Thursday, September 29, 2016

YDP PAS Padang Serai Dah Kansel Jadi Tukang Tanam Orang

Madu tualang power! Click here


Mohon maaf. 

Mohon maaf ni benda hapa?

Kena bagi tau mohon maaf kat sapa. Adakah mohon maaf pada Kak Wan. Mohon maaf pada Hadi Awang. Atau mohon maaf pada jirat Cina?

Kah kah kah kah!!!!

Pun begitu, sikap YDP Padang Serai ni boleh lah dipuji sikit-sikit. Sekurang2nya dia berjiwa besar kerana mampu memohon maaf.

Beliau pun tak mau panjang2kan lagi kisah ini dan kita pun tak ada masa lah nak ambik pot lagi YDP Padang Serai ni. Kah kah kah!!

Tutup buku.

Katup.

Abis Kak Wan mati nanti nak tanam kat mana? Bagi la jalan penyelesaian.

KAH KAH KAH KAH!!!


2 comments:

  1. Mana ada dlm Quran sebut kalu tak sokong hukum ciptaan manusia @ pas @ ruu 355 boleh jatuh iman? Mengarut betul la....ruu 355 tu bukan hudud yg ada dlm Quran tu laa..

    Bodo punya otak

    ReplyDelete


  2. Berbicara tentang HUDUD ataupun Ruu..

    Semua istilah2 diatas itu menjurus kpd "disiplin-ATURAN2-sekatan2-HAD2-HUDUD-undang2 @ HUKUM.."

    Mari kita membuka seluas7nya minda & jiwa kita seluas2 langit dan bumi..


    Bukan..?

    Bukan dan bukankah RAHMAN & RAHIM yg mnjd istilah terawal skali ddlm Quran itu juga merupakan "disiplin-ATURAN2-HAD2-hudud @ undang2.." yg "WAJIB" difikir dihadam dihayati serta diLAKSANAkan terlebih dahulu..?

    RAHMAN = Yg Kaseh pemurah yg kaseh mem-BERI

    RAHIM = Yg pencinta pe-NYAYANG


    RAHMAN dan RAHIM itulah yg mnjd punca-TUNJANG-puncak "disiplin-ATURAN2-HAD2-hudud @ undang2.." yg tlh nabi SAW war2kan serta laksanakan terlebih dahulu dgn sesempurna2nya, sblum had2-hudud yg "furu'iyah" itu menyusul..


    RAHMAN dan RAHIM itu jugalah yg mnjd symbol Rahmatan-lil-Alamiin sbg "disiplin-ATURAN2-HAD2-hudud @ undang2.." yg dpt bnar7 mempamerkan seindah7nya akan keindahan Islam itu sendiri..

    RAHMAN dan RAHIM itu sendiri mnjd benteng dan SENJATA dijiwa setiap rkyat & anggota masyarakat yg secara "automatik" dpt membunuh sgl jenis FITNAH-pengkhianat-PONTENG, perembat penyonglap rasuah atau menCURI..

    Kita mnjd hairan dan pelik...kenapa terburu2 menuju ke RANTING2 sedangkan umbi dan akar TUNJANG dan pangkal pokok tidak dipedulikan..

    Alangkah ceteknya mrk itu memahami istilah2 yg mnjd PRIORITY ddlm Quran..

    Layakkah mrk ini digelar ulamak???





    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.