Wednesday, July 27, 2016

4 Tempat Ketum Tak Boleh Tumbuh

Madu tualang power! Click here

 


Kalau FELCRA pun nak tanam, silakan.
Kalau FELDA yg dah rasa2 nak bengkrap tu pun nak tanam ketum, silakan.

Cuma, ada beberapa tempat yg ketum tak boleh ditanam.

1. Pasir Mas
2. Kuala Nerus .
3. Temerloh
4. Marang.

Kalau nak tanam jugak kat Marang, kena buat hospital sekali.

Senang ambik ubat.
KAH KAH KAH!


4 comments:

  1. PR sudah berantakan.. skrg PH akan menyusul..

    Nampak gaya, dedak BN jugak la yg thorbaek..yumyum..

    ReplyDelete
  2. Pkr dap pulak bgaduh...jilake pembangkang ni apa nak jadi..rakyat masih ngangee bayor gst...kalo gini carenye kompom next pru bn menang besor yop...padan muka semua termasuk aku sekali.kahkahakhakah

    ReplyDelete
  3. umno dah tnm trojan horse dlm semua parti politik.

    Trojan horse umno dlm pas tlh pun digunakan utk menghancurkan pakatan rakyat.

    oleh krn pas tak dipercayai oleh rakyat lg, maka umno terpaksa menggerakkan trojan horse didlm pkr utk hancurkan pakatan harapan.

    ReplyDelete
  4. Betoi tu 2.25pm

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.