Tuesday, October 4, 2016

Nasik Lemak Kacang 2 Bijik

Madu tualang power! Click here

Gadis nasi lemak Anak Dara dikejutkan dengan kunjungan MB

     Hari ini, 3:07 petang      Hari ini, 3:10 petang
    Selepas disaman peguat kuasa negeri Selasa lepas, Siti Hajjar Ahmad mungkin tidak menyangka beliau akan menerima kunjungan pegawai paling kanan dalam kerajaan negeri – menteri besar sendiri.
    Malah, Malaysiakini difahamkan Datuk Seri Azmin Ali sendiri datang menyerahkan borang permohonan lesen penjaja kepada gadis 24 tahun yang menjadi sensasi Internet kerana kecekalannya mencari rezeki itu.
    -----------------------------------------------------------------------------------

    Kata kuncinya "anak dara". Kahkahkahkah!!!

    Dah la anak dara, lawo pulak tu, ada degree pulak tu. Degree ori taw. Kahkahkah! Bukan degree kelentong. Bukan degree dari UM (Universiti Mongolia).

    Untung anak dara ni.

    Namun ada janda beranak 4 meniaga pulut kuning depan bank, tak berapa untung nasibnya.

    Ada kisah budak baru umur 12 tahun dah menyara keluarga kerana mak bapak dah tak ada, nasibnya tak seuntung tuan nasik lemak anak dara.

    Usahkan para MB, kerani majlis daerah pun tak lalu nak singgah. Kan? Kahkahkah!!

    Sampai MB pun turun padang, kompomlah nasik lemak anak dara ini montok, gebu & tegang bungkusnya. 

    Kacang pulak 2 bijik je.

    Kahkahkahkah!!!

    Montok tak? Kahkahkah!

    3 comments:

    1. Mmg lawa pun.meleleh nengok nyer..apatah lagi mb. Igt mb tu sape,org biasa jg ntah2 lepas lawat anak dara tu die p masuk bilik ayor dulu...buat ape?nyabun ler ape lagi.kahkahkah

      ReplyDelete
    2. Bhai LL.

      Hahaha.. Macam gampang jer ayat sarkastik lu.. Hahaha. memang terbaek...

      Baik MB ada makna tu.... Mau celen Khir Toyo kot? Hahaha

      C++
      CipanTapirTenuk.Blogspot

      ReplyDelete
    3. Hawau admin. Tu blum pekena nasik lemok sunnoh dari ganu. Nasi di masak dengan air kolah masjid ru sial la yang mengandungi air kumur ahlul lebai serban 13 lapis ikat tepi baru lepas habis marathon 33 cd blu jermang krabi dan japang.
      Nasik lemok budok bawah umo dok laku sebab belum khatam cd pedophilia.
      Apa pun azmin sudah pun derhaka kerana potong line tok guru ilmu tupai terjun dia

      ReplyDelete

    Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

    Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.