Saturday, February 6, 2016

Mari Mari! Barang Power!

Madu tualang power! Click here

Sila klik DISINI untuk details.

Cuti Raya Cina sudah sampai. Blogger pun nak cuti juga.

Bersempena cuti panjang ni, aku pun nak balik ke Klate la. Melawat keluarga mertua. Kenduri pun kompom banyak sana-sini. Kahkahkahkah!!

Sambil balik kampung, sambil ambik stok madu. 

Sapa-sapa yg order selepas 3hb Februari ni mintak bersabar la sikit. Lepas 15hb Februari pesanan akan diPosLajukan. 

Jangan risau, relax, setiap minggu kompom ada malam Jumaat punya. Kahkahkahkah!!!

Sapa-sapa yg belum order, boleh buat sekarang.

Support la sikit. Korang bukan rajin klik Nuffnang aku pun. Kahkahkahkah!!!

Sebotol besar 750ml baru RM144-00. Tu dah termasuk belanja pos.

Untuk pesanan, ini e-mail aku, pokobondo@yahoo.com

Kalau korang beli ramai-ramai boleh jugak aku ganti laptop baru. Kahkahkahkah!!!

KAH KAH KAH KAH AKH KAH!!!

KAHKAHKAH KAH KAH KAH!!!