Friday, May 13, 2016

Kombinasi Noh Udang, Jamal lkan Tongkol Dan Ali Tinju

Madu tualang power! Click here

Dulu kawan karib 3 serangkai.

Tapi Jamal Ikan Tongkol rajin bawak beg Noh Udang. Sesekali, kalau Noh Udang berak sembelit keluar taik kambing, Jamal lKan Tongkol dah ready dgn minyak dhab Arabnya. Kahkahkah!

Sudah tentulah hati Noh Udang terpaut pada Jamal Ikan Tongkol. Kahkahkah!

Jamal Ikan Tongkol dapat tanah berelung-relung, Ali Tinju terpaksa bertinju sampai bernanah-nanah nak cari makan. Kahkahkah!

Kecik hati la kawan karib. Kahkahkah!

Terpaksa la kawan karib bukak pekung, kalau tidak lagi hebat la Jamal Ikan Tongkol jadi MP Sg Besar. Kahkahkah!

Ini skrip ketam paut belakang ketam, tak bagi ketam di atas keluar dari tong.

Skrip ni dipakai sekarang didalam PKR, dalam DAP & dalam PAS pun dah ada.

KAHKAHKAH!
PTUiHHHHH!

11 comments:

  1. Mcmne la bn blh idup dgn pemimpin mcmni.apa ke buduh sgt ke org melayu terima org mcm ni..Ali tinju,jamal pak tongkol membela nasib melayu konon..Kahkahkahkah. Nasib malang ada la.Kahkahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita saksikan gandingan mike sabu dan salutedin pudu di prk nnt....oooooo...takuttttt

      Delete
  2. Ali tinju report polis,jamal pun report polis. Polis pun migrain dibuatnya mangkok dua ekor ni.elok juga mangkok2 ni bergaduh,bocor segala rahsia dlm kain selimut,Kahkahkahkah.. Elok 3 ekor three stooges ni bergabung masuk maharaja lawak...Kahkahkahkah. Buleh menang kot melawan pemenang tahunan ahmad maslan.Kahkahkahkah

    ReplyDelete
  3. "Ini skrip ketam paut belakang ketam, tak bagi ketam di atas keluar dari tong."

    joke of the day

    ReplyDelete
  4. Dlm Pas lagi banyak pelawak.....tahap lebai malang.....mesti lagi lawak dr mat maslan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pan kuat pelawok...konon nk bwk islam lbh baik alih2 hudud xnk..melayu nk bg mudah murtad...quran nk ngaji kot melayu...allah nk kongsi2...mahkamah syariah nk dinyah tapi maknyah yum yum yum...kopiah dah hilang...solat jemaah pun dah hilang...islam nk liberal...belum amik kira janji dikambiri lagi tu...patutla jadi pankhianat...panipu...pandusta...panyamun...panbelit...hati2 la prg kole dan sg besar

      Delete
    2. Apa walaon meroyan Ni.dok kata ITU ini yg hadi jadi penasihat najib tu Apa cerita,kena tipu pasal hudud tu Apa cerita,pembalakan xterkawal dikelantan tu apacerita,fitnah pil kuda tu Apa cerita,adun paya jaras pakai dewa tu pula Apa cerita, pas Islam ka?mcm ajaran sesat jaaaaa

      Delete
    3. Walaun2 menyalak pasal hudud lagi!!! Sudah lah woi, orang dah muak dengan cerita hudud PAS tu. Semua dah tau yang PAS guna Hudud nak dapat undi. Kenapa PAS yang konon2nya berjuang untuk hudud langsung tak sentuh pun pasal hudud kat Sarawak? Kami semua nak tengok adakah PAS dalam kempen kat Sg Besar dan kat Kuala akan bukak cerita Hudud? Atau PAS kan buka cerita kartun dan cerita dongeng ulamak2 hubbuddunia (hudud simpan dalam kain) sebab takut undi orang2 bukan Islam lari? Setakat nak jadi penasihat je, macamana nak laksana hudud, wei? Kalau tu pun tak faham, jangan le marah orang gelar kamu walaun2 bodoh yang kena tipu2 hidup2 dengan "scam" pimpinan PAS. Bodoh tak boleh diajar, pandai tak boleh diikut (sebab pandai fitnah, mencaci dan rasis je).

      Nick.
      Cape Tiger.

      Delete
  5. Kiranya ketam melayu berjangkit dari umno ke dap, pkr, pas n pan, then bila bn nak kalah...

    Dap pun nampaknya berjangkit dgn.ketam melayu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ginilah hidup dlm dunia Melayu. Masuk kandang babi, menguek. Masuk kandang anjing, menyalak.

      BN tak boleh dikalahkan. Sekurang2 utk 200 tahun lagi. Melayu terlalu lembab utk berubah.

      Bayangkan sudah terbiasa terjajah 500 tahun lebih pun tak mahu berubah. Lihat sendiri gaya hidup melayu sekitar 1880an hingga 1950an di KL dalam youtube, jug filem2 lama melayu.

      Aliran pemikiran melayu langsung tidak radikal. Entah camana, mujurlah Mat Saleh nak balik UK. Kalu x, masih dijajahlah Melayu dibawah Inggeris.

      Delete
    2. Nama pun melayu.aku pnh jmpa pakcik borak2 bab krjn,katanya biarla apa pun jd,asal bn perintah.kahkahkahkah.

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.