Wednesday, April 13, 2016

Dr Zakir Naik vs Ustaz Zakar Taknaik

Madu tualang power! Click here


Dr Zakir berketayap putih ke serata pelosok dunia.

Dr Zakir berkot tie ala Mat Saleh.

Dr Zakir fasih org putih dan macam dah hafal Bible, kitab2 Hindu & mcm2 kitab suci agama lain.

Ceramahnya penuh sesak & dia akan menjawab persoalan yg dilontarkan hadirin.

Tapi tak ada la soalan tentang mandi junub.

Kah kah kah!

Manakala Ustaz Zakar Taknaik ini boleh kita masukkan dlm kategori ustaz sampul.

Tak ramai ustaz kategori ini. Lagi cepat ppus lagi bagus.

Ceramahnya meriah penuh hilai tawa. Banyak memberi ilmu tentang perhubungan suami isteri terutama bab atas katil. Cukup dia gemor. Kahkahkah!

Dol,

pernah tak lu tgk satu Youtube tentang pengalaman ustaz tersohor ini berceramah bilamana seorang wanita berumur bertanyakan soalan berbunyi,

"Ya ustaz, batai ka semayang cek ni sebab bila cek rukuk, buah cek ni berayun lebih 3 kali? "

KAHKAHKAHKAH!!!!

Nak Keluar Air Pun Kena Mintak Izin Menteri

Madu tualang power! Click here



Tak kira umur sebelas atau 30, tapi kalau dah subur membuak-buak, kawin la.

Moga-moga tak ada anak haram, tak ada anak masuk longkang.

Kejadah pala bana hapa nak bertenggek pun mintak izin menteri?

Kahkahkah!

Tak tau ke bahananya? Kahkahkah!

Menikah je la, tak payah mintak izin menteri. Dapat izin mak bapak dah cukup.

Hantaran jangan mahal bapak, nanti berberuk-berbabi dalam masjid pulak. Kahkahkah!

Kalau air dah keluar ikut lubang telinga, menikah je la. Kahkahkah!

Masalah air dah bertakung ni besar Dol, bukan perkara kecik. Kahkahkah!

Kerana air dah bertakung la Si Raheem tambinya Kecik memanjat perut budak sekolah. Kaghkahkah!

Kerana air dah keluar ikut lubang telinga la Si anak yatim menenggek amah yg dah menopause.

KAH KAH KAH!