Thursday, April 14, 2016

Jumpa Ramasamy & Ular, Balon Ramasamy Dulu

Madu tualang power! Click here

Bab PERKASA buat laporan polis itu adalah satu perkembangan yg amat positif. Inilah dikatakan betapa aura Pak Lebai telah menyinggah ke Broheng Ali setelah mereka berpeluk bergomol dulu. Kah kah kah!

Ini tak penting, setakat repot polis, Ayahanda Dongibab dah buat 55 laporan. Kahkahkah!

Timb. KM Penang Ramasamy atau nama manjanya Ramasamy Iblis ini memang celakalah tidak paham sensitiviti umat Melayu.

Bukan dia tak tahu Melayu itu amat suka ceramah-ceramah agama. Banyak yg masuk telinga kiri keluar telinga kanan. Kah kah kah! Cuba bukak TV sekarang ni, ada beratus ustaz sedang menikmati bayaran dari stesen TV.

Sehinggakan imam pun boleh dinobat oleh Astro! Kahkahkah!

Namun harus dipuji sikap suka mendengar alim ulamak berceramah.

Celaka Ramasamy Iblis ini, setakat ni belum lagi kita dengar ada sami atau guru dari India yg dihalau keluar dari negara kita.

Juga kita tidak pernah komplen sikit pun tentang upacara menghempas kelapa mereka. Hempaslah selagi boleh, kasi banjir Batu Caves pun tak apa.

Puak-puak India ini bersuara kerana Dr Zakir Naik itu seketurunan dgn mereka. Org Sikh tak kata apa pun, kan? 

Sama-sama makan sireh, sama-sama  kulit gelap, bercakap Tamil & juga sama tabiat kaki-tangan semua naik bila bercakap, palatnya bagi mereka Dr Zakir beragama Islam.

Sekiranya Dr Zakir ini berketurunan Bosnia, Ramasamy Iblis ini tak akan ambik pot.

Satu lagi yg merimaskan puak kacang puteh ini ialah apabila berhujah mengenai satu-satu isu, Dr Zakir akan memetik segala jenis kitab dalam dunia. Apa jenis otak yg tuhan bagi kat dia, hanya Dia lah yg tahu.

Berhujah dgn org Buddha, dia tahu kitab suci og Buddha. Berhujah dgn Kristan, dia dah macam hafal Bible. Lebih tahu Bible dari org Kristian sendiri.

Berhujah dgn penganut Hindu, lagilah kacang baginya sebagai warganegara India. Segala kitab suci Hindu akan dipetik. Siap dgn surah & mukasurat.

Itu punca puak ini jadi haru-biru. Dia tak tahan dengar Dr Zakir petik kitab dia yg dia sendiri tak tahu apa.

Betul pesanan orang tua dulu-dulu, 'Kalau terserempak dgn Ramasamy & ular serentak, pi balon Ramasamy dulu'