Thursday, August 18, 2016

Beza Gang Si Kapir Celtic Dgn Nik Abduh & The Gang

Madu tualang power! Click here

 

Cuba cari dalam gambar. Ada muka Nik Abduh & the gang?

Sapa dapat buktikan ada Nik Abduh & the gang dalam gambar di atas, dapat percuma sebotol madu tualang power menjungkit  kain pelikat cap Gajah Duduk.

Kah kah kah!

Phuii..! Nak suruh angkat placard pun susah.

plastn_flg_football_600


Celtic face UEFA wrath over fans waving Palestine flag

UEFA are likely to sanction Scottish club Celtic over the action of some fans during a Champions League qualifier against Israeli club Hapoel Be’er Sheeva yesterday, SkySports reported.

In the match played at Celtic Park, a large section of fans of the Scottish Premier League champions had waved the Palestinian flag. Celtic won this first leg 5-2, with the return leg scheduled for next Tuesday in Israel.

UEFA rules state that no political expressions of any kind are allowed in football, and had explicitly banned Palestine flags in light of the political statement it makes against the Israeli side.

So, considering that the fans’ action could be seen as a provocative gesture, UEFA may come down hard on Celtic, with a possible fine aside from having the club play one or more European home matches in an empty stadium.According to SkySports, this would not be the first time that Celtic are being punished.

European football’s governing body have fined Celtic eight times in less than five years for a variety of offences, one of which was for waving Palestinian flags at another Champions League qualifier on July 22, 2014, against Iceland’s KR Reykjavik. At the time, the 2014 Israel-Gaza conflict, which later came to be known as the “50-day war”, was just into its third week and there was a lot of sympathy on the part of the Scots for the people of Palestine.

In the conflict, more than 2,000 Palestinians were killed, including 490 children, with another 11,000 people injured. Also, 20,000 homes in Gaza were destroyed, forcing up to 500,000 Palestinians to be displaced.

However, The Herald Scotland reported that the waving of the Palestine flag in yesterday’s match was not a case of tokenism.

“It’s not the case that the plight of the Palestinians has become trendy and therefore a group of football fans have latched onto it. Celtic have a long tradition of flying the flag of the Arab Revolt at games and there does seem to be some sincerity in their politics,” the report said.

Previously, Celtic fans had waved the Palestine flag during a Europa League home match against another Israeli club side, Hapoel Tel Aviv, in December 2009.

17 comments:

  1. MANA RM 2.6 BILION..
    Marah tak dapat bahagian ker tuu..

    ReplyDelete
  2. Nk bndingkn antara isu Palestine & RM 2.6 billion???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin xbrp nampak...meh sini aku jelaskan bg pihak libanglibu madu asli janda meraung nk lagi...isu palestin dan 2.6 jauh beza.isu palestin isu besar penindasan dunia.tp kalau isu kecil 2.6 mdb pun nik abuduh x berani nk lawan,apalah nk harap nik abuduh tu lawan isu palestin. Berlakon blhla..

      Sekian.
      Majulah kelantan
      Membalak bersama olamak pigs

      Delete
    2. lu promot brg zina ke weiii? janda meraung nak lagi??? kalau dah janda mestilah dah tak bersuami kan? meraung dan nak lagi??? takkan kena madu libanglibu boleh jadi cam tu. mestilah meraung sbb kena tusuk

      Delete
    3. Laaa.bangang betol walaun 2:06 ni.xda kena mengena dgn promote zina pun..tu joke je xkan xfaham bro..haiya ini mcm punya orang pun ada ka.xfaham ke joke benda yg betol. Kalau bangang simpan sokot la bro..topic bab palestin to ko dok pusing bab zina..alahai walaun simpanla sikit baghal tu utk cucu cicit nt..

      Delete
  3. Nik abduh...huhuhu kirim salam lah... dekat FB.. berkokoh bukan main... dlm perlimen asyik panaskan telur je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ada telor..ni telor pun dah kena beli 90jutaaaaa

      Delete
  4. Anonymous Aug 19otsng gila

    ReplyDelete
  5. Nik Beduh ni Yb yg mesra Umno. Dah beberapa kali dia sebut nak bersama Umno.Ni jenis YB yg khianat pd pengundi . Skrg kita sudah tahu Yb mana yg pembelot.

    ReplyDelete
  6. Nik abodoh ni angau..umno x pernah sebut pun nk baik dgn pigs..

    ReplyDelete
  7. Sayangnya ayahnya begitu tegas melawan umno tp anaknya begitu tergedik2 dgn umno.anak2 yg lain pun xnmpak mewarisi sifat bapanya.iman xdpt djual beli oleh seekor walaun 90jutaaaaa

    ReplyDelete
  8. 90JUTA BERSAMA ULAMA pigs

    ReplyDelete
  9. Bro, nik abduh pasang placard dlm jubah la, itu pasal tak nampak!tak caya tanya tontonwi!

    ReplyDelete
  10. Lebih baik nik abduh klu dibanding dgn si bodoh lain yg tak tau dosa pahala pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa sobodoh yg lain tu yg xtau dosa pahala??kita xblh bersikap mcmtu nk menghalalkan Cara.kalau mcmtu baik kita biarkan umno terus memerintah dgn cara "lebih baik umno perintah kalau dibanding israel perintah

      Delete
  11. Bhai LL...

    Nik Abduh .... Hahaha... Kenapa la bodoh sangat orang Pasir Mas dok bagi dia menang.... Hahaha

    Bodoh betul lar...

    Hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  12. Kahkahkah.dgn tertubuhnya PIGS (pas ikatan gagasan sejahtera) maka si walaun xbrp berkenan sebut dapigs lagi.Kahkahkah. Sian walaun pas xtau nk pusing mana dah.Kahkahkah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.