Thursday, May 5, 2016

Letih Kita Dikerjakan Hadi Awang

Madu tualang power! Click here


Kahkahkahkah!

Kerusi ADUN Sarawak ada berapa puluh? Kerusi DAP bertanding ada berapa ribu?

Kahkahkah! Kalau nak Bumiputera Islam memerintah, maknanya lagi 8,000 tahun la BN pegang Sarawak. Parti bumiputera di Sarawak semua condong senget ke HAMNO/BN.

Tak kan itu pun tak nampak. Kahkahkah!

Sapa pegang tak penting. Yg penting jgn rasuah, jgn rembat balak suka hati, jgn kebas tanah org asal suka pala bapak kau.

Lebih baik duduk celah kangkang kapir yg bersih drpd duduk bawah payung HAMNO/BN yg korup sampai tulang sum-sum. Kahkahkah!

DAP tak boleh. HAMNO/BN tak boleh. Habis nak bagi sapa?

Bagi PAS la.... Kakahkah!

Sudah lah! Pooorah!

Dapat pegang Tganu sekali, dah terkebil-kebil.

Letih. Kahkahkah! Kahkahkah!


15 comments:

  1. Letih pun kena buat kerja juga.

    Zaman sekarang tak ada nabi nak tunjuk jalan. Ulama pun bukan satu orang. Kena lihat juga siapa dikeliling ulama itu.

    Masing2 cara. Masing2 jalan.

    Ini zaman tanpa sempadan.

    Siapa yang terbaik akan sampai dahulu.

    ABU.

    ReplyDelete
  2. otak mereng tuang presideng dah lama cakap merapu.

    ReplyDelete
  3. Tuan LL,

    Tolong cakap kat Mullah tu kurangkan telan budu yang dicampur pil kuda nanti bertambah-tambah bebal dan jadi mangkuk bertingkat-tingkat.

    Lu bagi tau dia yang aku ni dah bersunat waktu umo sembilan tahun dulu.....tapi kalau PAS menang mana-mana 11 kerusi yang ditandingi tu..... aku nak minta Ayohchik sunatkan aku sekali lagi sebagai membayar nazar.....

    ReplyDelete
  4. Siap bagi sijil Haram Halalnya sekali....haji pening tu ingat orang kisahkan apa yang dia cakap...... kalau bumiputera Islang perangai setang pong tak guno jugok...

    ReplyDelete
  5. Kesian kat ahli2 PAS yang dok sibuk merayu undi untuk calon mereka. Tup..tup..Tuang Presideng pulak kencing dan berak kat tengah jalan pastu dengan selamba je cakap yang dia sudah menyemai baja agar senang Islam berkembang dan subur diSarawak. kah..kah..kah..kesian kat walaun2, semua sudah kena kencing!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  6. PAS.pARTI aJARAN sESAT.

    dI pENANG dapIG .ORANG PAS TAK BOLEH BERGAUL DGN GENG2 BABI.
    Di Selangor dapig.Orang Pas boleh pula bergaul dgn geng2 babi.siap pula boleh tidur sebantal dgn babi2 diselangor.
    Di terengganu kata Dapig nak bawa christian.Tup..tup di Serawak..dia yg promosikan christian di dun kukus.

    apa punya palabana punya pemimpin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadi guna hukum apa ye? di luar Selangor hebuh menghentam DAP ,di Selangor Pas jadi babi tungangangan DAP.Biar Islam yang perintah Serawak .top2 ,calun keristian Pas yang akan di kempen oleh balaci Pas untuk meraih kemenagan .mana muka islam kau kalau kau suruh pangkah ahli Pas keristian .bahalul punya hadi.

      Delete
  7. Jangan hina ulama.

    Cukuplah biarkan saja ulama bercakap berdasarkan 'MAKLUMAT' yang diterima dari orang yang mengelilinginya.

    Biarkan golongan mereka nasehat menasehati tanpa disentuh, tanpa disoal siasat, tanpa disaman atau ditangkap sambil naik kereta hebat2. Kalau nasib baik pengikut percaya, ok. Kalau pengikut pun tak tahan, pengikut akan meninggalkan mereka. Tak mustahil kerana pengikut pun manusia yang boleh fikir.

    Harus diingat. Pengikut pembangkang kebanyakannya cerdik dibandingkan pengikut pemerintah.

    Pejuang kena terus berjuang walaupun bakal menempuh ranjau dan fitnah. Biarlah pejuang lain senang lenang.

    Susah didunia berbaloi kerana Allah ada ganjarannya.

    Pastikan bn berkubur pru nanti.

    ABU

    ReplyDelete
  8. Hadi ni pening mabuk pil kuda ke.perhatikan kata2 die mst busuk mcm taik,apa Pas sudah busuk mcm taik ke..Pas xnk menang prn sarawak la,Pas xnk Putrajaya la, yg memerintah kena Islam la tp calon Pas sorg Kristian,mcm2 la kebengongan yg melanda Pas skrg ni,apa ko buat ni libanglibu smpi hadi jadi mcm ni.ko kasi Madu Kat die overdose yer.kahKahkahkah

    ReplyDelete
  9. Jgn kutuk hadi. Bagi ahli dan walaun pas dia maksum. Tak mungkin buat salah. Dan dia ulama terhebat

    ReplyDelete
  10. Kenapa lah tuang presiden ni..setiap bulan mesti ada ucapan merapu..betullah aku dengar seblm pemilihan pimpinan pas di k.selangor.. tuang presiden ni sakit teruk. Masuk hospital di rahsiakan. Bila dah sehat..kumpulan profisonal perasan byk keputusan2 yg tuang presiden buat tak betul.kesan dr sakit. tu kumpulan pro mat sabu nak tukar tuang presiden..geng2 ulamak tak berkenan cdg geng mat sabu.. skg apa yg geng mat sabu ramal benar belaka..sian penyokong pas yg pendek akal

    ReplyDelete
  11. Ini yg dikatakan bodoh xblh diajar,bangang xblh di didik,eh btl ke pepatah aku ni..hentam aje la yg penting mmg hadi botol(bodoh dan tolol)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabar tuan2.. tunggu PRN Sarawak..

      Delete
    2. Knp nk tgu prn sarawak??

      Delete
  12. An anon otak udang. Penoh tahik. Wekkk

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.