Tuesday, October 4, 2016

Nasik Lemak Kacang 2 Bijik

Madu tualang power! Click here

Gadis nasi lemak Anak Dara dikejutkan dengan kunjungan MB

     Hari ini, 3:07 petang      Hari ini, 3:10 petang
    Selepas disaman peguat kuasa negeri Selasa lepas, Siti Hajjar Ahmad mungkin tidak menyangka beliau akan menerima kunjungan pegawai paling kanan dalam kerajaan negeri – menteri besar sendiri.
    Malah, Malaysiakini difahamkan Datuk Seri Azmin Ali sendiri datang menyerahkan borang permohonan lesen penjaja kepada gadis 24 tahun yang menjadi sensasi Internet kerana kecekalannya mencari rezeki itu.
    -----------------------------------------------------------------------------------

    Kata kuncinya "anak dara". Kahkahkahkah!!!

    Dah la anak dara, lawo pulak tu, ada degree pulak tu. Degree ori taw. Kahkahkah! Bukan degree kelentong. Bukan degree dari UM (Universiti Mongolia).

    Untung anak dara ni.

    Namun ada janda beranak 4 meniaga pulut kuning depan bank, tak berapa untung nasibnya.

    Ada kisah budak baru umur 12 tahun dah menyara keluarga kerana mak bapak dah tak ada, nasibnya tak seuntung tuan nasik lemak anak dara.

    Usahkan para MB, kerani majlis daerah pun tak lalu nak singgah. Kan? Kahkahkah!!

    Sampai MB pun turun padang, kompomlah nasik lemak anak dara ini montok, gebu & tegang bungkusnya. 

    Kacang pulak 2 bijik je.

    Kahkahkahkah!!!

    Montok tak? Kahkahkah!