Friday, October 14, 2016

Broheng Ali Returns

Madu tualang power! Click here

Ibrahim Ali 'rela mati seorang diri, takkan gadai prinsip'

     Anne Muhammad      Hari ini, 7:52 pagi      Hari ini, 7:59 pagi
    Presiden PERKASA Datuk Ibrahim Ali berkata beliau lebih rela mati seorang diri daripada menggadaikan prinsip perjuangannya yang mahu membela Melayu Islam bumiputera.
    Katanya, beliau kini sudah tidak kisah dengan mana-mana parti di negara ini yang sanggup mengetepikan dirinya demi mendapatkan undi bangsa lain.
    “Biar saya mati terbujur seorang diri, biar saya mati tak ada orang kebumi bila meninggal, saya tak kisah, jenazah reput orang tak nak usung kerana takut nak usung jenazah Ibrahim Ali kerana orang lain takut tidak dapat undi.
    ----------------------------------------------------------------------------


    Prinsip tu hapa? Kahkahkahkah!

    Prinsip tu macam berudu ke atau macam katak puru? Kahkahkah!!

    Dol,

    Broheng ni dah lama tak keluar buat berita. Juga dah lama tak masuk frame. Dalam erti kata lain, orang dah tak ambik pot dah kat mamat ni.

    Pada hemat aku, ini kes kecik ati, iri hati & rasa dah nak mati. Kahkahkahkah!!!

    Ada ka patut Mahafiraun bukak parti baru tak ajak pun Broheng join sama. Ada ka patut Mahafiraun mendahulukan Muhyidin. Ada ka patut Mahafiraun tak bagi pun kerusi apa satu pun kat Broheng. 

    Kahkahkahkah!!!!

    Sentap la Broheng, sedangkan dia dulu sikit punya kamceng dgn Siti Hasmah. Kahkahkahkah!!!


    Dia nak mati sorang-sorang ke, mati dalam kapal terbang ke, dalam keretapi, dalam gua, silakan. Kahkahkah!

    Tak ramai merindui mu. Kahkahkah!

    Tapi tolong la, lepas mati nanti jangan jadi langsuir. Kahkahkah!!!

    Takut budak-budak nak pergi mengaji.

    KAHKAHKAH!!!