Wednesday, February 24, 2016

Mung Kene Ade 4 Saksi

Madu tualang power! Click here


Aku dah bertahun tak beli & baca Harakah. Harakah sekarang telah jinak umpama kaldai dicabut ekornya. Kahkahkahkah!!!

Websitenya pun aku dah tak tahu kat mana. Ada ke tidak websitenya, aku pun tak tahu. Kahkahkahkah!!!

Berita diatas bunyinya begini, Harakah dalam proses menyaman Najib dan berniat murni nak panggil Madey & Kadir tolong sama jadi saksi. Kah kah kah kah!!!

Ingat apa Mahafiraun kata? "Pas cuma parti sampah" Kahkahkahkah!!!!

Terdesak sangat parti Pak Lebai mintak jasa baik Madey yg  telah menginjak-injak lebai kopiahnya. Kahkahkahkah!

Saksi kena ada 4 orang kata boss parti Pak Lebai. Mana lagi dua orang?? Kahkahkah!

Pun bagitu, nak panggil Madey ni pun kena ada saksi ke? Kahkahkahkah!!

Saksi utk org nak jadi si saksi, kena ada 4 org jugak ke?

kah kah kah kah!!!

Penyamun nak jadi saksi kena cari 4 org penyamun utk jadi saksi penyamun.

Kahkahkahkah!!!

Lagi satu, dah duduk berdua-duaan diatas pentas, baju sama kaler bak Scorpene dibelah dua, pahaku berlaga pahamu, lagi maw saman-saman ka woooii...

Steady walaon! Lambong kopiah tinggi-tinggi!

Kahkahkahkah!!!

Tabung Hajeeee Meniaga Murukku

Madu tualang power! Click here



Seperti mana KWSP, demi menjaga kepentingan para pencarum, tabungan di Tabung Hajeeeee dijamin sepenuhnya oleh kerajaan Malaysia.

Maknanya, hari ini hilang RM100 juta, esok pagi RM100 juta ada semula dalam akaun.

Duit mari dari langit Ayah Pin mana pun, kita tak tahulah. Mungkin duit petrol, sawit, bijih timah atau GST.

Mekanisma inilah yg menyebabkan, tidak perlu orang bijak pandai mengendalikan Taboong Hajeeee.

Tukang tarik kereta pun boleh jadi boss Tabooong Hajeee. Lulus SPM cukup makan pun OK. Kah kah kah kah!!!

Kalau nak bagi cantek sikit, beli ijazah dari Pakistan. Kah kah kah kah!!!

Kalau boss Tabooong Hajeee mati hari ini, esok kita gantikan dgn tauke murukku. Kah kah kah!!

Meniaga roti pun boleh bengkrap, padahal org beli roti tiap-tiap hari.

Roti perisa daun sireh ka?

Kahkahkahkah!!!