Friday, May 6, 2016

Melayu Tinggal Butang

Madu tualang power! Click here

Sabarlah Dol, satu masa nanti kita umat Melayu ni akan cuma tinggal Keretapi Tanah Melayu & butang baju Melayu.

Itu pun kalau KTM tak tukor nama. Kahkahkah!

Yg stim sangat nak dikaji tanah milik Melayu Penang.

Tanah milik Melayu Penang sejak zaman duduk bawah ketiak Chong Eu dulu pun dah menipis. Apa nak heran?

Berapa ratus ribu ekar tanah milikan Melayu di KL, Selangor, Pahang, Perak? Kahkahkah!

Banyak sgt ke tanah kita sampai boleh duduk ngangkang mamah tanah? Kahkahkah!

Tanah KTMB di Singapore pun patut dikaji, dedak apakah yg dijamu sehingga kita boleh terlepas tanah yg begitu strategik & sentimental.

Juga perlu dikaji kenapa lawyer cap guni dedak yg dihantar dlm mengendalikan kes Pulau Batu Putih.

Sekarang Pulau Batu Putih tidak wujud lagi. Sejak jadi milik Spore, namanya telah ditukar ke Branca-ntah-hapa-ntah.

Tanah milikan Melayu Penang jadi isu sebab kapir makan babi DAP perintah.

Kalau kapir makan babi Gerakan/MCA yg perintah, kau sodoklah tanah Penang tu sampai botak licin tenggelam dalam laut pun tak apa.

Kahkahkah!



9 comments:

  1. KahKahkahkah.haje gampang Ulasan libanglibu.terbahak2 aku gelak.kahKahkahkah.tp point jelas,idak le mcm hadi punya Ulasan busuk cam taik terhempas je kahKahkahkah

    ReplyDelete
  2. Ater Ok le butang baju Melayu pun jadi ler yop asalkan name Melayu.Ater Mike nk nunjuk mane yg Melayu nye,aish xkan Kat kote pun nk tulih KOTE Melayu.kikiki.acaner nk tunjuk bukti Melayu nt tnjuk kote aje ler.kikikiki

    ReplyDelete
  3. Yang jual tanah Melayu kat Cina tu sapa?
    kah kah kah

    -Suku Samdol

    ReplyDelete
  4. org melayu yg tinggal la ni cuma tanah kuboq

    ReplyDelete
  5. ate, tule ghope nye.... ce kome keleh, dlm melesia ni banse ape yg palen meseken. pehtu ce kome petie pulak banse ape yg megang tampok pemeghentah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haje yg benor Kate Mike,byk permerhatian Teman tgk rate2 org melayu ni pemaleh,suke enjoy,buang masa lepak2, kalau bebudak belajor sekolah lagi le nk bcinte je koje nye pastu rakam video deme entot,pahtu berlarutan le buang anak le, lari Dr umah le,mat dadah usah ckp le Kat mane2 pun Ade udah blh buat parti Baru parti mat dadah.kahKahkahkah.itu le perangai melayu pahtu bile dah xpandai jd besor mesekin udah salahkan cina dap(mcm perangai Pas je.kikikiki).Haje senang deme nyalahkan org.kahKahkahkah.mohon jgn terase walaupun bukan semua mcmtu tp kebanyakan mcmtu..

      Delete
  6. Silap gaya pemimpin melayu berjuang untuk melayu ni sok mungkin kubur pun xdapat rasa, semua kena bakar mcm hindu, sudah2lah pemimpin melayu yg tipu melayu

    ReplyDelete
  7. Salah tajuk libanglibu tu.yg benor nye tajuk nye "melayu tinggal batang je".kahKahkahkah.batang berjuntai Kat selangor pun Ada.kahKahkahkah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.