Saturday, October 8, 2016

Keluar Masuk Macam Siput Babi

Madu tualang power! Click here

Ezam umum keluar Umno

 
Bekas Senator, Datuk Mohamad Ezam Mohd Nor hari ini mengumumkan keluar Umno selepas merasa kecewa dengan parti itu.
Menurutnya, keputusan sukar itu diambil bagi mempertahankan prinsip perjuangannya dan demi melakukan perubahan di negara ini.
--------------------------------------------------------------------------
Masa dia masuk kembali ke HAMNO dulu, tak ada pun anak Mat Nuar kecewa terjun tingkap.
Dia keluar HAMNO kali ini pun, kompom tak ada sekor pun Puteri HAMNO meraung-raung cakar dada guling-guling atas tar. Kahkahkah!
Dia ni kalau nak dikatakan melukut tepi gantang, marah melukut. Dia ni umpama serbuk papan lah. Kahkahkah!
Dah resmi dia. Apa nak heran.
Standard lah ni. Kena ketuk, menyorok masuk. Bila angin dah sepoi-sepoi bahasa, menyurung keluar kepala. Kena ketuk, tersentap masuk balik.
Ini resmi hapa ni? KAHKAHKAH!!!
Tenggiling pun boleh. Penyu pun boleh. Kura-kura pun boleh.
Tapi paling sesuai rasanya siput babi.
KAHKAHKAHKAH!!!

10 comments:

  1. Dol,

    "Menurutnya, keputusan sukar itu diambil bagi mempertahankan prinsip perjuangannya dan demi melakukan perubahan di negara ini".

    mamat nih betul ke ada prinsip?
    kah kah kah

    -SukuSamdol

    ReplyDelete
  2. Dapat cd blu baru dia kluar
    Dah habis dedak dia hlg mood,dia masuk balik
    Dapat gi krabi dia kluar
    Minah saleh SR tak layan dia masuk balik
    Cuba teka,haiwan apakah itu??

    ReplyDelete
  3. Kena tanya Lokman Adam. Pakar pembelit masa kini.

    ReplyDelete
  4. Serbuk DEDAK laaa... terbang sana terbang sini.....

    ReplyDelete
  5. Sonang je beb, lepas ni masuk Pas, maka suci lah dia......takyah lagi baya bekoyan2 file! Baru politik matang!

    ReplyDelete
  6. ni namanya umang2..... dia main hangkut je sapa punya kulit janji hado protection.....

    ReplyDelete
  7. Pkr kalo ambil dia balik mmgla sebangang bangng parti Pkr nih.kahkahkah...bior dia masuk Pigs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko mmg tau ke pkr tu bangang...dah lama kitorang tau...setakat ni yg jelas perjuangan dap amanah dan bersatu...manakala pkr xjelas jantan ka betina kaaa

      Delete
  8. Kalau dia pas ...
    Haji hadi boleh ampun dosa dia...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.