Thursday, March 31, 2016

Evolusi Logo PAS: Satu Kesinambungan Merentasi Masa, Budaya & Segenap Lapisan Fabrik Masyarakat.

Madu tualang power! Click here






KAH KAH KAH KAH KAH KAH!!!

Itu belum aku tambah gambar sotong.

Kahkahkahkah!

Beza Anwar Ibrahim & Khir Toyo

Madu tualang power! Click here


Maka tepat sekalilah telahan semua rakyat jelata bahawa Khir Toyo tak akan duduk sehari pun dalam jel. Punahlah harapan semua org. Padan muka. Kahkahkahkah!!!

Biarlah dia duduk rumah, rumah dia pun besar harga puluh-puluh juta, duduk dalam jel pun mengabihkan tempe je. Kahkahkah!

Beza 2 makhluk ini ialah;

Anwar Ibrahim masih boleh berlari, sedangkan Khir Toyo entah-entah nak ke jamban pun merangkak-rangkak. Tak ada kerja staff penjara nak menguruskan kencing berak dia. Kah kah kah!

Mudah2an merangkak betul-betul dia ke jamban. 

Anwar boleh basuh berak sendiri. Khir mungkin dah mamai. Tak tahu beza lubang najis dgn lubang kencing. Kahkahkah! Hina punya manusia. .

Anwar masih kencing deras, Khir dah tersumbat kena pakai tiub kot? Lepas kencing kompom tergigil-gigil. Kah kah kah kah!!! Siksa.

Biarlah dia duduk rumah yg harga puluh-puluh juta itu, ada ahli keluarga tolong tengok2kan. Kah kah kah kah!!!

Tak payah banding-bandingkan Anwar Ibrahim dgn Khir Toyo.

Malu kat belangkas. Belangkas pun reti terangkak-rangkak cari makan sendiri. Buat rumah sendiri.

Kahkahkah!!!

Abg memang power....
Kah kah kah kah kah!!!