Friday, February 19, 2016

Manusia Semakin Mengarut Dalam PAS

Madu tualang power! Click here


Kalau sesiapa pun pertama kali berjumpa Hadi Awang sekarang ini, kompom dia akan berkata-kata dalam hatinya.

1. Berumur dah pakcik ni.
2. Riak wajah macam orang tak beberapa sihat.
2. Pakcik ni mungkin dah bergantung pada ubat, seperti mana pakcik-pakcik yg seusia dengannya.

Hadi Awang sekarang bukan Hadi Awang berapi yg kita kenal dulu. Umpama spark plug lama yg apinya mercik ciput-ciput, nak start kereta kena tolak ramai-ramai.

Puak yg suka menolak itu peduli hapa, tolak saja janji kereta jalan. Bila kereta dah jalan, lompat naik. Tak peduli kereta itu pun dah uzur nak membawa penumpang berlebihan.

Puak yg menolak ni, berat-berat semua. Gomok-gomok. Kah kah kah kah!!!

Serban saja dah 5kg seorang. Itu belum kira jubah berapa lapis. Belum masuk lemak perut, pinggang, bontot, berapa lapis pulak. kan? Kah kah kah kah!!!

Kalau Hadi Awang & gang rasa nak pecat Husam. Silakan. Kahkahkah!!! Lagi cepat Husam dipecat, lagi cepat dia boleh berkokok.

Husam akan dibawa ke muka pengadilan parti. Memang proses itu dilihat demokratik.

Tapi atas sebab hapa Husam kena?

Sebabnya cabar parti, cabar boss & kritik parti. Ini lunyai punya alasan la Dol... Alasan ini HAMNO dah lama pakai la woooi.. KAHKAHKAH!!!

Kemudian atas sebab hudud. Memang patut pun Husam bantai puak serban 5kg ni. Sekarang hudud kat mana? Takiyudin boleh bagi tau? Nik Amar dah start asah parang nak berperang? KAHKAHKAH!!!

Malulah sikit kat ketam belangkas, tak sedar diri dah kena main dek HAMNO & Jamil Khir. KAHKAHKAH!!!

Memetik kata-kata TGNA, beliau mengumpamakan perjalanan memperjuangkan hudud itu seperti memandu kereta.

Bila polis tahan. Berhenti. Lalu depan sekolah, bawak slow-slow. Lalu depan kampung orang jgn buat kurang ajar. Sampai ke persimpangan jalan. Slow-slow dan berhenti. Jumpa lampu merah, pun kompom kena berhenti. Tapi jangan matikan enjin. Enjin kena hidup sepanjang masa.

Jangan buat poyo tak tentu hala, sekali orang ambik kunci kereta, menapaklah kau ke pantai nak pergi menyandat sotong di laut. Ada org nak papah? Sekali-sekala boleh la.

Tapi kalau kaki dah ghout, tak ada serban 5kilo yg sanggup papah hari-hari.

KAHKAHKAHKAH!!!

JAKIM Tak Ada Telur

Madu tualang power! Click here



Kalau kita ibaratkan JAKIM ini sebagai seekor kaldai jantan, kejantanannya sudah tak ada.

Dah licin gigi, telinga, hidung, kuku, bulu dan juga telur-telurnya habis dibuang. Kah kah kah kah!!!

Masakan JAKIM tiada kuasa? Woooi, ini bab mencekik masuk perut jadi darah daginglah!

Agama rasmi Msia ialah Islam. Agong beragama Islam.

PM TPM & the balaci majoriti Islam.

Boss polis & tentera orang Islam. Majoriti anggota beragama Islam.

Entah hapa hantu jembalang yg ditakutkan oleh JAKIM ini hanya boss dia yg beragama Islam itu yang tahu.

Cakap bedentum-dentam, tapi penakut.

Kita samakan la JAKIM ini dgn geng-geng pencegah maksiat.

Kalau bab meredah rumah sewa, rumah bujang, hotel murah, tepi semak, mencari orang mengawan, memang nombor satu.

Cuba suruh dia pergi redah Hilton, Grand Continental? Kat situ pun kompom ramai jantan-betina tak menikah sedang mengawan.

Kompom geng-geng pencegah maksiat ini, sampai ke lobby hotel pun tak tergigil-gigil kencing dalam seluar.

Kah kah kah kah!!!!

Itu belum kena soal-jawab cakap orang putih. KAH KAH KAH!!!