Tuesday, June 21, 2016

Sungguh Kejam Negeri Selangor & P Pinang

Madu tualang power! Click here



Dol,
Kau kerja kat mana?
Kau dapat BRIM sudah la.
Kah kah kah!

Kerajaan Malaysia & Kerajaan Negeri Kelantan patut dipuji .
In namanya berjimat cermat sambil kedekut.
Kah kah kah!

Rembat sana sini bilion-bilion, bagi kat staff, RM500.
Kelantan tebang balak tarah gunung ganang bukit bukau, staff kerajaan negeri dapat RM500.00.
Syukuuuuuur.
Kah kah kah!

Tau tak RM500.00 itu untuk apa?
Itu untuk  petrol, blk kampung & balik la kerja semula.
Itu juga habuan, untuk PRU akan datang buat2 bodo je la undi HAMNO!
Kah kah kah!

Tapi jangan la samakan dengan dedak pulak.
Kah kah kah!

9 comments:

  1. Ko jgn kutuk2 kelantan bro.ko nk jadi kapir ke hah.nt ko kutuk kelantan serambi mekah walaupun kotor nt kau jd kapir ooo.kahkahkah. Kelantan tebang balak beribu2 hektar tu utk kebaikan rakyat. Sbb itu nk buat penempatan jing harung jing tau.jing depa dh ramai upgrade nt xcukup penempatan pulak walaupun ramai mangsa banjir xdpt umah. Kene ikut ckp patuibari.."ini ketentuan tuhan".kahkahkah

    ReplyDelete
  2. eh, eh PAS sama macam BN?

    ReplyDelete
  3. Apa isu ni sebenarnya??
    Bagi salah. Tak bagi pun salah. Ikut kemampuan masing2 la dol.
    Sikit ke 500 tu? Mahal sangat ke madu+cd jermang sunnah tu?
    Blan pose ni. Raye pun dah dekat. Ikut teladan pasaraya la dol. Buat jualan murah kahkahkah. Boleh nonton cd jermang sunnah time raye nanti cara berjemaah kahkahkah. Dapat la bagi ostak2 pasik saham jahannam sorg skit kahkahkah.
    Ayuh! Membalak bersama olamak! Meng entot bersama tontotwi!
    (Ps: dapatkan cd jermang sunnah plus baru. Setiap cd di celup dalam air zamzam bercampur kismis dan susu kambing. Minyak zaitun dijual berasingan ahaks!)

    ReplyDelete
  4. Kelantan kunun serambi makkah tapi kotor persekitarannya (Prof Agus pun cakap gitu ), cilok sana celok sini bagi 500 ye. Nak maju kelantan ni bagi samada Tok Pa atau Husam Musa ja jd MB.

    ReplyDelete
  5. apa pulak yg digadai oleh kelate utk byr bonus? hutang YIK dah byr ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kira halal jela bulan puasa kan elok halalkan kira sedoqah amal jariah dpt pahala berganda tu.kihkih

      Delete
  6. Dol,
    Duit raya 500 tu cukup lah utk ...
    bagi duit raya kat anak2 dan duit isi minyak balik kampung
    kah kah kah

    ReplyDelete
  7. Pasal duit raya kelantan tak sekor pun walayn masuk komeng .........kah kah kah sibok dok wirid bulan pose kot? Kira maap jela....saja nak tanya!

    ReplyDelete
  8. Walaunta tk kerja gomen. How to komen. Mb tmb exco dan adun kelantan baru je naik gaji. Takat rm500 celah gigi jer. Inilah kjaan membalak bsama olamak. Huhu. Kedekut mcm najib. Tak malu ke pas kpd dap kapir harbi. Mana komen walaun??

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.