Tuesday, March 14, 2017

Hukum Bagi Salam Kpd Org Yg Tengah Sesak Nafas

Madu tualang power! Click here


Salam 3 kali cukup masa isteri pakai baju, Jais pertahan serbuan


KUALA LUMPUR: Seorang pegawai Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) mempertahankan tindakan pihak berkuasa itu menahan sepasang suami isteri berhubung kesalahan berkhalwat bulan lepas walaupun mereka mempunyai sijil perkahwinan.
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Kah kah kahkah!!!

Apa punya bodoww??!

Org tengah sedap2 berhenjut dia boleh bagi salam nak masuk tengok. Kah kah kah!!!

Bagi lah salam 60x pun, tak ada sapa dengar.

Kalau bilik sebelah runtuh pun tak ada sapa dengar.

Tuntutan air yg ingin menghambur keluar lagi dahsyat!

Kah kah kah!!!


Kita nak tanya JAIS, JAKIM, JAKUN ni, kalau serbu hotel 6 bintang nak bagi salam ke atau nak bagi good morning/sawadikap/ahlan wa sahlan??

Kah kah kah kah!!!


15 comments:

  1. bila dah ada sijil bukti sah nikah, bermakna khalwat itu sudah jadi halal. apa perlu nak tangkap?

    setau aku, kalau org luar beri salam , tak wajib penghuni yg berada dlm rumah jawab.

    bygkan pencuri nak pecah rumah. dia beri salam. kalau tak jawb berdosa. kalau tak ada org jwb, bermakna rumah tu kosonglah. boleh le pecah masuk.

    salam hanya wajib dijawab bila bertemu.

    bg yg dtg tu, kalau salam tak dijawab 3 kali, berambuslah. buat apa tunggu lg!

    ReplyDelete
  2. Hotel bajet udoh ler yeop. Kena saman bayor idok ler cekik darah. Kena Hotel Hilton tangkap basah JKKK ke Menteri lantikan Jibby ke tak ke naya disuap dedak dan mengadap PM plop. Gitu ler kije spy perisik Negara Islam moden. Nak kongkek China doll duit pokai.

    ReplyDelete
  3. Jawi nak mengintai letew pastu kalo ada peluang nk tumpang sekaki....kehkehkehkehkeh

    ReplyDelete
  4. yop oiiiii
    org nk ngancok pn demer kaco..kahkahkah..
    cer miker kene kaco masa ngancok..mau keluor ikut idung ayor tu..terberosen abih..kahkahkahkah..
    ajer nyer gampang jais,jawi,jawa ni...kahkahkahkah

    ReplyDelete
  5. yop oiiiii
    org nk ngancok pn demer kaco..kahkahkah..
    cer miker kene kaco masa ngancok..mau keluor ikut idung ayor tu..terberosen abih..kahkahkahkah..
    ajer nyer gampang jais,jawi,jawa ni...kahkahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkah.rope gampang komen samsung. Kahkahkah.keluo taik aku gelak. Kahkahkah

      Delete
  6. Kah kah kah kah tgh henjutan mesra lagi padu tiba-tiba dgr pintu diketuk disertai Salam...Bukan Salam terakhir tapi Salam teristimewa kah kah kah kah

    ReplyDelete
  7. Memang spesis celaka laknat sial petugas Jais yang bertegas hendak menyerbu masuk juga ke bilik, walaupun sang suami itu awal-awal lagi telah memberitahu berilah masa isterinya memakai pakaian menutup aurat terlebih dahulu.

    ReplyDelete
  8. Tuan Admin,
    Tolong jangan sabit orang2 Jakun apabila memperkatakan tingkah laku sesetengah orang 'melayu'.
    Tolong sikit, boleh ?

    ReplyDelete
  9. geli tengok Tuan LibangLibu ltak gambo bulu tu ...

    ReplyDelete
  10. beli madu tualang ada duit!

    tempah hotel berbintang2 tak ada duit!?

    aku hrp admin boleh turunkan harga madu tualang agar wang yg dijimat boleh digunakan utk tempahan bilik 5 bintang.

    hauauauaa

    ReplyDelete
  11. Dan sangap la katakannn...

    ReplyDelete
  12. Cer admin kabo bebetui brp rege jual madu tualang tu.sekilo atau stgh kilo

    ReplyDelete
    Replies
    1. RM150 je. Murah ya amat.
      Sebotoi 750ml. Mana ada org guna kilo menyukat benda cayor. Kahkahkahkah!!!

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.