Thursday, March 30, 2017

Nikmat Kena Kencing

Madu tualang power! Click here


Beriya-iya nak bentang.

Orang kasi peluang bentang, malu-malu bewok nak bentang. Tangguh.

Kasi lagi satu peluang bentang, pun buat malu-malu bewok. Tangguh lagi.

Dapat lagi peluang bentang, dia boleh cakap "you aje la bentang, yang..."

Kah kah kah kah!!!

Kah kah kah!

Sebenarnya, kalau kepala dah penuh air, tak kira dah bentang tak bentang. Atas rumput lalang pun jadi.

Bentang tak bentang, tak bentang-bentang, "you aje lah bentang yang"

"you aje lah bentang yang"

Kahkahkah!!

You sudah fed-up, you pun kasi kencing satu kali.

Kahkahkahkah!!!!

14 comments:

  1. Padan muka. Ahli-ahli PAS boleh kongsi air kencing Najib. Nikmat rasanya.

    ReplyDelete
  2. Hehehe Kesian aku tgok Ular-Mak Ular-Mak Menganga Mulut Celupar Mereka.sebelum ni jenoh Kutuk DAP n Amanah tak sokong Rokok 355 depa.lah ni aku nak dengaq Ular-Mak Maki HMun Umngok Pulak.Yang KerabuBersuara pulak dh puas kau Maki Hamun Dap n Amanah.aku nk baca ayat kau Maki Hamun Umngok pulak spesis Melayu Kaki Kencing hahaha

    ReplyDelete
  3. yop oiiiii
    ater jd lerr bewak sadin yerr..kahkahkah..aje ngn yerr nye pon nyadin je muke walaun2 tu lepaih kene kencin..sronok gamak nye..kahkahkah..lepaih ni suruh abe adi tu bentang seperah..blh le buat kenduri doa selamat..udah itu je mampu di bentang..kahkahkah...gampang benor ekkk...kahkahkah..jgn pelior bentan udah lerrr..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkahkah.komen ni mmg win.ajer gampang. Kahkahkah. Bentang seperah yg xblh tahan tu.ahahahaha

      Delete
  4. Ajenye macam gampang lebai hancen seko tu.

    ReplyDelete
  5. Pulun awai sangat... ayaq syok dah kontang... tinggai ayaq kencing sajalah... tu pun berambok sebab takble nak tahan... maklumlah relik zaman darurat... injap loose.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha jemur tilam, tuduh cucu kencing malam.

      Delete
  6. lepaih nih ularmak ularmak akan kutuk DAP,PKR dan Amanah sebab depa kena kencin.
    yg kena kencin PAS awat PH plak yg kena maki?
    dari jadi manusia baik korang pi mati.
    -SukuSamdol
    buat perabih oksijen aje puak ularmak2 nih

    ReplyDelete
  7. ater yeob serojok benar laa gamak nya yee...
    Udah tu apa usaha mike pak meka atuk meka opah meka pada ugama Islam gamak nya yaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkah!

      Jasa mereka tak ada kena mengena dgn bijik, bulu & ari-ari pak, atuk & opah meka.

      Kahkahkah!

      Delete
    2. Saya pun orang Perak.

      Usaha kami menentang Syiah laknatullah perogol dan pembunuh umat Islam tapi Presiden Pas Hadi bukannya menentang, malahan berpeluk dan memuji perjuangan hizbullah syiah. Hizbullah hantar tentera rogol dan bunuh umat islam hadi marang puji??? Itu usaha menghancurkan Islam, jangan jadi bodoh!!!

      Usaha kami menentang penyelewangan duit rakyat dan penindasan kepada rakyat serta urustadbir negara yang teruk. Ini selaras dengan ajaran Islam. Saidina Umar menekankan kepada urustadbir negara yang baik dan hak2 kaum minoriti iaitu bukan Islam.

      Rasulullah menyuruh membela orang yang dizalimi walaupun orang itu bukan Islam. Hadi Pas sokong orang yang zalim dan perompak duit rakyat. Islam apa Pas macam ni? Islam penipu jual agama???

      Duit 1mdb digunakan untuk membiayai filem lucah the wolf of the wall street. Ada hadi marang bantah??? Tak hairanlah kalau ada ulama Pas tenfok porno di Jerman dan tunjuk kote dalam fb serta tayang dada telanjang dalam fb!!!

      Tak payah cakap nak perjuangkan agamalah kalau dah kaki buat kerja mungkar macam tu!!! Korang tak layak pun nak perjuangkan agama. Pergi balik sekolah mengaji dulu lah bagi pandai!!!

      Delete
  8. Kita ketawa di sini bukan sebab kegagalan ruu atau hudud. Kita ketawa kerana ada sekumpulan orang yang konon bijak pandai nak tangani umno mengabai sabda Nabi SAW supaya mukmin jangan terjatuh di lubang yang sama dua kali. Malah nasihat ulama tersohor TGNA supaya jangan percaya dengan umno diabaikan.... sekarang padan muka.

    ReplyDelete
  9. Aku rase umno mmg berpakat dgn pas bab bentang terlentang ni. Pas nk ckp apa dedak dah sapu nt umno buka kes kang ada pulak ulamak kedalam jel.maka pas ikut je lah skrip.yg pasti masuk bilik terlentang lah ulamak2 bersama bini kedua terutama ciksomi Audi7.auuu.kahkahkah

    ReplyDelete
  10. Spesis hybrid baru ke tu bewok + babi@khinzir = bebir

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.