Wednesday, May 4, 2016

Mahkamah Kapir Itali Bebaskan Si Pencuri

Madu tualang power! Click here


Yusuf Qardawi pernah berkata, dia nampak Islam dalam negara kapir & nampak kapir dlm negara Islam.

Ajaib, sebuah mahkamah di Itali telah membebaskan seorang pencuri keju & sosej atas alasan  makanan itu akan dimakan utk meneruskan hidup.

Ajaibnya lagi, pencuri itu berbangsa Romania, bukan org tempatan.

Kalaulah pencuri itu org Rohingya itam legam kurus kering tak cukup zat ditangkap mencuri di negara Islam Malaysia, nescaya telah habislah keluar cirit hijau dari dlm perutnya dikerjakan orang. Kahkahkah!

Di negara Islam Msia, mencuri sebab sesak tak berduit nak beli susu anak pun akan dibalon separuh nyawa. Kahkahkah!

Di negara Islam Msia ini, membalon penyamun yg menyamun kita pun salah. Kahkahkah!

Di negara Islam Msia ini, membalon perogol yg cuba menaiki perut kita pun silap2 ke dalam jel org yg nak kena rogol. Kahkahkah! Perogol boleh cari celah Bedah lain yg tak melawan. Kahkahkah!

Menyampah taw! Berbulu taw! Kahkahkah!

Tapi lagi berbulu celah bedah kalau org dah lenjan  bilion2, para pak lebai pak alim pak serban 5kilo para sahibus samahah al fadil,  semua main aci nyorok. Kahkahkah!

Semua ambik MC mengadu kena sakit kancing gigi. KAKAHKAH! KAKAHKAH! 

15 comments:

  1. Hadi pun xberani komen pasal 1mdb.Apa punya ulamak,kalau pan dap laju je kutuk2 siap isytihar perang,kalau bab najib alahai lembutnye hadi pijak semut xmati.siap pakai sedondon yahanana lagi tuh.Kahkahkah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi aku dan sebahagian ahli2 AMANAH, kalau penulis2 atau blogger2 merujuk PARTI AMANAH NEGARA sebagai PAN, kami akan anggap penulisan itu dari kalangan kunco-kunco Hadi Blog 3.

      Alasan PAN lebih mudah disebut atau ditulis dianggap RUBBISH.

      Delete
    2. Lagipun jenis x amanah elokla panggil Pan...xperla rubbish...janji kami kenal sape yg khianat pd janji

      Delete
    3. Tambah sikit...pan segitiga

      Delete
    4. Klu dh jenis taksub tokong....buatla pencerahan berapa byk pun...summun umyun fahum la yarjiuun...wallahi watallhi wabillahi tanpa paksaan pun boleh gelong cari jln keluar...xyah la ckp byk lagi...xder org nk percaya lagi

      Delete
  2. Babi sial..kalo bahasa agama. MUNAFIK.YAHUDI. vs amar makruf nahi mungkar

    ReplyDelete
  3. Bukan Yusuf Qardawi yg kata, dia nampak Islam dalam negara kapir & nampak kapir dlm negara Islam.

    itulah adalah kata2 Muhammad Abduh, ulama mesir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pan kenal qordowi jer...tu pun quote sekerat mcm mubaligh kristian quote quran...matlamat menghalalkan cara...

      Delete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen bongok kene remove kahKahkahkah.Malaysia Islam jubah serban tebal tp otak kosong

      Delete
  5. Di negara kita, simiskin yang terpaksa mencuri untuk hidup dipenjarakan. Kalau VIP curi berbillion ringgit belum tentu kena hukuman penjara!

    ReplyDelete
  6. Bila dlm satu negara ada 2 kelas undang yg terlaksana iaitu 1 utk rakyat bawahan manakala 1 lagi utk golongan atasan maka bukan lagi kapir namanya. Lagi teruk drpd kapir sbb di negara kafir tak kira sapa salah undang2 yg terpakai adalah sama. Cuba lihat berapa ramai bekas pemimpin negara2 yg majoriti rakyatnya bukan islam didakwa kerana kesalahan yg meteka buat ketika mentadbir. Di negara kita yg majoriti rakyatnya islam dan islam merupakan agama rasmi apa jadi? Ada pemimpin yg terang2 rasuah dan menyalahguna kuasa serta kedudukan masih bebad berbuat apa sahaja. Jangan sombonglah dilahirkan muslim sedangkan selama hidup tak satupun ajaran islam digunapakai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah yg cuba PAN pertahankan.. sbb tu mereka bersekongkol dgn Mahathir agar tidak dikenakan undang2 kelas bawahan..

      Delete
  7. Otak an anon mcm otak udang. Hihi

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.