Tuesday, September 27, 2016

Kak Wan Belum Mati

Madu tualang power! Click here


Berdosa jika umat Islam elak mengundi, selar Nik Abduh

 | September 26, 2016
Kegagalan umat Islam mengundi boleh menyebabkan negara jatuh
ke tangan mereka yang tidak layak dan sesuai untuk memimpin negara.
Ayat2 Nik Abduh ni kira OK jugak. Dia cuma main dosa pahala. Ini standard lah Nik Abduh ini lebai/ustaz/ahli parlimen. Kah kah kah!!!

Tambahan pula bebudak muda Klate sekarang ni khabarnya bukan mau balik mengundi lagi dah. Kah kah kah!!!

Perabih duit petrol je. Kah kah kah!!!

Tapi mamat kat bawah ini memang hebat. Siap boleh jatuhkan hukum tanam orang kat kubur mana. Kah kah kah!!

Lagi ramai lebai macam ni lagi bagus, cepat PAS bungkus.



13 comments:

  1. Pergh ustaz ustaz PAS dah Pandai Kluaq Fatwa sendiri laaa.Hebat Mung Ustat Serban 5 Kilo

    ReplyDelete
  2. Inilah sebabnya islam mengharamkan tengok bideo blu. Takut jadi dubuk spastik

    ReplyDelete
  3. Fuqimaq.punya pigs sarban..

    ReplyDelete
  4. Mankok cukup la , tak perlu sampai pig Serban , masalah jiwa Ko Ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mare benor di panggil pig. Dah nama pun P.I.G.S.
      Sebenornyer lagi teruk dari pigs.tapi sedara tu kesian. Panggil pig pun cukuplah

      Delete
  5. mana ostad ni ngaji

    ReplyDelete
  6. pis memang hebat. ari tu kato kena ada kad ahli pas utk masuk sorga. ini nak tanam orang islam kat kuboq cino pulak dah. dan jangan lupa amanah tuang guru di kg banggol peradong tahun 1981 belum tarik balik...sembelihan, kahwin dan solat orang umno sia2

    ReplyDelete
  7. Ustaz2 camni lah yg mencemarkan imej Islam dan guru2 pondok dikaca mata org bukan Islam. Sepak aje...

    ReplyDelete
  8. La ustaz ni dia main suka mulut dia saja nak cakap,klu kat n9 dipangil lobai lontoih,kat utara dipangil ustaz loqlak,merapu sungguh.Dia ingat agama islam ni,allah turunkan untuk dia dan pas sahaja ka/.

    Dalam quranpun dah cakap ,agama islam ni dah lengkap tak payah diubah2 lagi, ru355,buatan manusia,apa kajadahnya nak kata orang lain kafir jika tak bersetuju.sedangkan fitnah dah terang2 dlm quran kata dosanya,umpama membunuh orang.Tapi ustaz ni dok fitnah kata kerajaan dap tak benarkan azan.Tapi bila kerajaan dap nak saman ,tahupun minta maaf.Sejak ahkir2 ni pas,sudah nak kembali kezaman hadi 1981 dulu,Tapi bila bab 'FULUS',seperti di selangor boleh plak.PAS,cuba nak 'SHORT-CUT'kan ajaran islam.semuanya diubah mengikut selera ulamak2 mereka.Betullah dlm al-quran bagitahu,'setiap keterangan dan panduan Allah'tiada upah.Tapi setiap penceramah pas yg duduk ceramah kat mesjid,tak kira di selangor dan merata tempat,asyik terimah upah sejam rm150 di selangor dan wilayah.Dan yg hebatnya tu,siap ada sesi,kuliah bersiri lagi dibeberapa buah mesjid.dengan bayaran2 yg tertentu.Wahai ustaz cuba baca balik surah2 yg menceritakan kesah2 nabi,dan sahabat2 mana mereka minta upah.

    ReplyDelete
  9. maksud dia kalau tak sokong undang2 buatan manusia jatuh kafir. ruu 355 hadi tu dah sama taraf dgn hukum hudud Allah swt.

    begitulah hebatnya hadi awang ini.

    sbb itu dia boleh senang2 fitnah calon pkr, kata barua (dua bekas adun pas) dan broker (kpd pkr); kata dan umpamakan org sbg babi, anjing dsb. dia rasa dia benar dan tak berdosa.

    Rasulullah saw menjatuhkan hukum atas petunjuk dr Allah swt. lebai ni jatuhkan hukum atas petunjuk siapa?

    sunni dgn sunni pun boleh kafir mengkafir sbb donya punya pasal.

    ReplyDelete
  10. Assalamulaikum Admin,

    Mohon untuk dimasukkan blog saya ke blok tuan. Blog saya:

    biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

    Sekiranya sudah dimasukkan harap maklumkan kat email saya: biarlembuyangjadilembu@gmail.com

    Terima kasih

    ReplyDelete
  11. PAS yang makin hilang maruahnya....
    sedih... sayu.. terkilan... malu... macam2 ada dgn tindak tanduk PAS

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.