Monday, June 27, 2016

Salah Satu Kerja Tak Berfaedah Pusat Zakat

Madu tualang power! Click here


Bulan2 pose ni jangan buat fitnah la.
Korang tak tau ke, suratkhabar ni lepas baca boleh  dimakan.
Ada rasa macam rebung sikit. Kah kah kah kah!!!

Jgn buat kerja tak berfaedah, mencari salah pusat zakat.
Bukan korang tak tahu, suratkhabar ni lepas habis baca boleh buat alas rak, pelantar, alas meja.
Tak membazir. Kah kah kah kah!!

Sebelum pusat zakat membuat pengagihan, kaji-selidik rapi telah dibuat terlebih dahulu.
Kah kah kah!!! 
Jangan ingat pusat zakat tak buat agihan yg betul. Kah kah kah!!

Bagi suratkhabar berguni-guni, boleh jual kat mak cik nasik lemak.
Boleh buat bungkus nasik lemak. Kah kah kah!!

Habis bangsat pun s/khabar ni boleh buat celet taik. Kan?
Kah kahh kah kah!

13 comments:

  1. Kahkahkah.. celet taik?? Kahkahkah. Tu kene tanye Ah dee n Ah jib. Mereka tu pro bab ni. Kalau dah main sorok2 blakang dalam gelap lobang mana lagi nak di toron? Kahkahkah. Sah la ah dee punye keris panjang sedepa. Sula tu! Kahkahkah
    Lain plak dengan tontowi. Dia lap gam uhu bocor!
    Agak2nye la, mana satu ikutan feberet walaunta?

    ReplyDelete
  2. Mohon rujukan berita tersebut. Terima kasih.

    ReplyDelete
  3. Moh kempen berzakat terus pada org miskin.xyahla kasi pusat zakat beli simulator golflah, kursus luar negara ratusan ribu ringgit lesap beli bangunan, beli saham roti lingkup terus... Patut bantu org miskin tp bila org miskin dtg minta bantuan dihina caci maki org yg jaga zakat ni.puihhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hamba setuju sangat, rasanya lebih baik dan lebih afdal.

      Delete
  4. Aku setuju bebenor.klu Orang Zakat kata tk sah berzakat tanpa melalui Pusat Zakat mintak depa tunjukan Nas nas yg wajib.

    ReplyDelete
  5. Yop oiii..
    Teman bru lepaih bbuke ni..nk muntoh rasa nye bl ngenang kn selet2 ni..gampang betuii..kahkahkahakha..
    Berselepat kt ponggong ouiiiii..kahkahkhaakah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkah.berselepat tu xtahan dengor tu,xleh bygkn taik berselepat kat ponggong miker..meleleh jer.kahkahkah. Tp libanglibu xkisah,selepat selepot ke die dah pekene madu die tarok juga asal ada lobang.kahkahkah...

      Delete
  6. degan tiada rasa bersalah pun..senang senang je duit zakat depa buat sesuka hati...
    tunggula balasan allah

    ReplyDelete
  7. Bobrok di mana2 di bawah sistem gov sekarang... yg penting hantam duit n bodek gov...

    Bole guna duit zakat untuk pe2 but gov mesti di bodek....

    ReplyDelete
  8. di minta maiwp khaskan hanya hamno jer yang bayar zakat pada mereka kerana pembangkang tak sah bayar zakat bila duit kutipan di gunakan demikian rupa.

    ReplyDelete
  9. Collection zakat brp bilion setahun,kemudian digunakan kemana eajib didedahkan pada masyarakat. Ini kepoket2 bos2 zakat.aku rasa kalau duit zakat di agih2 secara betul,udah kaya2 org malaysia nih...cthla 1 bilion.tiap tahun bg la sejuta sorg, dh ada brp juta org jutawan kat Malaysia tiap tahun buat mcmtu,ramai la kaya raya org Malaysia nih takat nk beli madu libanglibu tu petik jari aje.kahkahkah

    ReplyDelete
  10. Tunggu komen moptie pahang .....

    ReplyDelete
  11. kamu jawab macam tu kat sana nanti

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.