Thursday, January 21, 2016

Seorang Lagi Calon MB Kedah

Madu tualang power! Click here


Abg Ajeeeeeeeezzz....! Oh Abg Ajeeeeeeez...

Kahkhakhakahkahkah kahkahakkha!!

Awat? Hang tak berkenan ka? Pasai pa??? Kahkahkahkah!

Hat ni wokeh dah ni. Kahkahkahkah

Wokeh dah ni. Kahkahkah! Kot2 boleh tolong penaik harga getah sekerap di Baling, kan? Kahkahkahkah!

Kompom lahanun ni tak tau pun harga getah nak cecah RM2/sekilo pun letih.


3 Muka Hensem Bakal MB Kedah

Madu tualang power! Click here


Ini la muka-muka yg disebut-sebut utk menggantikan anak Mahafiraun. Kah kah kah kah!!!

Seriously Dol,

jawab lah dgn jujur, ikhlas tiada  was-was.

Jgn jawab dgn mulut Dol, mulut kita banyak dosa.

Jawab dgn hati-nurani, kahkahkahkah!!!

Dol, aku nak tanya hang sikit, 

kalau hang nak pi Mydin sat, hang sanggup ka tinggai anak dara hang umoq 16 tahun kat rumah antara 3 malahon dalam gambaq di atas ni?

Kah ah kah kah kah kah!!!

Kalau aku Dol, tinggai kamben pun aku tak harap. Kah kah kah kah kah!!!