Friday, August 12, 2016

Nasib Baik Ada Pokemon & DAP

Madu tualang power! Click here


Kalau tak kerana DAP, ramai tak tau apa ke benda 'harbi' yg mufti tu sebut.

Kalau tak kerana DAP juga, mungkin ada yg masih tak tau yg mufti tu duduk di atas negeri berGenting Highland yg ada bapaaak punya besar mesin judi.
Kah kah kah kah !

Pokemon pun ada jasa.
Dek kerana Pokemon lah, mufti Kedah dah nampak muka, keluar paper.

Baru skrg ramai org tau Kedah kat mana. Dalam Kedah ada Langkawi.
Dalam Langkawi ada banyaaak todi di jual baaapaaak punya murah.
Kah kah kah kah !

14 comments:

  1. Bapak segala masalah malasyia masa nie tetap dipegang oleh najib al-rosmahi

    ReplyDelete
  2. mufti kat mesia ni asal bunyi je nak keluar fatwa...
    tak pernahnya bagi solution atau block sblm jadi..
    fatwa yg ada skrg pon tak terkawal...

    ReplyDelete
  3. Tapi bab dedak,kepala penyamun,bapa segala rasuah.."MUFTI" DAAN SI Penasihat2 seban berkilo2..dimana kamu??????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen dari pemakan batang keladi..

      Delete
    2. jangan harap laa... selagi bideo blu tu tak habis depa akan sibuk ke krabi lagi

      Delete
  4. Kalau blog tt. Mufti dan fatwa ni digelar.. Mauufti dan fuckwa...segalanya duittt...mohong ja mufti humpty dumpty nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen dari syaitan yg direjam..

      Delete
    2. hidup lagi setan berjubah ni. bila ko nak mampos masuk neraka?

      Delete
  5. Ok paaa!!!! Hangpa ni hati kena bersih baru tak kutuk maki ulama... Kalau ulama pun hangpa kutuk, sapa lagi yg hangpa nak hormat nooo???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga diampun dosa dosa mereka. Amin.

      Delete
    2. Kami hormat ulamak sebenar macam TG Nik Aziz.... dia simple, hidup sederhana, mempunyai aura baik sehingga dihormati oleh orang bukan Islam juga....bukan macam bang aji tu yang pembengis, perengus,bekeng, suka tuang kerja, suka gelar kawan2 dengan panggilan buruk, sombong dan bercakap gah, suka ubah pendirian dsbnya.....

      Delete
    3. Sape kata kami tak hormat ulama,kami tak hormat ulama yg kaki hamun,kaki ponteng bersiri/mkn gaji buta,ulama yg lidah bercabang 1981 nak jihad dgn umno,2016 sedondon dgn umno,bila najib songlap duit dia bela,sekarang najib daah bagi dedak senyap jerr.Ini bukan ulamak,ini ular dalam semak.Kami tak faham ulamak macam ni,mentekedarah gaji buta hampa boleh ikut.Bukan ikut cara Rasulallah tapi ikut cara abu jahal.

      Delete
  6. Ulama jahat a.k.a anak setan. patut humban kubang babi

    ReplyDelete
  7. Bhai LL...

    Mop gua tau... Mopti gua tatau... Yang gua tau Hahahaharussani ja... Hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.