Thursday, July 21, 2016

1MDB Berada Di Tumpat, Kelantan Sekarang.

Madu tualang power! Click here


Gambor ini aku dapat setelah aku Google 'wan em di bi'.
Kah kah kah kah!!!

Tak sangka pulak ada orang yg bernama Wan Emdibi.
Kah kah kah kah!!

Nasib baik Tumpat ini di Kelantan, kalau Tumpat di Marang, kompom ramai lebai-lebai nak bagi komen.
Kah kah kah kah!!!

Sebenarnya, lebai2 tu menggigil-gigil nak bersuara tentang 1MDB. Bukan mereka tak pandai, mereka pandai. Cuma tak sepandai Rafizi la. 
Kah kah kah!!!

Lebai2 tu takut kalau menyuarakan pandangan, restu tak dapat, sakit badan bisa-bisa macam makan sotong berlebih-lebih la. 
Kah kah kah!

Dah la restu tak dapat, disuruh pulak U-turn. Selepas U-turn, nasib tak baik kena sapu balik ayaq lioq.
Kah kah kah!!!

5 comments:

  1. Hapa la libanglbu ni lambatla,org dah dapat gambar tu wasap dlm awal tahun ni.kahkahkah.terbaek us bongkarkan kegiatan mdb ni,satu persatu kemaluan mdb ditunjuk.lepas ni mana mau lari lg Malaysia official 1....hahahaha.yg bagus nya tu anak nya kata duit yg dapat juta2 tu "hadiah"...kahkahkah. Untung btl keluarga depa ni dpt hadiah la dpt derma la...depa igt mahkamah us tu cikai macam Malaysia ka.kahkahkah... Xsabar nk tgk episode seterusnya.

    ReplyDelete
  2. hangpa jgn duk hina no, awat hangpa betoi ka!!

    ReplyDelete
  3. Eloklah..anak dgn bapak sama jer..dua2 penyamun..satu duit derma arab..satu lg hadiah..bengong tahap gaban..

    ReplyDelete
  4. Blog lu mmg lebab giler nak update ..

    ReplyDelete
  5. Tak baik hangpa fitnah pemimpin berjiwa besar, Tuang Punaisihat kata hutang judi tu satu jihad sebab kita tak boleh jatuhkan seorang pemimpin islam kita politik cara matang.Hangpa tak tau dok diam main teloq...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.