Friday, May 20, 2016

Menang Jadi Haron, Kalah Jadi Hadi

Madu tualang power! Click here




Inilah bahasa ketua parti berasaskan Islam. Kununnya.

Inilah parti yg semenjak-duamenjak ini condong herot senget songsang mereng ke HAMNO.

Inilah bahasa Pak Lebai satu ketika dulu dgn merah-merah muka mengeluarkan amanat utk pengikutnya.

Kita boleh gerenti tak akan ada satu patah ayat pun dari Tuan Murshidul Haron cuba menegur selaku org paling power dalam PAS.

Itulah dia bahasa presiden, bahasa org kuat ulamak sedunia. Kununnya.

Kalau HAMNO itu sekawanan lembu & DAP sekawanan babi, maka Tuan Guru Hadi ini hanyalah ketua kpd sekawan puak-puak di bawah ini.

31 comments:

  1. Klu sahih apa yg di katakan, ahli pas tak rasa malu ka berpresidenkan ulama ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaon mestila merasa bangga dgn hadi. Kahkahkahkah

      Delete
    2. Pasti bangga yang amat sangat.

      Delete
    3. Ini utk parti amankan najib:
      1 Menang kt siber...agama digadai
      2 Tak jgk menang2...
      3 Disitu ada pas...disitu dap letak pan
      4. Spt blogger pan mendpt dedak
      5 Dap disusukan bangsa sendiri dibiarkan
      6 Yg bulat dtg bergolek..pan asyik bertenggek
      7 Lempar mike sembunyi tgn
      8 Dlm pas menipu krluar pas mencuri
      Ckpla...

      Delete
    4. Gaji yik tak bayar
      Hutan balak habis di rompak
      Suka mencarut, maki hamun bahasa kotor.
      Fitnah zikir harian
      Riak bahan hiasan
      Berbohong jadi darah daging
      Agama dan nabi di jadikan bahan pelaris
      Itu semua sifat dajjal. Tapi wujud pada satu kaum puaka berserban

      Delete
    5. Janganlah kita berkata2 tanpa fakta, nanti jadi fitnah. Takutlah azab Allah. Tunjukkan PAS sememangnya parti yg perjuangannya berlandaskan Al-Quran dan Hadith.

      Delete
    6. Pas adalah jemaah islam. Jadi wajib disediakan 4 saksi sebelum dituduh. Parti lain bukan berlandaskan. Jadi di bolehkan membuat tuduhan tanpa saksi. Isu 4 saksi adalah ekslusif untuk parti pas sahaja. Harap babi di bukit faham

      Delete
  2. Aku tertanya2... apakah kenyataan tuang presiden itu... sampai di telinga yusof qardawi..kalau dlm pengetahuan yusof qardawi.. boleh sambung ke penggal depan naib ulamak dunia tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerja khadam klu tuan menyerang dia diam...walaupun agama sendiri diperlekeh...tapi cer tuan diserang...menyalak sakan...padahal dpt tulang jer...gongongla puas2

      Delete
    2. Yop oiiii...
      Kalo qardawi tau pn..ape dia blh buat..kalo qardawi bising..qardawi pn akn di pecat..kahkahkah..

      Delete
    3. Kerja dajjal yang dilaknat Allah. Mengfitnah agama Allah

      Delete
    4. Yeop hp celop dah mai...yeop dh tegar parti syiah xperla..plus benda celop ni ckp.jer lebih...seklai tekan send...mampuih bateri...patutla mike kene campak

      Delete
  3. Kalau fitnah camana? Mesti korang kata TGLGE tetap betul kan?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu tak fitnah pun hang dok pertahankan juga. Dasar walaun

      Delete
    2. Yang sah fitnah pun dijilat di gonggong. Puii.. dasar serban abu lahab

      Delete
    3. Betuiii...jenis yg lbh rela mkn babi dgn kafir.dari mkn ayam sesama islam...ptuiii

      Delete
    4. Makan ayam beli dgn duit rasuah. Duit tipu orang kampung. Duit rembat tabung derma. Duit jual air jampi baca quran kaset. Duit hasil jualan guna nabi/ mimpi nabi utk pelaris. Islam???? Harrkkgg Ptuii.. Lagi bangsat dari org kapir

      Delete
    5. kamu lagi kapir dari org kapir. nauzubilahhiminazalim

      Delete
  4. Apsal HARAKAH tak laku...dlm blog omakkau ni canang bukan main penyokong PAS sekali datang ceramah puluh puluh ribu...tp betul ke penyokong PAS ke penyokong yg dok perati nak tinggalkan PAS? Kalau penyokong ramai sepatutnya HARAKAH laku mcm goreng pisang cheese panas tp sekrg dah dgr citer habis harta benda dah kena jual ada jabatan dah kena tutup...wartawan dah lari....hish banyak sungguh penyokong PAS sampai HARAKAH tak terbeli...penyokong jenis apa camni...heheh

    walak un kata apapun tetap sokong Razman Zakaria yg tak pandai matematik. Walaun tetap berbondong bondong berbelanja dikedai cina hatta berbeli pad untuk anak-bini walaupun dok Cina itu cina ini.

    SEMOGA PAS MENJADI PARTI ISLAM YG MENDAMAIKAN
    BUKAN YANG MENJEBON-BARUA KAN UMAT

    ReplyDelete
  5. Bukankah UMNO dan DAP kedua2nya menolak hudud? Maka jika PAS menolak DAP kerana menentang hudud, maka apa hukumnya PAS duduk bersekongkol dengan UMNO yang juga menolak hudud? Diharuskan demi maslahat umum sebab UMNO tu parti melayu? Halal sebab HJ Hadi yang kuar perintah? Haram rapat dengan DAP sebab DAP adalah Cina dan cina makan babi?

    Haram rapat dengan cina yang makan babi tapi harus rapat dengan melayu yang makan rasuah dan riba? Ni ajaran Islam yang amat tunggang terbalik aku pernah jumpa. Ajaran yang ada kat Mesia saja sebab hanya kat mesia ni je yang cakap Islam tu melayu dan melayu itu islam atau PAS itu Islam dan Islam tu PAS! UMNO dan PAS dua2nya sama gila dan sama2 patut dihumban ke pusat pembuangan sampah!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
    Replies
    1. seronok kutuk ugama sendiri.

      Delete
  6. pas hanya parti dua alam saja.

    ReplyDelete
  7. Ayoh hadi Ping maghang

    Kapir kapir kapir .. Sapa kluar pas kapirrrr

    Kami tak nak menang plihanraya cuma nak jadi punahsihat

    ReplyDelete
  8. ini semua fitnah, hadi belum bela lembu dan babi, baru dok belajar bela lembu dari mic dan belajar bela babi dari mca, gerakan...najiumno bagi modal

    ReplyDelete
  9. Menang jd hadi,kalah jd husam,seri jadi setang.kuang kaung kuang..mu makang ikang dalang pinggang

    ReplyDelete
  10. hmmm...berjaya sungguh kerja2 syaiton selewengkan manusia...malang sungguh rakyat M'sia...kerna politik mundur UMNO, ramai xkenal, xtahu mana 1 yg haq or yg batil...tmbhn lg mghina, mncaci maki....sedeyy!! Ya Allah berikan la kami hidayahMu.....

    ReplyDelete
  11. Libanglibu post la sikit komen2 bodoh walaon, ada juga bahan nk mengutuk walaon. Tp jgn post byk sgt nt biol kepala otak. Kahkahkah

    ReplyDelete
  12. Penyokong pembangkang terlebih cerdik, kata mengata, kutuk mengutuk sesama mereka (PKR, PAS, DAP, AMANAH). BN relax je. Siapa untung?
    Main politik konon. Bodoh tak boleh diajar, cerdik tak boleh nak tumpang. Akhirnya jadi tukang basuh berak orang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu tu yg buta oii tak nmpak bn rilek pasal pas dh tolong mereka hentam pkr,dap n amanah tpi tak hentam umngok,mca n mic..nk komen tu tgok2 dulu,berak pun berterabur lagi ada ati nk komen.tuuiihh..

      Delete
    2. puak sekuler menabur fitnah untuk mengagalkan perjuangan menegakkan syariat islam dimalaysia.

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.