Wednesday, July 13, 2016

Jin Tanah Pun Dah Ada Dalam PAS

Madu tualang power! Click here


KAH KAH KAH !
KAH KAH KAH !
KAH KAH KAH !

Cuba tanya walaon, berapa ekar kau dapat?
Sudah la walaon, usahkan kacang tanah ,
cacing tanah pun kau tak dapat.

KAH KAH KAH !

Wala'on & Candunya

22 comments:

  1. Salah husam tu.tanah2 dikelantan dimiliki oleh jin2 aprid harung jin.jadi pemilikan tanah kelantan blh dimiliki sesiapa saja walaon pas yg baik ngan jin iprid tadi.tu blum.ko tanya lagi harung jin ada brp tanah.jgn pula ko berani2 tanya nt mengamuk jin2 aprid nt xcukup tanah ko lari nt liBanglibu.kahkakahkah

    ReplyDelete
  2. Walaon PAS,kami nak hudud..hudud...............Hadi/HARON..Yaahh kami dah bentangkan hududd....Mustafa Ali.....kami nak bertanding semua kawasan...nak negara isla...walaoon kat bawah....betul tuu nak hudud....last-last habokpun tarak.....yg untungnya lobai-lobai tarbus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ada walakontol nk hudud,diorang sendiri merompak membalak sesama olammak lagi diorang nak hudud ke.diorang acah je.tgk masa diizinkan bentang ruu tp hadi kasi alasan bangang kekangan masa pulak.logik ke berpuluh tahun perjuangkan tetiba ada peluang xnak pulak ambil peluang..patutnya dh dpt peluang tu bentangkanlah sampai selesai,bukan najib xpernah buat smpi lewat pagi pun ada bersidang..nampak x permainan walakontol.jgn xtau walakontol mcmni la lebih hina dr rakyat biasa..phui olammak pas

      Delete
  3. ko ckp la apa2 pon , tobat lahom la walaun2 ni nak pecaya ...kalau dasar taksub mmg payah ..

    ReplyDelete
  4. Ha!Ha!Ha! Puak puak yg jadi jin dlm PAS dah keluar x puas hati, terus tampilkan diri seolah2 mereka yg maksum. Dulu Mat Sabu dan rakan2 adalah jin dalm PAS sekarang saki baki mcm husam pun bakal keluar dr PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha3. demo mmg walaOnta tahap gong!

      Delete
    2. Walaun pas yang tak berapa cerdik istiqomah...istiqomah dengan kebodohan.

      Delete
    3. Kalau ikut cara walaung ni berpikir,semua dlm pas tu dikira jin dalam pas.tinggal hadi, haron din,nik beduh, tontowi dan zuhdi je dlm pas.5 org je ahli pas cukupla buat apa ramai2. Pas bukan nk putraya pun.pas nk redha Allah je.kalu nk redha Allah je watpe masuk parti.duduk kat mesejid je ler walaung oi....

      Delete
    4. Setahu aku puak2 jin ni ketua nya harung jing..bukan matsabu...kikiki.pening ambo ngan walaong ni.kikiki

      Delete
    5. Kahkahkah! Penyamun bersarban suda kluar!
      Memang baka penyamun. Habis benda semua di samun.
      Dah puas samun pegi makan angin di jerman. Tonton wayang satu kaler, biru sahaja

      Delete
  5. Jagalah bahasa masing2...sama2 Islam...kan lebih baik tegur cara elok..bukan guna perkataan2 & gelaran2 yg tidak melambangkan kita ni Muslim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu......hanya mereka yg kasyaf macam hadi, din ayam tontonvi je yg boleh maki hamun. Mereka ni tak de soal jawab di akhirat......terus masuk ......errrrrr lu sendiri tau kan! Pas takde akhlak nak ngajar org pasal menghormati sesama islam.......lawak wow! Malu wow jadi ustat pakai kerih!

      Delete
    2. Oh bila marhaen.....suruh berbahasa ye! Kalau hadi dan geng dia tak pe pulak ye.......pas jilake!

      Delete
  6. Saya ada tanya ustaz, perlukah saya minta maaf sebelum saya mati apabila saya ada tulis ejek orang di blog saya seperti "dapigs, anjing dap, anjing, macai dap, amanah kafir dan lain"

    Ustaz jawab, saya wajib memohon maaf. Blog sebegitu umpama fitnah yg berterusan sampai bila2 walaupun kita sudah mati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat apa tanya ustaz kalau lu sendiri boleh fikir?

      Islam agama kebenaran. yg benar saja masuk syurga. yg fitnah masuk neraka. senang saja.

      tuduhan kamu spt dapigs, anjing dap dan sbgnya kena tunjuk bukti dimahkamah akhirat nanti. sbb tu ada bicara dan mahkamah, supaya umat boleh berhujah.

      hujah 'saya ikut kata ustaz' tak boleh guna sbb Allah byk kali suruh kita fikir, kaji, belajar hingga berita pun kita kena periksa kebenarannya. kita kena bhujah dgn fakta kita, bukan dgn 'sy dgr ceramah ustaz ni ulama tu kata'.

      sumber hujah adalah Kitabullah dan hadis sahih.

      Delete
  7. PENTAKSUB , PENCANDU , DAN PENTOTOK-- TOTOK TEGAR. PARTI PUS PUS
    TERUS. BERSILAT LIDAH. GUNA NAS. DAN. HADIS2. UNTUK MENIPU O ,RAMAI
    CONTOH , USTAZ. FITNAH. LARANGAN AZAN. DI P, PINANG......?????
    APA KESANNYA PADA PARTI PUS -- PUS......??
    ISLAM VERSI PUS-- PUS.........
    TAMBAH MERIAH. ISLAMPHOBIA......

    ReplyDelete
  8. PENTAKSUB , PENCANDU , DAN PENTOTOK-- TOTOK TEGAR. PARTI PUS PUS
    TERUS. BERSILAT LIDAH. GUNA NAS. DAN. HADIS2. UNTUK MENIPU O ,RAMAI
    CONTOH , USTAZ. FITNAH. LARANGAN AZAN. DI P, PINANG......?????
    APA KESANNYA PADA PARTI PUS -- PUS......??
    ISLAM VERSI PUS-- PUS.........
    TAMBAH MERIAH. ISLAMPHOBIA......

    ReplyDelete
  9. Aku dpt rasa nak pru 14 pas akan ada buat perubahan berkenaan baiah..yg skg keluar parti.. akan terkena baiah..pru 14 tambah...saman sesama parti pas akan baiah juga. Aku pernah bg komen.. berkenaan husam.. ikut je rentak husam tu.. jgn di lawan.. semua pimpanan pas jangka buang husam nampak pas akan aman.. di mata penyokong totok husam bersalah..memang husam tak bls.. skg org2 dia buka langkah.. husam pandang je..padan muka pimpinan pas. Dah husam ckp pas akan kalah di ktan.. husam ckp ada fakta..skg jawab..puak2 serban pun berebut tanah rupanya

    ReplyDelete
  10. hahahahh.....................Kesihan TITM CUBA nak bebuat baik dgn PH....Dengar citer kantoi lagi...Si Zuhdi dah buat kajian dimakmal/lab/ PAS,dia kata PKR yg jahat BELOT,dia recommend dewan ulamak agar kasi tendang sama PKR, ketua penerangan ulamak..hehe dah hantam sama itu TITM...TAK KAN JADI GENCATAN senjata punya...U-TUN LAGI....Siap coner BARIIIIING LAGI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Titm suarakan Genjatan senjata utk selamatkan titm je sbb titm pun nak kena tendang pas dah.ganti dgn walaun lain

      Delete
  11. Hahhaaaa....ini smua halal atas nma agama....salute utk yb dato husam,ksi bogkar lgi....

    ReplyDelete
  12. yang 'cerdik' semua pemimpin yg berada diatas ..yg mengikut je semua ahli parti yg dibawah... Dunia dunia

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.