Wednesday, July 20, 2016

Makin Pening Mat Maslan

Madu tualang power! Click here



Sesaknya jalanraya kita bukan sebab jalan kontot.
Bukan sebab kereta banyak.
Bukan sebab teksi cabuk.
Bukan sebab bas buruk dah nak roboh, selalu mampus enjin.

Jalan kita sesak sebab jaringan laluan keretapi masih macam Zimbabwe.
Cuma kapalterbang shj yg OK sebab Najib dah beli baru 2, 3 bijik.
Kah kah kah!!!

Habah kau lah yg berjambol RM40-00 sejam.
Ayam Siam pakai kasut pun tak sampai RM25-00 sejam.
Kahkahkah!!!

Makin luruh rambut Mat Maslan tak tau nak bagi sapa trofi Bangang Perigi Buta tahun ni.
Kah kah kah!!!

4 comments:

  1. Pening mat maslan duit masyukkk
    Pening mat sabu psl tokong dh stop duit..sape yg tau

    ReplyDelete
  2. Pening baghal pengampu haji hadi macam kau cuma dapat bau tahi ..... bodoh makin menjadi-jadi

    ReplyDelete
  3. UNDILAH LAGI CALON UMNO BN SETIAP KALI PRU...

    ReplyDelete
  4. Matmaslan kata aku bodoh pun xla sebodoh dia.ini dikatakan kalau dah bodoh. Kahkahkahkah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.