Tuesday, June 28, 2016

2 Ekor Tikus Gemuk Dah Lari

Madu tualang power! Click here



Dol,

kapal dah berlubang sana-sini.
Besi berkarat-marat. Kayu dah diratah anai-anai.

Kapal tunggu masa nak tenggelam.
Tikus-tikus gemuk & bijak sudah tentu lah nak lari.

Yg tak reti basa sahaja masih terhegeh-hegeh nak naik jadi tikus baiki labu.
Kah kah kah kah!!!

Walaon pun sanggup tenggelam pun tenggelam ke?
Walaon nak jugak 4 saksi yg nampak anai-anai buat kerja korek lubang?
Walaon masih nak bagi nasihat itu ini?
Kah kah kah!

Walaon, janganlah biarkan diri jadi tikus makmal.
Nanti habis ujikaji semua mampuih terkojol.
Kahkahkahkahkah!!!

Ingatlah, "all is fair in love, war & bloody politics"
Dalam percintaan, peperangan juga politik, semuanya adil.
Kalau walaon buat kerja aneh, kompom orang akan balon kaw-kaw.
Kahkahkah!

Kalau dah tak larat kena balon, duduk dalam bilik diam2.
Beli kuaci makan kuaci, tangan nak seluk skrotum boleh tak nak seluk pun boleh.
Lagi cantek kalau ada video bola Jerman.
Kah kah kah!

22 comments:

  1. Mana mrk mau lari..fbi sedang cari..semua yg terlibat akan kena gari.kahkahkah

    ReplyDelete
  2. Kalau nak main bola german pastikan guna 2 biji bola baru masuk stim...klau sebiji buang masa je Kah4

    ReplyDelete
  3. Bagus juga dah tua2 sedar diri.yg lain masih belum sedar diri.. Dah tua bangka masih xsedar diri oi.tua2 umur sah brp dah stgh abad pun masih gila harta, sedarla sikit umur bukan panjang. Buatla benda baik dibalas baik. Buat benda jahat dibalas jahat.umur bukan pjg sgt paling lama pun mcm umur tun madey tp xramai umur mcm tun madey ,.. lihat tun madey xlama lagi kena penjara sbb apa yg dibuat dulu..xserik2 melayu kayu nih...rakyat jd mangsa...

    ReplyDelete
  4. hmm..para sekularis,liberalis n so called sosialis ni x reti ka yg Islam menentang segala macam penyelewengan? tak pernah pulak aku dgr PAS menyokong penyelewengan..klu ahli dlm PAS..memang ada kemungkinan mahu dan akan atau terpengaruh..ttp PAS adalah parti yg mendasari Al Quran Sunnah dan Hadis..! skeptikal atau sinikal itu biasa..ttp berprasangka setelah banyak petunjuk adalah mendedahkan kecelaruan minda yg mahu sedaya upaya mempengaruhi minda org lain mengikuti anda. Barangkali anda sudah terasa kebal wahai tuan tanah? keep it up ya..jika memfitnah..adalah tentu balasannya di akhirat kan..ops..bukan menjatuhkan hukum..sekadar menyambung pemakluman dari Al Quran itu sendiri.

    -krankenman-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika parti PAS ini berlandaskan Al-Quran, Sunnah dan Hadis. Kenapa diambil bahagian yang boleh memberi keuntungan dan dibuang bahagian yang boleh menyebabkan kerugian ke atas parti. Kalau setakat perlembagaan sahaja maka PAS boleh diibaratkan seperti orang yang berilmu tapi tidak mengamalkan ilmunya. Saya rasa tuan mungkin ketinggalan kapal agaknya masih belum berjumpa bukti2 pemimpin tuan menyokong penyelewengan. Mudahnya tuan meletakkan gelaran sekularis, liberalis, sosialis..kepada sesiapa yang tak bersetuju dgn parti tuan. Adakah tuan sudah tahu pengakhiran tuan dan pengakhiran mereka. Adakah mereka ini tidak akan mendapat hidayah melainkan mereka bersama dengan parti tuan. DIA sahaja yang Maha Mengetahui. Mana dia sifat Nabi aka Sunnah (SIDDIQ, AMANAH, TABLIGH FATANAH).

      Delete
    2. Fitnah amende nye bro.mu duk kat dlm utan banat mano ni xbaca isu semasa ke.yg dok nak kata fitnah mitnah ni cubo tgk tok hadi ko tu dulu pitnah pil kudo apa cter?olamak buleh pitnah ye..pastu plak tbaru ni pitnah xblh azan kat penang tu pas juga punya kojo.apo cito islam pas pitnah org sesuko ati..pah tu plak yg dok hadisotong sokong perasuah tu apo cito.nik aziz dah bgtau jgn ikut umno tp lepas kematian nik aziz semua olamak2 pas meloncat2 nk berkawan dgn bn apo cito ni walaon..

      Delete
    3. Skeptikal atau sinikal kepala vutohla lu...mmgla pas xkata sokong umno tp hadi dah kata nak jadi penasihat umno tu amende??tgk prk lepas umno bersama2 pas menghentam ph malah pas lagi teruk hentam ph.senang keje umno sbb pas dah jadi budak suruhan umno.Pas ikut Quran hadis?mabuk todi gamaknya kamu ni.nak tanya, quran ajar umat sesuka ati melabel barua babi anjing??? Label anti islam???nak tanya harung jin kata dap anti islam tp kenapa xkata pada mca gerakan diorg lg kuat anti islam????harung jing mabuk dedak jg kah

      Delete
    4. Pas mengikut ajaran islam dan hadis to merompak balak kelantan, tangguh elaun guru yik,rumah mangsa banjir pun ramai xdpt lg,memaki sesama islam sesuka hati...urmmmm.bagus islam pas ni.mmg mulia

      Delete
  5. Aku selalu dengar PAS menentang penyelewangan. Hatta ayat Quran dan hadis berjela difatwanya. Tapi itu cakap kat mulut..
    Realiti?? Balak hilang jugak. Lantik pegang jawatan oleh geng perompak ni terima juga.
    Yg paling afdal, mulut macam longkang mengata orang maintain macam biasa juga.
    So.. selagi namanya parti politik, tak payah sembang la. Jangan dok jual agama lebih2 sgt. Orang meluat...

    ReplyDelete
  6. Allah tidak pernah membenarkan si pemakai serban mengfitnah. Lagi memberi amaran keras dengan azab jahannam untuk si pendusta . Allah tidak pernah membenarkan agama dijadikan pelaris bahkan akan menyiksa sesiapa yang menyebabkan agamaNya di hina. Dan Allah amat memusuhi orang2 yang zalim termasuk talibarut dan anjing2 mereka. Maka binasalah si zalim serta penjilat2 mereka

    ReplyDelete
  7. Ini anak tikus je libanglibu oi...mak bapak tikus masih menenggek atas duit lagi,punya kaya mkn atas duit,tido atas duit entot atas duit, berak pun atas duit.duit pun buat celet taik je lepas berak.punya la kaya mak bapak tikus ni nt mati pun atas duit jgk tuh

    ReplyDelete
  8. Kepada para anonymous sekalian..di dalam Islam ada umat nya yg spt di bawah..
    1. Mukmin
    2. Muslim/mat
    3. Munafik
    4. Fasik
    5. Kufur..
    Soalan sy..jika TGHH yg tuan kata kan dgn pelbagai gelaran..apa kah kategori TGHH ada spt dia atas yg sy nyatakan..Dan jika ada..apa kata tuan nyatakan terus di sini dan biar kita Sama2 ANNOUNCE di alam siber agar kelak kita bertanggungjawap dI PADANG MAHSYAR.. ttp..sy nya akan di sini..para sekularis..liberalis..Assobiyah. .JELAS bukan dari umat Rasulullah saw..mana kalau yg Munafik. .fasik dan kufur..memAng termasuk dlm kategori bukan dari umat Rasulullah dan juga yg menentang Islam. Soalan sy..tuan yg xder telor dan sekadar beranonymous ni..klu menentang ISLAM..memang layak di gelar MUNAFIK FASIK KUFUR. .lgpon memang ada dlm AL QURAN+

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aik.hadi boleh kata org barua babi anjing???islam ape ke benda nya tu babun..blh plak hadi fitnah org jual pil kuda tanpa bukti pun cuma dia ckp2 kosong je,bleh plak pas penang fitnah larangan azan tu. Islam mende tu babun.nama hang pun mcm babun jgnla anggap semua org babun mcm hang.kahkahkahkah.islam.mende nye xblh dikritik,buat pengetahuan babun,pas tu cuma parti je bukan agama.dah hadi tu manusia bukannya tuhan.ok babun.hang p la bersabun dulu.jgn main sabun lama2 plak bulan posa ni nt batai plak posa babun.kahkahkahkah

      Delete
    2. Shah walaon tulis pjg2 tp kosong xdak isi.mcm budak2 tadika br belajar menulis.mcmni lah shah walaon,macai2 walaon melalak kata matsabu tolak hudud kata ada bukti video jelas matsabu mengatakan dia tolak hudud. So,aku cabar shah walaon atau walaon2 lain tunjukkan bukti / link video matsabu kata tolak hudud. Jgn video pas syok.sendiri plak pas punya suara pas komen sendiri.tp video matsabu mengatakan tolak hudud suara pun matsabu lah bukan suara iskandar samad pulak.aku cabar shah walaon dan walaon lain kalau ada telor la.kalau xda bukti maka jelas pas penfitnah,buat pengetahuan shah walaon, islam x ajar fitnah so xpasti pas ni dah sesat smpi kemana..Jgn lupa tjukan video tu...

      Delete
    3. Kepada tuan yang bertelur...kenapa pihak tuan hanya bertelur bila nak maki hamun DAP dan pihak yang tak sehaluan dgn parti tuan...tapi langsung tak bertelur untuk maki hamun UMNO, MCA, MIC, GERAKAN yang merupakan penantang tegar hudud.
      Saya suka menggunakan kata2 TGNA yang mengatakn mereka ni bukan kafir cuma belum Islam aje.
      Jangan merasakan diri kita ni mulia sebab dah Islam dan merasakan mereka hina sebab belum Islam. Entah2 pengakhiran mereka lebih baik dri kita.
      Macamana kita orang Islam nak berdakwah...kalau pihak bertelur tuan bekerja keras melebarkn jurangnya. Memperjuangkan assobiyah Melayu Islam.. mana pergi Islam tu Rahmatul Alamin...

      Delete
  9. Macai2 PANKHIANAT yg ada dlm ni yg memang x bertelo. .yg beranonymous..apabila telah didatangkn bnyk bukti pon mn nak percaya..dah memilih hidup sbg kamu Munafik. .mmng la..asal fitnah shj benar bg mereka..dlm AL QURAN dah diterangkn dgn jelas..nk spin spun span bagai.pigidah! Esok2 x yah la mintak mati dlm husnul khatimah klu kerja memfitnah islam n ulama!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat label2 tu la babun tau.macai dan babun pas meroyan kata pan tolak hudud so aku tanya ni mana video matsabu tolak hudud????tjukla cpt babun...jgn la jadi babun..

      Delete
    2. Aku nak tanye Shah walaon ni.sape yg fitnah jual pil kuda?

      Delete
    3. Kahkahkah babun sendiri blh tgk perangai babun.ada ikut quran x?kahkahkah.perangai 24jam caci maki org lagi mau kata ikut islam.perasan la bro.macai mcm lu la membusukkan nama islam bro.phui

      Delete
    4. Shah asbun xfaham bahasa agaknya atau mau lari tajuk.aku ulang lagi yg macai2 pas sekelian alam melalak kata pan tolak hudud ada video jelas matsabu kata tolak hudud.AKU CABAR shah asbun tunjuk bukti Video matsabu tolak hudud.Mana video nya???

      Delete
    5. Tu la. Org malam lailatul qadar buat amal ibadat. Yang hang gi balun cd blu sampai sahur tu sape suruh. 1000bln tu hang tgk cd blu! Konpem ahli neraka kahkahkah

      Delete
  10. Ye la tuan bertelur...tuan bertelur and the gang je yg layak utk mati husnul khatimah. Untung la tuan. Semoga berbahagia tuan. Bukti fitnah apa tuan bertelur...dari pihak tuan yg bertelur atau dari pihak pengkhianat mcm kami.. Maklumlahkan perjuangan tuan gerenti syurga. Ada tukang bagi gerenti...dan ada pengikut mcm tuan bertelur yg berfikir pakai lutut dan siku. Yg rasa Islam itu Malayu dan Melayu itu Islam..Assobiyah sebijik mcm UMNO. Cuma lg jht sebab guna agama.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.