Thursday, October 13, 2016

Aji, Lu Cerita Hapa Ni Aji?

Madu tualang power! Click here

Sempena Asyura, Hadi seru penyatuan Sunni-Syiah

 | October 12, 2016

Presiden PAS berkata sedangkan ulama terkemuka Sunni dan Syiah zaman 
dulu pun boleh bersatu menentang pemerintahan zalim pada zaman masing-masing.

PETALING JAYA: Datuk Seri Abdul Hadi Awang menyeru umat Islam bermazhab 
Sunni dan Syiah di seluruh dunia kembali bersatu dengan mencontohi hubungan 
erat ulama kedua-dua mazhab itu suatu ketika dulu.

Hadi yang juga naib presiden Persatuan Ulama Sedunia berkata ulama terkemuka Sunni dan Syiah zaman dulu bersatu menentang pemerintahan zalim pada zaman masing-masing.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Satu nak tanya, kahkahkahkah!! Dah makan ubat ke belom? Kahkahkah!!!

Kemudian nak tanya lagi satu, "makan ubat cap apa?" Kahkahkah!!!

Tanya lagi, "betul ke sukatan?" Kahkahkah!!! Org suruh 2 sudu, telanlah 2 sudu. Jangan ditarah licin satu botoi. Kahkahkahkah!!!

Last punya tanya, "ubat kaler hapa?" Kahkahkahkah!!!

Kalau petang makan ubat kaler kuning, kena telan yg warna kuninglah.

Jangan telan yg warna biru!! Kahkahkahkah!!!

Yg warna biru itu utk tgh malam aje.

KAHKAHKAHKAH!!!!

Kuda pun reti cari pokok nak dikencing.
Kahkahkahkahkahkahkah kah kah!

9 comments:

  1. nak ajak AMANAH bersatu latu...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkah.hang salah pintu ni.ni bukan Tt...ni LL...sah hang peminat blog tt juga..sama mcm aku...LL dan TT pun sama2 idea kreatif gila...kalau bergabung blh jd supersaiya blog mesti best punya.hahahahaha

      Delete
  3. Persatuang ulamak dunia pun satu hal vanggang..apahal la p lantik mamat hadi ni jadi timbalan ulamak dunia.secara otomatik nama kesatuan ulamal dunia pun jd busuk bango.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  4. Dol,

    Kesian Pak Aji kena bahan disetiap posting hang.
    kah kah kah

    Bagi ler peluang kat Beraheng Ali jadi bahan sekali sekala ... Pelanchau Pak Braheng cakap pasal mati tak berkubur sebab takde parti politik yang sudi nak offer kat dia masuk parti depa?
    kah kah kah

    - Suku Samdol

    ReplyDelete
  5. Biru viagra
    coklat methadone
    hijau ketum
    Tk salah sunni syiah bersatu. Korang dpt ilmu dari ostad mana ni, Dh la haru biru.. Siap nk tentang ulama lg.. Hancur

    ReplyDelete


  6. Ini jenis aji serta ularmak2 bewok nih belajor kat kitab nabi yg mana satu yg hukum hakam Islam tu boleh dipinda2 ikut kepala dorang?

    Boleh pulak hukum hakam itu diturun & diNAIK kan mcm palerVutoh dorang

    Mana ada ajaran Islam yg nabi SAW tlh bawa itu yg suruh kita bayor denda DUIT klu buat salah!?

    Hukum hakam kesalahan ddlm Islam yg tlh pun dirakam ddlm Quran adalah dgn "berpuasa" ATAU sembelih "kibas" bg makan org miskin..

    ATAU..

    Dgn "kisas" iaitu klu mati dibalas mati @ klu cedera anggota WAJIB dibalas dgn cedera anggota yg setimpal dgn nya KECUALI diampun/maafkan oleh pihak yg teraniaya, dan itulah yg terbaik..

    DAN..
    klu berzina @ mabuk @ curi ikutlah STANDARD yg tlh termaktub dan bukan nya LAHAP nak saman DUIT dan boleh pulok pinda2 sbb nak amik DUIT..

    Semak betul2 dlm2..
    Sama2 kita betul2 rujuk Quran & Hadis..
    Hukum SYARIAH @ Ruu @ apa jadah skalipun itu yg kenakan bayaran DUIT itu smua dtg nya drp ajaran nabi yg mana??

    Apb kesalahan itu didenda dgn DUIT, itu dgn terang2 tlh pun meniru gaya undang2 Yahudi kafir harbi ciptaan manusia..

    Boleh ker ulormak bewok cakor siku lutot nih sedor insaf dan faham gamoknyer yer?

    Sbbnya demer nih kebulor sgt dedak/DUIT tue..huhuhu

    Sbb tu ler sorang drp org kuat demer mintak kebumi kat California iaitu bumi Yahudi LGBT kafir harbi tue, tak ker gitu!?

    ReplyDelete
  7. ka semua ulamak ahli sunnah waljemaah, sekata mengistiharkan shiah bukan islam.Pertama mereka tidak mengamalkan sunnah nabi s.a.w. Kedua mereka hanya mengiktiraf syaidina ali,sebagai saorang pintar.mereka tak iktiraf sahabat2 nabi yag lain.Ketiga mereka melantik sistem imam yg di pangil sura dlm politik,imam2 ini,diberi kebebasan untuk alter ayat2 al-quran ikut peredaran zaman. /LEBIH KURANG-SAMA yg pas amalkan sekarang.Imam2 mereka MAKSUM,kena walak oleh walaun2,walaupun tok-tok imam mereka buat silap.Ke empat- sembahyang mereka tak sama macam kita,kena ada batu diletak depan dahi.Ke lima-mereka adakan hari peringatan hussein di karbala dgn mencederakan badan.ke enam kitab2 mereka lain macam-kita ada hadith,tetapi kita2 mereka ditulis oleh imam2 semasa,hukum2 boleh dibuat oleh imam2 semasa.

    dan banyak lagi. Jika Hadi tak boleh berkawan dgn DAP/kafir harbi/at least dap ada orang2 islam.Tapi hadi nak berkawan dgn orang2 shiah, yg terbukti membunuh ramai ulamak2 sunni,di iran. INI DIKIRA KES BERAT.

    ReplyDelete
  8. ohhhhh mesiaaa ku.... NEGARAKU... NEGARA KITA.....
    apa dah jadi???? apa kena dgn hadi???

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.