Sunday, June 12, 2016

2 PRK: Nyawa HAMNO Di hujung Tanduk Badak

Madu tualang power! Click here




Bukan GST yg melemahkan HAMNO.

Bukan 1MDB yg membuatkan HAMNO amat cilake di mata rakyat.

Juga bukan disebabkan PAS/PIS semakin galak nak bergesel dgn HAMNO.

Bukan sebab Mat Maslan & angkatan cap ayam yg lain.

Pun bukan sebab Mahafiraun la bro, kamon la. Kahkahkah!

Apa yg Hisamudin cakap tu betul, Najib bukanlah punca.

Bukan. Bukan, bukan, bukan.

Yg di bawah ni buat punca. Kahkahkah!

KAHKAHKAH!


Dol,

mujur ada benda kat atas tu.

Kalau dak, lama dah pembangkang reput.

Benda di atas ini sentiasa membekalkan isu baru kpd pembangkang.

Kalau dak, letih la dok main isu Hadi Awang tiap2 hari.

KAHKAHKAH!

13 comments:

  1. Mujur ada pamoga.kahkahkah.

    ReplyDelete
  2. Badak ni rupe nye suka naik jet free kesana kemari. Sewa rakyat bayar. Rasanyer lebih jahat dari bini firaun. Bini firaun setakat naik unta pusing2 dlm istana. Pastu beromen dgn firaun. Tk habis duit rakyat. Kahkahkah

    ReplyDelete
  3. Bagus jg ada badak tu, ada bahan pembangkang. Kalo xda jenuh jg pembangkang cari bahan.elok kekalkan smpi pru akan dtg

    ReplyDelete
  4. Ada sekoq lebai sakai yg tiba2 nak jadi ahlil koperat umno..
    Mr eddy ah wang..
    Coba tanya eddy ah wang pasal badak,nescaya diputar belitkan nas agama utk membela badak..
    Eddy ah wang dah gila wang..
    Kahkahkah

    ReplyDelete
  5. Yop oiiiii
    Ade miker..igt sibok ke utan cari madu ngn lemang..idak turun ke kuale ke..mkn apam tepung beraih..wakakakakak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Libang libu aje gemor apam weh...ater tiap mlm pun die mkn apam juge..kihkih

      Delete
  6. Sekarang saya tak tahu apa pendirian mereka tetapi jika mereka masih fikir mahukan perubahan kerajaan, saya nasihatkan supata tak payahlah balik mengundi.

    “Sebab menang atau kalah, kerajaan BN tetap tidak akan berubah malah tida memberi apa-apa kesan pun,” kata Ahmad Maslan

    ReplyDelete
  7. Ni bukan duit rakyat sebab rakyat dah bagi kerajaan jadi kira duit kerajaan...maka menurut hadis soheh lobai hadi maka duit tu boleh joli sebab tak dak fakta

    ReplyDelete
  8. Big Mama kah kah kah

    ReplyDelete
  9. hahaha ghupe hawor tn blog ini punye ayat semantik.dah mcm blog tkr tube da..haha..jilakelanjiaobugima..haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semantik ke semantit.lain mcm jer bunyik nye. Mujur posa.hahaha

      Delete
  10. Badak ni rupe nye suka naik jet free kesana kemari. Sewa rakyat bayar. Rasanyer lebih jahat dari bini firaun. Bini firaun setakat naik unta pusing2 dlm istana. Pastu beromen dgn firaun. Tk habis duit rakyat. Kahkahkah

    ReplyDelete
  11. Semantik tu amende?? Kalo kelentik ako tau lahh. Hahaha

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.