Friday, March 31, 2017

Menjemur Tilam Hancing di Padang Merbok

Madu tualang power! Click here


Apa nak dimalukan kalau otot pundi kencing dah tak kuat.

Otot dah tak boleh mengetat menahan kencing.

Pakai lah pampers untuk orang tua. Banyak kat farmasi.

Kah kah kah!


Jangan pulak kalau tengah termengah-mengah menjemur tilam, bila orang tanya pasai apa,

jawabnya, 

"Ini kerja anak cucu atuk ni, kuat kencing malam"

Kahkahkah!

Nak senang bakor je tilam tu. Lepas ni tidur atas simen.

Kahkahkah!

17 comments:

  1. Terbaik.... ha ha ha

    ReplyDelete
  2. Pasni dengor le labun ulamak mesti kata ini semua salah dap.kahkahkahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banggakan dpt tgk tujuan nk muliakan mahkamah islam dipersusahkan....nauzubillah
      Nak harapkan pan? Kene mintak izin dap dulu
      Nak harapkan pkr? Itu semua bidang kuasa polis..chaitt

      Delete
    2. 8.06 bangga atau bangang.bangga kena perbodohkan dgn umno dgn bangang kena perbodohkan dgn umno adalah sesuatu yg berbeza..nk mulia kan mahkamah islam harapkan umno.cuba guna otak berfikir, jgn guna siku lutut....akhir sekali jgn hipokrit dok kata putuskan hubungan dgn bersatu sbb ada dap amanah..dlm krjn selangor blh plak bertenggek dgn pkr yg ada dap dan amanah..cuba buka otak sikit pikir dlm2 jgn walak dalam2 xtentu hala kmdian salahkan dap.kahkahkha

      Delete
    3. Nak harapkan PAS, inilah jadinya... bahan gelak ketawa sebab dikencing umno... walaupun dah diberkali2 dikatakan jangan dekat dengan syaitan yang dikenali tu.

      Dapat pakat elok2 dalam Pakatan Rakyat, PAS buat haru biru... kepalanya Hadilah... pemalas nak ke mesyuarat, hantar wakil kemudian bila ada keputusan senang2 dia gugurkan. Kemudian salahkan DAP... Hadi sendiri takdak kreadibiliti salahkan orang.

      Kenapa tak bentang ruu355 bila diberi peluang dua kali? Tu pun walaun tak faham2 bahawa tok guru depa tu dah terbeli dengan umno. SEKARANG APA YANG PAS NAK BUAT? UMNO DAH KATA TAK MAHU. HADI BENTANG PUN KALAU PARLIMEN LULUS, KERAJAAN BN AKAN PERAM RUU355, SO APA PAS NAK BUAT?

      PAS buat Islam dihina sebab tak berpegang janji dengan undi yang rakyat berikan. Jadi jangan mendabik dada mengatakan PAS diredhai Allah.

      Delete
    4. Kena kencing pun bangga. Memang tolol betul walaun PaS sekarang ni. Dari tuan presideng sampai ke bawah tolol kaw kaw

      Delete
  3. Ha ha ha...5:39 rupa2 nya lembu dap

    ReplyDelete
    Replies
    1. yop oiiii
      lembu blh gak d semelih,buaat kenduri..bg org mkn..dpt pahala..tp kalo walaun udoh kene kencing sllu..mcm miker ni..hancing pering yop oiii..kahkahkah..x sape sior nk dekat miker tu yop oiii...kahkahkah..tengin bebenor..

      Delete
    2. Lembu dap xda dpt dedak tp lembu umno lg untung oooo dpt dedak 90juta atas nama islam.kahkahkah

      Delete
  4. Sudah kena sangatlah tu, seorang penyamun dan seorang lagi penipu...penipu lencun dikencing penyamun. Kah kah kah

    ReplyDelete

  5. Pendekar Mustar : Ani, akat jemuran. Hujan dah turuuun. Ish ish ish...ribut pun tidak, guruh pun tidak, tiba-tiba hujan.

    Ani : Tuan, itu bukannya hujan. Tuan dah kena.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha.... Accccobaaaannnnn

      Delete
  6. Adus.kesian tgk kat mana2 blog pun macai pas panas terasa air kencing umno.kena basuh kaw2 tp kata dpt pahala..igt Allah tu mcm walakontol pas ke bg pahala xtentu hala...segaja kena tipu dgn umno pun dpt pahala
    Ajer tongong walataik2 pas.kahkahkah

    ReplyDelete
  7. Kalau betul PAS nak cari pengaroh politik..PAS tak payah sibuk2 soal
    1.Hudud
    2.RUU 355
    3.Haramkan arak/judi
    4.Lain2 suruhan agama
    #Ini tentu DAP/MCA/ & yg sewaktu dgnya..tak marah Dan sokongan PAS makin kuat...
    Tapi kenapaaaa laaa PAS ambil berat soal itu.
    Nak harapkan siapa lagi untuk perjuangkan Islam.
    PKR/Bersatu....jgn harapkan.Bekas UmNo jgk.
    PAN...takut abang DAP plk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walataik2... Tu sbb aku pgil walaun2 pas ni walataik sbb ckp busuk mcm taik taik pun lg mulia drp pas..Itulah modal nya.dap dap dap dap dap... Ruu xjd pun salahkan dap..agaknya terkentut pun salahkan dap..terberak terkencing terbelepat taik kat muka pun salahkan dap...Berentilah salahkan org lain..muhasabah diri salahkan diri sendiri dulu br tuding org lain.Kata politik matang..ni politik salahkan org lain baik dok utan jgn campur dgn msykt..

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.