Monday, February 20, 2017

Q7 Dalam Kenang-kenangan

Madu tualang power! Click here


Q7

istiQomah
fastaQeem
Qamar
sadaQah
walaQ
Qadham
sadaQallahul azim

Kahkahkahkah!!!
Qah Qah Qah Qah!!!!

24 comments:

  1. Dulu range rover(murah!), Mini cooper, bmw, mercedes, vellfire
    Skrg porsche, audi
    Lps ni apa pula?
    Geng x-pas yg skrg bersama Amanah tak ada nafsu sakan mcm ni.
    Lebai2 ni dah terikut2 perangai big shot umno kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu rasa mana lebih tinggi nilainya?

      Samada nilai sebuah kereta yg nilainya perlu dibayar ansuran bulanan sehingga mencecah ribuan ringgit (anggaran RM5K); ataupun nilai penerimaan RM15K tiap2 bulan yg bermula entah sudah berapa tahun!

      Atau dgn bahasa yg lebih mudah utk difahami oleh PAN iaitu:

      'Samada RM5K yg perlu KELUAR dari kocek sendiri setiap bulan; ataupun RM15K (3 kali ganda) yg MASUK ke kocek sendiri setiap bulan!'

      Delete
    2. PAN Imayam bagi fakwa baru!: Orang PAS haram pakai kereta 'mewah'
      - dah tabiat Melayu Sekular - dengki nak mampus!!

      Delete
    3. Wal ria'un Wal taqbur fil kubbur.

      Delete
    4. Oi anon 7:33, bila kamu ludah ke langit jatuh atas hidung kamu sendiri

      Delete
    5. Jangan la layan wanrosli 7:33 tu jenis walaun makan taik hadi pun hukumnya wajib lazat lemak berkrim disukai ramai katanya. Kahkahkahkah.bagi nya hadi umpama tuhan..manakala pas adalah agama islam. Demikian biutnye kepala otak walataik. Kahkahkahkah

      Delete
  2. Allah akan buat pekung puak ni satu persatu .InsyaAllah.

    ReplyDelete
  3. betuike dia beli datuk? negeri mana? sulu, minang, Sulawesi...?

    MP KAPIR india PSM, dpt AP, dia jual; duit dia guna buat projek rakyat.

    MP ISLAM melayu india, dpt AP, dia beli Porsche, mini cooper, bmw, audi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan setakat MP Islam saja, ulama atau yg berkait ulama pula tu!

      Delete
  4. Penagan 90 wallajuta ... Qah Qah Qah !!!

    ReplyDelete
  5. Sekarang ni nak makan lebai-lebai ni senang jer.. asal ada DUIT..kompom lentuk lah..hehehe

    ReplyDelete
  6. Semuga ALLAH mengampuni dosa dosa kita.. Aamiin.

    ReplyDelete
  7. syukur, istiqomah dia pakai AUDi, kalau dia pakai Proton BLM macam mana!

    ReplyDelete
  8. Porche baru Fastaqim....yg lain tak fast!

    ReplyDelete
  9. Kahkahkah.gampang blog ni kejap tenggelam kejap timbul berselepat taik.kahkahkahkah. Jgn kata paklebai xda napsu yop..hadi pun bini 2 oi....xcukup 1 lobang mau 2 lobang...bila tanya...ikut sunnah.kahkahkah

    ReplyDelete
  10. Lebai pas guna serban untuk jadi karung RM90.0 juta..KAH...KAH...KAH

    ReplyDelete
  11. cam haram ajer pantun LL kali ini.
    Qah Qah Qah

    ReplyDelete
  12. orang kapung kene derma jihad pemimpin atas joli sakan,pemimpin tak layak jadi pemimpin la

    ReplyDelete
  13. pemimpin banyak barua sekarang

    ReplyDelete
  14. Sekarang kena slow talk dengan ahli/penyokong PAS bahawa pimpinan Cai dah kaya, jadi dalam PRU14, bukan tanggungjawab ahli untuk bantu dana PRU14.

    ReplyDelete
  15. Berkatalah kamu didunia ni sepuas-puasnya kerana di akhirat nanti mulut kamu tidak berfungsi seperti sekarang. semunya yang bercakap adalah tangan kamu, kaki kamu dan qanggota kamu semuanya akan bercakap so kalau kulit kamu kebal api neraka teruskan aktiviti ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena kpd kami saja? Kamu tak kena? Tlg nasihat jg kpd mrk yg dah yakin masuk syurga

      Delete
    2. Ulamak berkata sewenang2 nya membaruababianjingkan org tu cmne plak yea?

      Delete
  16. Udah silibanglibu buat hal lg...alamatnyer taun depan ler update blog.kuat nor nyontot nyer..hahahahahaha

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.