Saturday, March 4, 2017

Perbualan Q7 & Tok Peti Peghelih!

Madu tualang power! Click here


Time Q7 nak keluar rumah, Dr MAZA ada bagi tau,

"hang tak payah susah-susah sampai mai rumah aku cari harumanis. Harumanis tu kat Pasar Payang hang pun banyak."

"kat seluruh Terengganu tu pun berlambak-lambak"

"nak jumpa banyak lagi, hang pi Kelantan."

kahkahkah!!!

2 comments:

  1. Memula kemain garang nk sekeh. Lepastu melutut dtg. Itulah pas...dlm ceramah2 blhla ckp berapi....bila ajak berdebat/dialog terus ponggong keluor api.kahkahkah

    ReplyDelete
  2. si maza ni boleh tahan jg bengap dia. siapa dia yang mengatakan bahwa tak sokong hudud ini kafir, sila bagi nama dia. kalu jatuh dosa tak semesti jatuh kafir maza oooi. tu lah dia ni pun celaru gak otak dia, yang jadi mufti dgn kerajaan umno tu boleh lak.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.