Tuesday, July 19, 2016

Beza Celah Thai Dengan Celah Jerman

Madu tualang power! Click here



Kalau dah bodoh,
main-main je depan Pos Opis K Nerus,
jgn di pos bodoh tu ke Temerloh.
Kah kah kah!!

Dol, kalau lu pergi wall PJ PAS Ganu ni skrg, gambor airpot Thai tu dah tak ada.
Gambor airpot Thai dah di delete nya.
Kah kah kah!!

Lebai ni sebetulnya, tak kenal mana satu airpot Thai, mana satu airpot Jerman.
Mudah2an satu ari, dia akan kenal pulak mana satu rupa celah Thai, mana satu rupa celah Jerman.

Tak payah pergi Temerloh pun
Kah kah kah!!

16 comments:

  1. Dia tengah menyondol di golok. Gambar airport siam je dia dapat.
    Dah la meng entot. Fitnah plak tu.
    Sial! Memang sial clake laknat punya haiwan

    ReplyDelete
  2. Betul ko tu tue libe libu, nt fitnoh kato walaun...ki3

    ReplyDelete
  3. hahahahahah...hahhhahahh walaq jange tak walaq..

    bersama ulamak kita memfitnah..tak gitu weehh.

    ReplyDelete
  4. Xpaham bodoh celah mana dtgnya pak walaun ni..kalau bodoh sikit2 blh terima lg..ni dah kritikal bodoh bya xdapex nk diselamatkan...kene gelak aje ler walaun pas nih.kakakaka

    ReplyDelete
  5. laknatlah kau lebai atau sesapa yg membuat fitnah dgn foto tu.

    ReplyDelete
  6. pd pendpt aku, beza celah thai dgn celah jerman bukan pd rupanya, tp pd baunya...

    oleh krn sisarbani hanya tonton dlm tv bukan yg sebenarnya, maka agak sukar utk mbezakan antara celah thai dan celah jerman sbb tak dpt baunya...

    itu pendapat aku lah... bersetuju utk berbeza...

    ReplyDelete
  7. Puak sekuler libral sekarang tengah meroyang sebab islam makin menyinar. Fitnah dijadikan ucapan harian dan dapandang mudah macam orang tiada pegangan.

    ReplyDelete
  8. Puak sekuler libral sekarang tengah meroyang sebab islam makin menyinar. Fitnah dijadikan ucapan harian dan dapandang mudah macam orang tiada pegangan.

    ReplyDelete
  9. biasa laaa....PIS dan fitnah berpisah tiada...sebelum post....study dulu...main hentam keromo jer...kan dah jadi fitnah....nape delete gambar...bia je laaa gambar kat situ...biar orang boleh nilai sendiri fitnah ke idak...

    ReplyDelete
  10. Bhai LL...

    Hahaha... Mamat Satipul ni memang terkenal sebagai bebal nak mampus.... Tak tau la macam mana boleh pengikut dier angkat jadi PJ Negeri Terengganu...

    Bodoh bebal... Hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku selalu tgk gambar mat sifol ni..kalau sebelah tuang presiden.. dia bukannya tersenyum.. dia tersengeh2.. kalau tgk muka dia..dia ni tidak mempunyai aura seorg pemimpin.. sbb kwn baik tuang presiden kot.. tu jadi pesuruhjaya...

      Delete
  11. Ini yg dikatakan versi pas..kalau versi ust kazim ceramah kopek bergoyang batai posa tu bertajuk "Kalau dah Jodoh" kalau versi pas ni pulak "Kalau dah Bodoh".... Wakakakakaka

    ReplyDelete
  12. kalau dah jodoh tak kan kemana...

    kalau dah bodoh pun tak kan kemana...

    mcm mana ahli pas boleh dpt tanah yg byk dikelantan?

    mcm mana gunung2 boleh botak dikelantan hinggakan nasa pun komen?

    hutang2 yik dah settle ke?

    harta mana pula yg akan digadai utk byr gaji?

    knp amar tidak didakwa krn membeli evogue dibwh harga pasaran?

    ReplyDelete
  13. Dia ingat dengan gaya penampilan serban di kepala, dia menjadi serupa lembu yang nak menyondol apa sahaja di depannya. Tu lah, kecik kecik bodoh besar besar nak jadi ulamak. Bila dah besar rupanya betĂșl betul jadi ulamak baghal hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setahu aku la ulamak ada yg diantara nya org2 yg bodoh disekolah xblh masuk belajar akedemik sains math, so bila dah bangang xmampu hadam ilmu asas maka mak bapak p hantar sekolah agama ngaji agama senang xyah nk kaji2 fikir apa jadah.cuma hafal dan ikut je apa yg di ngaji.jgn persoal nt jatuh kapir.maka ramailah org2 spesis bangang ni ngaji agama.tp xsemua la.ada jg yg btl2 bijak akal fikiran.tp kalau walaung pas ni mmg kategori yg budak bangang tu td la.haha

      Delete
  14. Agaknya sbb dia rasa dah ada no pendafaran ahli pas, dia bole masuk syurga free walaupun menipu dan memfitnah....bodo betol

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.