Tuesday, January 12, 2016

Tinggallah Nik Abduh Sorang-sorang

Madu tualang power! Click here

Kah kah kah kah kah!!!

Tengok tu,
chief, timbalan chief, naib-naib chief, penggosok-penggosok chief & walau-walaun chief sekelian semuanya telah ada tulur utk mengangkat sepanduk.

Semua dah paham betapa bahayanya TPPA. Ramai jga yg buat-buat paham. Kah kah kah kah!!!!!


Tinggal Nik Abduh membantah dalam diam. Kah kah kah kah kah!!!

Kalau anak dara, diam maknanya setuju. Kah kah kah kah!

Teruskanlah Nik Abduh! Teruskan membantah dalam diam, dalam duduk, dalam ngigau, dalam terlentang, meniarap juga dalam tertonggeng.

Kah kah kah kah kah!!!!

Kemaskini: Nik Abduh turut serta himpunan bantah TPPA di Padang Merbuk KL. Kahkahkah!
Tapi aku tak ingat bila. Cuma aku confident bulan Januari 2016.

Syabas Nik Abduh! Jgn biarkan mereka menuduh anda kaki bantah sambil terlentang.

kahkahkahkah!!!


Dalam RM2.6 bilon ni ada konsesi balak tak? Kah kah kah kah!!!

Kahkah kah kah akh!!!

Filipina Pun Dah Celik Bijik Mata

Madu tualang power! Click here



Di rantau ini, tak ada lagilah negara se-balaci Filipina. Teruk Filipina dibalaci Amerika. Runtuh-rantah sosio-ekonomi-politik Filipina dibahan Amerika. Filipina puas merasa digodek-godek Amerika.

Kalau Filipina dah celik bijik mata, takkan kita nak ganti Filiipina? Kah kah kah kah!!

Thailand jangan cakap la, ekonominya cantik. Matawang bhat telah selamat sihat walafiat, meninggalkan ringgit utk 20 tahun lagi. Kahh kah kah!!!

Kompom Thai tara mau join TPPA.

Kenapa Thai tara join TPPA?

Sebab, Thai tak membela badak yg kuat kedarah, menteri cap ayam tak wujud dan paling penting, tiada campurtangan punaisihat yg cuba jadi penasihat.

Ni yg dok main menasihat-punaisihat tu yg paling palat. Kah kah kah kah!!

Apa yg dia reti? Kah kah kah kah!!!

Kah kah kah kah kah kah!!!!