Friday, May 27, 2016

Staff Gomen Memang Kurang Air

Madu tualang power! Click here


Dol,

aku pun Melayu jugak macam kau.

Melayu ni banyak kerja dgn gomen.

Kaum kerabat aku banyak yg cari makan dgn gomen.

Kerja gomen memang happy, cukup 25hb pergi cucuk duit dah masyuk dlm akaun.

Depa kata org gomen ni keluar makan-minum 4 kali sehari. Betul ke? Kahkahkah!

Sebenarnya & seikhlasnya, minum la berapa kali kau nak keluar minum. Kahkahkah!

Berapa baldi sangat kau bole togok. Kahkahkah!

Bab minum ni tak merisaukan sgt la. Kahkahkah! Belum ada pegawai kerajaan mati sebab keluar minum kerap sgt. Kahkahkah!

Yg celaka bab 'makan'. Bab ni memang cilaka. Makan rasuah.

Dia makan bukan sikit. RM100 juta Dol!

Paling best, yg makan rasuah ni lalu-lalang bawah hidung Si Khairy ni la kot?

KAHKAHKAH