Saturday, March 11, 2017

PAS Nak Main Tsunami

Madu tualang power! Click here

PAS ramal tsunami Islam pada PRU14

Mendakwa mempunyai asas untuk menganggap DAP, Gerakan dan MCA sebenarnya bermain wayang di belakang tabir, Pusat Penyelidikan PAS (PPP) mendakwa, akan berlaku "tsunami Islam" pada pilihan raya umum akan datang.
Pengarah PPP, Dr Mohd Zuhdi Marzuki, berkata tindakan mana-mana pihak bersekongkol untuk menghalang umat Islam di negara ini memenuhi hak asasi mereka bernaung di bawah undang-undang syariah hanya akan memburukkan hubungan harmoni sesama rakyat Malaysia.
-----------------------------------------------------------------------------------

Nak tsunami boleh.

Puting beliung pun boleh. Ribut taufan boleh.

Lebai-lebai Kopi O boleh sembang lebat kedai kopi.

Boleh berlabun dari Isyak sampai Subuh. PAS akan itu, PAS akan ini. Pukul lah canang.


Tapi Dol,

kalau cawangan PAS dalam kawasan MB Klate sendiri boleh bubar, macam mana? Kaplevuto hapa tsunami?

Kah kah kah kah!!!

Macam kaplevuto, sebenarnya pokok
periuk kera.

Kalau kena tsunami, nak cari kaplevuto sendiri pun tak sempat.

Kah kah kah kah!!!

11 comments:

  1. Kahkahkahkah..
    Lu punya komen memang xleh blah la..bro
    Jahanam.

    ReplyDelete
  2. Kaplevuto? apa tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu pun nk aku sebut gak je ?? aishhh

      Delete
  3. Senarai cai baru dalam pernerbitan dalam pemilihan pus@nanah, bermulalah acara lempang melempang barisan kepemimpinan mereka. Kalau revolusi iran lahirlah ayatolollah dan masanya akan tiba kelahiran dalam acara bola pingpong lambang pus (pus dalam bahasa inggeris ialah nanah )"ularmakbutohlah "

    ReplyDelete
  4. kleptokrat adalah kawan kpd kaplevuto... spesis hidupan liar yg parasit menjahanamkn negara

    ReplyDelete
  5. Wakakakaaka...PAS tu kita tido PAS tu kita makan, PAS tu kita kerja, PAS tu....Mmg sah PAS akan menang kah kah kah

    ReplyDelete
  6. yop oiiiii
    rope haram miker niiiii...kahkahkah...ngancok wak betui lerrr

    ReplyDelete
  7. Jika benar andaian Dr Muhd Zuhdi itu bakal melihat PAS menang besar dlm PRU14 ini dan membuat kerajaan campuran dgn UMNO. Takut terjadi sebaliknya spt dulu,tinggal 2 kerusi shj

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya setuju 3 penjuru kerana ini akan menyerlahkan sokongan sebenar kpd parti2 yg bertanding. Kalau 2 penjuru sahaja mungkin ada pengundi yg boikot kedua2 nya. Jadi dgn 3 penjuru tiada lagi alasan pengundi boikot pilihanraya!

      Delete
    2. Belah la wanrosli.. Bila minta video matsabu tolak hudud terus kecut teloooooo.kahkahkahkahkau.dah nangis kena gasak kat blog agen dsai dtg sini pulak konon baik. Phuiiii.kahkahjahjahjag

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.