Thursday, July 28, 2016

Dari Jerman Singgah Ke Krabi

Madu tualang power! Click here



Kalau Najb & the gang bersuka ria di Hollwood, lebai2 pula berjala-jalan sambil berkerja di Krabi,
para walaon boleh gigit jari.
Kah kah kah kah !

Wala'on & Candunya

Dol, dgn rasa rendah diri & tawadduk, marilah kita bersangka baik.
mereka itu ke Krabi dgn menggunakan duit poket sendiri.
Pergi pun cuma nak bas lompat-lompat balik hari..kah kah kah !
Makan minum di blanja Datuk Bandar Krabi.

Nak buat meeting di Pantai Irama, Bachok, kadang2 air pun tak ada.
Nak buat di Gua Musang, cuaca makin panas, hutan banyak gondol.
Kalau buat di Lojing, sejuk sgt la bro... berlaga-laga la lutut & ketar dagu EXCO-EXCO kita.
Brrrrr... brrrrr..kah kah kah !
Lagi pun Loji ng dekat sangat, apa barang! kah kah kah !
Tak usik  pakai duit ke rajaan negeri pun.
Duit kerajaan negeri nak digunakan utk menolong mangsa banjir yg belum ada rumah & makan pun tak menentu.

Dol, lu cakap senang.
Kalau mereka tak ke Krabi, tak kan nak prgi Temerloh kot?
Patin Temerloh gemok2, tak best, banyak air.
Kah kah kah kah !


20 comments:

  1. Atas nama Islam dan Allah Taala, menyuarat pi la dalam air di Antartika sekalipun, Allah Taala redho dgn limpahan rahmat Vellfire, Minicooper, Range Rover, adun2 ulamak berperut boyot, berjalan mcm penguin, balak bertimbun dpn runtuhan rumah di Kuala Krai pun tak apa. Inilah rahmat Serambi Mekah.

    Pada Allah Yg Maha Berkuasa, dgn sekelip mata saja rumah2 banjir, biar berjuta buah rumah sekalipun, dapat dibina dgn kalimah kunfayakun. Subhanallah.. yg hang jeles, pasai pa hah?? Kami org muqarrobin, rapat dgn Allah. Pastinya apa yg kami buat, kami tahu, Allah redho..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkah.aje kreatif miker.kahkahkah.krabi tu jauh sikit barula ada sandard.apa barang measyuarat dlm negara malaysia kafir harbi.nt xdredhoi allah.krabi baru la redo..nk tonton bidio german pun aman.Kahkahkah

      Delete
  2. Pase ape ulamak demer perut boyot erk? Misteri pulak. Yong ada beberapa orang pak sedara ulamak dan sepupu ulamak. Demer tak boyot pun. Elok jer slim sampai ke tua.

    ReplyDelete
  3. Krabi hampir sama sebutanya dengan Harbi.kah.kah.kah.

    ReplyDelete
  4. ni lah parahnya bila blogger Pan Imayam asyik surf blue jer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Demo tak gi krabi ker?
      Situ boleh make patin kurus panje.kat klate tak dok patin serupe tu.....bahahahaha

      Delete
    2. kah2 walaun tgk porn jerman lepas tu tuduh kafir harbi yg taja kah2.. mmg bingai tahap tenuk la kau ni walaun pas..

      Delete
    3. Surf blue kat krabi lagi beshh.
      Kahkahkah

      Delete
    4. Kat krabi bukan takat video blue.tiger show live la bro.kakakakakak

      Delete
  5. Dah rasa di hujung hayat..bila lagi nak perabis duit rakyat..lepas ni tak boleh merintah dah..

    ReplyDelete
  6. Apa kaitan bulu puki dengan krabi yeop??? Bagi pencerahan sikit hehehehe

    ReplyDelete
  7. Dah lawatan ke Majlis Agama Islam Krabi...mestilah kat krabi...adoiiii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tajuk seminar pengurusan tanah.tp buat dikrabi.lepastu lawatan ke pjbt gabenor 20 minit je.ni program main2 ke hapa nih.

      Delete
  8. sudah sudahlaa tu PAN PANGKHIANAT tajaan DAP,aper yg mung merepek ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buktikan pan tajaan dap.kalau takat ckp kosong tu teman pun blh ckp pas tajaan isreal.kahkahkah

      Delete
    2. PIS sokong Najib walau curi duit bunuh org dan berjudi.. YaHadi dan Najibillah laknatullah berpisah tiada

      PIS tajaan iMDB umno

      Delete
  9. sudah sudah laa tu PAN PANGKHIANAT tajaan DAP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas tajaan umno ok lah pulak yea

      Delete
  10. Bukn kisah krabi tmpat pe,kisahnya wktu krajaan negeri dilanda masalah kwangan n suruh rkyat brjimat tapi blh wat seminar kat luar,atas krtas tu dh tulis anjuran kerajaan negeri..dh tentu duit rakyat yg di guna..kn teruk tu..p.pinang buat tpi dia takda prblem hal duit n kbajikan rakyat ada dijaga..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.