

Madu tualang power! Click here

Mahkamah arah Razman bayar kos tangguh bicara saman Nizar

Pesuruhjaya Pas Perak Razman Zakaria hari ini memohon perbicaraan kes saman yang dikemukakan oleh Timbalan Pengerusi Amanah Perak Datuk seri Ir Nizar Jamaluddin ditangguhkan.
Mahkamah Sesyen Ipoh sebelum ini telah menetapkan hari ini dan esok sebagai hari perbicaraan saman tersebut.
-----------------------------------------------------------------------------------
Kahkahkah!

Kalau dengarkan gebang PJ Perak ni, Sulawesi pun dia nak pegang. Usahkan Perak.

Itulah sembang berdegar-degar PJ Perak.

Kahkahkah!

Ini hapa tangguh-tangguh?
Tak cukup kertas mungkin. Tak cukup dakwat, ayor lior je banyak menjelejeh kot.
Kalau tak cukup dana, mai belakang rumah aku banyak tin Milo.

Kahkahkah!

Serupalah dgn dia punya chief. Kalut sikit tangguh. Gabra sikit, tangguh.

Kalau dah sekerat kat dalam. Henjut je la.

Ini hapa fesyen punya main ni? Sekerat dah kat dalam, cungap nak bawak keluar. Kejap lagi nak bubuh balik sekerat.

Marah la orang. Dah kering ayor lior ni.

Kahkahkah!!

Ubat berak budak pun kena masuk perabis.
Tak boleh masuk sekerat.
Kahkahkah!

10 comments:

  1. Razman ckp berdegar degar tp berak merate gelegar ponggong berselepat butir2 taik kahkahkahjahkah.

    ReplyDelete
  2. Ajenye gampang bebeno, taim buat labun pitenah dulu idak pulak teringin nak tangguh2. Siye punya lebai... kharghh ptuii!!!

    ReplyDelete
  3. Org mcm ni yg walaun sanjung? Lebai pseudo

    ReplyDelete
  4. Assalam

    Saya tompang sekaki n3 ni. Lucu dan tajam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam Din,

      Memang syok taruh dalam blog ni, dalam blog miker pun komen teman selalu taruh kawkaw punya.

      Delete
  5. yop oiiii
    bior le demer nk masok sekerat..kahkahkah..kalo masok suku lg haru...cer miker promote madu tu kt dia..mau di ghonjang nye sampei ke telor..kahkahkah..abih kecut rahim di keroje kan nye nti..kahkahkah

    ReplyDelete
  6. Kalu keras leh la masuk
    Sekerat ke suku ke
    Takut lembik jer
    Naya bro nak tenyeh menatang apa
    Hahahahaha...

    ReplyDelete
  7. Dol,
    Gambar ubat budak tu bukan ubat viral fever ke?
    Jgn tenyeh ubat yg salah lam lubang tombong budak Dol.

    kahkahkah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau memang bijak Dol,
      kahkahkah! Berpengalaman.

      Kompom kau ni kuat berjubur & ramai anak.
      Kahkahkah!

      Delete
  8. Jenis sombong taknak salam ngan org.
    Tangan dah terpalit penuh ngan taik
    kahkahkah!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.