Wednesday, May 18, 2016

Terbaek Dari Facebook: Cerita Najib Ambik Beg Budak Sekolah

Madu tualang power! Click here


Gambar dicedok dari TukarTiub

Kahkahkah!

Baiklah Dol, memandangkan English lu hancai-boncai, aku terjemahkan lawak yg diimpot dari Tamil Nadu, India ini.

Dulu-dulu terjadi kisah kapalterbang yg dinaiki Ronaldo, Ananda Krishnan, Najib, Rajinikanth & seorang budak sekolah, mengalami kerosakan.

Palatnya, payung terjun cuma ada 4. Kahkahkah!

Ronaldo kata; "Aku pemain bola paling handal. Aku perlu hidup. Dia pun ambik payung terjun & terjun.

Ananda kata; "Aku org ke2 kaya di Msia, aku mesti hidup. Dia ambik payung terjun & terjun.

Najib kata; "Aku PM paling popular di Msia. Aku nak hidup lama. Dia pun capai beg & terjun.

Jadi tinggal satu payung terjun.

Rajinikanth pun kata pada budak sekolah, "Sayangku, kau lah masa depan negara ini. Ambik lah payung terjun itu & terjun lah."

Si budak sekolah cuma tersenyum & berkata, "Macha, kita ada 2 payung terjun sebenarnya. Najib tu entah hapa kenanya, dia pergi capai beg sekolah saya"

KAH KAH KAH KAH!!!!

13 comments:

  1. Hadi plak capai apa?!??

    ReplyDelete
    Replies
    1. hadi capai serban buat payung terjun.

      Delete
    2. hadi capai cita2 nak jadi penasihat najib. kikikiiii

      Delete
  2. Hadi tak nak terjun. Tgh syok layan bideo jermang. "Dok sapa giang klemek lagi. Rugi ambe bayor" sabda dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbaik kepala hotak kau anon 7.43.
      terkencing dlm kain aku.
      memang kepala biru giler.

      Delete
  3. hadi naik kapai yg lain pulak...tp jalan ceritanya sama je

    ReplyDelete
  4. Aduh aku kadang2 bebulu betui dengan orang yang nak menunjuk-nunjuk mcm dia tu hebat bhs inggeris.Mentaliti orang melayu kununnyanya kalau dia boleh berbhs inggeris dia rasa hebat lar tu. Hg ambik dari tukar tiub. Mamat tukar tiub tu puluh tahun duduk dgn orang putih. Pun dia tak sentuh pasal bhs inggeris dlm cerita tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAHKAHKAH!
      Dol, lu tak tau ke Tukartiub tu datok angkat gua?
      Dol, lu nak berbulu berjambang berjanggot pun, pergi la mampos.
      KAHKAHKAH!

      Delete
    2. anon 9.25 ni beruk kut pasai tu berbulu ha ha ha ha.

      Delete
  5. Yop oiiiii..
    X ngape lerr najib amik beg skolah budak tu..kot dia terambik beg rosemah al mansuri..haru jd nye..ngamok dia jd raksase..abih dia gigit pelior demer ngn miker..kahkahkahkah

    ReplyDelete
  6. Yop oiiiii..
    X ngape lerr najib amik beg skolah budak tu..kot dia terambik beg rosemah al mansuri..haru jd nye..ngamok dia jd raksase..abih dia gigit pelior demer ngn miker..kahkahkahkah

    ReplyDelete
  7. Ha ha ha..lawak gilerrr

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.