Thursday, September 29, 2016

Dengan Kit Siang Pun Kena Titik?

Madu tualang power! Click here


Anwar Ibrahim dipecat oleh Mahafiraun atas alasan beliau tidak layak memimpin negara kerana masalah akhlak. Mat Nuar telah didakwa mengerjakan lubang ekzos Azizan si drebar

Akibatnya, satu Malaya protes. Baik Cina, Melayu, India, Dusun dll. Majoritinya Melayu.

Ada yg protes senyap2 menangis teresak-esak dalam bilik manakala beratus ribu yg lain memilih utk ke jalan raya. Akibatnya, Mahafiraun pun resign kerana tak tahan dihamun ahli parti sendiri.

Kahkahkahkah!

Kemudian kita menyaksikan si Najib pulak menerajang si Muhyidin. Kahkahkah! Tapi tak ada la sampai nak guna stail Mahafiraun. Tak ada pulak si Muhyidin didakwa mengerjakan lubang ekzos Mercedesnya sendiri.

Kahkahkah!

Muhyidin pergi slow & steady. Kalau nak cari orang protes di Dataran Merdeka, 2 saf utk Masjid Jamek pun tak dapat. Kah kah kah kah!!

Bahkan, punya la orang tak ambik pot tentang pemecatan Muhyidin, sampaikan ada yg bertanya, "Laaaa.. Muhyidin tu TPM ke?"

Kah kah kah kah!!!

Jadi, aplachaw kaplevuto hapa Mahafiraun nak cadangkan Muhyidin jadi PM kalau barisan pembangkang menang?

Kaplevuto hapa? Kah kah kah kah!!!

Orang ramai masih mahukan Mat Nuar. Mat Nuar dilihat layak dgn kalibernya, skill pidatonya & karismanya.

Pun begitu, kalau kita lihat gambar diatas, kita berasa sedikit sayulah.

Kena titik dgn Mat Nuar dah tentu. Kena titik dgn Muhyidin kira OK lagi. Tapi dgn Kit Siang pun kena titik? Terus mencorot?

Kena titik dgn Kit Siang? Kah kah kah kah!!!!

Dah. Dah. Jangan nak salahkan konspirasi Yahudi lah, Nasrani lah, Illuminati, Freemason lah, blah blah blah. Kah kah kah!!!

Ini mesti nak kata, responden survey itu ramai kapir makan babi yg tak gemor pak lebai.

Dey walaon, kalau para responden itu kapir makan babi yg tak gemor pak lebai, kompom sekompom kompomnya Lim Kit Siang itu dah duduk top 3.

Kahkahkahkah! 

Piiirah!!! Kuat makan semut.

16 comments:

  1. Kuat mkn siput babi kot.kahkahkah.sian hadi number last.ckp omputeh pun xtau cmne nk jd pm...xkan nk sembang dgn obama guna "ana ente" kot.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  2. Dia mmg tak ada tokoh. Beri ucapan/interview pun amat membosankan. Kecuali Allah telah takdirkan dia jd PM

    ReplyDelete
  3. Ek eleh pengecut... hang undi utk pemimpin negara memang la corot. Kalu betol anak jantan cuba buat undi untuk the most magnifisen PORNSTAR. Konpem top punya

    ReplyDelete


  4. Dia pakai sorban pun boleh mrapu fitnah pilkuda

    siap fitnah broka barua & salak BABI ddlm bukit lg komer ooi!

    Klu dia tuu jd PM dah tentu sgl mcm FITNAH sap2 soi jer di jdkan amanat baru pulok

    mula2 tue FITNAH pilkuda
    pastu menyalak BABI ddlm bukit
    walaun2 & macai2nya pun kutuk2 PAN & DAPigs

    ..last2 smua demer tue dah jd PIGS @pigs hihihi
    (PIGS=parti iktn gggsn sjhtr)@pigs


    Oh! Tuhan ku tak KAU jdkan smua ini sia2..

    ReplyDelete
    Replies

    1. org2 DAP yg dituduh DAPigs cuma mungkin makan babi @pigs tu jer pun..

      tapi demer yg beseroban brjubah tu pulak yg dah jd PIGS @pigs yg makan dedak tu, tggu masa utk di SEMELIH oleh situan CASH is d King yg menabor dedak tuu..huhu

      depa tu suka kena semelih roper2nye dan tggu masa jer tu, di bior nye gemok dulu pastu baru masuk 'jirat' semelihan..

      Delete


  5. Adakah MERIT @ nilai2 Amanah-&-Integrity kpd..

    -sibapak U-Turn

    -sibapak BELIT-Khianat

    -sibapak PONTENG berpusing2

    -sibapak FITNAH pilkuda mrapu2 itu

    -sibapak PIGS yg menyalak BABI ddlm bukit t.hari
    (PIGS=parti iktn ggsn sjhtr)@pigs

    -sibapak PIGS yg 'CURI' dedak ttpi muflis-MARUAH & "bisu" je trhdp SR?


    Adakah ciri2 sprt "bapak" spesis PIGS diatas itu mempunyai MERIT @ layak utk bercakap tentang Islam?

    Hudud @ Ruu Islam jenis apa yg ingin dibawakan oleh si bapak PIGS ini??

    Adakah hudud PIGS @ Ruu PIGS @pigs???

    sama2 kita nantikan..



    "Ulaika kal Ann'am Bal Hum ADOL.." -mrk itu bak BINATANG bahkan lebih SESAT lg..

    "Rabbana ma holakta haza BATILAA.." -Oh! Tuhan kami tak KAU jdkan ini smua SIA2..





    ReplyDelete
  6. Ramai sungguh kaum al-munafiqun @ sekular melayu dalam dalam gang pakatan HOPELESS ni!!

    ReplyDelete
    Replies

    1. dah buat fitnah pilkuda merapu..salak babi ddlm bukit..pastu jd pigs makan dedak
      belit..uturn..ponteng..khianat..berpusing2..geliga buaya..mimpi jumpa nabi..hihi geli

      underware putih xxxxL...tontontv porno perview..rembat balak curi dedak

      ..last2 dtg lah pulak jirat cina..nanti kan ada pulak jirat pigs

      ..jirat pigs utk sipenyalak babi ddlm bukit tu..huhu

      ..jirat yg tuu, atas lg drp Calfornia, haha

      Delete
    2. Ha ha ha PIGS hanya duduk dlm kandang.....PARTI IKATan Swine @ PIS.

      Delete
    3. Saiful lah yg paling suci. Bakal masuk syurgalah katakan

      Delete

  7. Dipetik dr blogger Ameno World..
    Tulisan Zulhasmi Shariff ahli DAP,

    "Semalam aku dah tulis beserta rekod Penyata Rasmi Dewan Rakyat sejak tahun 1965 apabila Akta 355 digubal kemudiannya dipinda pada tahun 1984 di mana Almarhum Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat juga tidak bersetuju dengan pindaan Akta 355 waktu itu."


    Klu dah TGNA pun TAK setuju @ menolak Ruu..

    ..nape tup2 Wan Azizah pulak yg kena kat 'jirat' huh!?

    sibapak pigs & walaun2pigs wajib fikir BELIT dan pusing mcm mana dgn kedudukan arwah TGNA yg TAK SETUJU dgn Ruu pigs dulu tue yer?

    ...ada 'jirat' kat California pulak ker??



    ReplyDelete
    Replies

    1. ha ha ha...dah jd pigs sgguh ler pun
      sondoi sondoi sondoi guna cakor siku lutut
      curi dedak makan dedak, pastu 'mengawan'

      tontontv porno per-view tak nak bayor

      Delete


  8. Aci sondol uturn PONTENG khianat belit bepusing2

    Aci sondol makan dedak menyalak BABI ddlm bukit

    Aci sondol pilkuda FITNAH merapu2Sapakah yg tolol-JAHIL yg maseh nak caya dgn spesis2 PIGS nih?

    Kerja memFITNAH uturn PONTENG khianat berpusing2 maseh ada hati nak jual TEMBERANG..huhu

    nak jual TEMBERANG hal2 berkait Islam pulak tu!?

    Dah sesat barat dah weh puak2 nih!

    ReplyDelete
  9. Kalau hadi jadi PM, sumpah potong ayam ana lari ke krabi.....kah kah kah, Nik emon kata kat situ pusat industri islam, ana langsung tak paham apa dia cakap....jermang ka jepun ka, omputeh ka? Kalau arab ana paham lah! Setahu ana krabi pusat trade apam! Tak kan Pas nak buat apam kot?

    ReplyDelete
  10. Nauzu billahi min zalik HAJI HADI nak JADI PM Malaysia. Bukan saja tak layak dan tak ada tokoh, jadi Syria dan Iraq pulak perang tak berkesudahan. Bekas militan Sauk jadi penasihat. Lawaknya ditetek oleh LKS. Patut dendam sungguh pada DAP sampai cucu cicit anak beranak Lebai PasCHAI diminta ratib dapigs sampai akhir hayat.

    ReplyDelete
  11. Berdusa kau hina ularmak....ularmak tu pewaris nabi....bartaubuatlah sebelum terlambat wahai saudaraku kah kah kah kah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.