Thursday, April 28, 2016

Satu Lagi Hadi Awang Tak Sebut

Madu tualang power! Click here



Inilah Hadi sekarang, satu nama yg gah berganding dgn Arwah Fadil Nor & Nik Aziz  satu ketika dulu.

Bila kawan2 dah tak ada, ratibnya dah bunyi lain. Dah ada musik. Kahkahkah!

Sikit2 petik DAP. Baik bapak, baik anak, sikit2  petik DAP. Bukan satu sebenarnya, tapi banyak lagi. Kahkahkah!

Kenapa tak petik MCA, MIC, Gerakan?

Paling penting tak nak sebut HAMNO? Tak larat berlawan dgn HAMNO/BN dah ke? Kahkahkah!

Nak berlawan dgn HAMNO ni letih, kalau rasa badan dah tak kuat, bagi kat orang lain.

Nik Amar kan ada? Kahkahkah!

Bergolok berparang le kita.

KAHKAHKAH!


27 comments:

  1. Kereta tua.
    Mama nak larat. Asyik break down saja.
    Ketinggalam la jawapnya

    ReplyDelete
  2. sapa pun tak halang hang nak tanding. dgn umno jgn lupa tanding jg. penangan zuhdi kuat sungguh sehingga org tua ni meracau

    ReplyDelete
  3. jadi sekarang ni, kita kawan laaaa....
    tengok cermin dulu Pak Nik....
    hang berangan lh sampai tua.

    ReplyDelete
  4. Ahli politik malaysia ni kadang2 mcm syok sendiri jer. Kerja tak buat duit nak huloq tak ada tp mengigau bukan main lagi. Ingat lar kalau harapkan ahli perti susah nak menang. Pengundi atas pagar yg bersikap tunggu dan lihat yg akan tentukan keputusan pilihanraya. Yg atas pagar ni pun ada jenis jugak. Sesetengah tengok dulu kerja buat calon dan parti yg brtanding. Sesetengahnya tengok isu semasa. Ini bagi yg cerdiklah. Sebahagian lagi dia tunggu brapa org nak bayar dia punya undi. Jenis ni kalau x kena harga dia tak mengundi pun tak apa. Dalam bab rega undi ni kena tanya hamnobn sbb mereka ariff dan amat jauhari lagi maknikam bab huloq2 nih.

    ReplyDelete
  5. hari2 ratib DAP .malam ratib DAP .subuh DAP ,tengahari DAP.nak tidur ratib DAP ,tetapi mnegapa di SElangor jadi babi tunggnagan DAP .muka tak malu.macam takda ke malu wang

    ReplyDelete
  6. dah dijolok sampai perut beroi baru nak gempak . Baik tumpu di dakwah sahaja jangan berpolitik nanti di ketuk melatah pulak.

    ReplyDelete
  7. Aku ada sorang pak sedara. Nama dia hadi. Dia punya la bengap mengalahkan keldai..

    ReplyDelete
  8. Libang Libu blog syok semdiri, tanggung keluarga hasil dari dedak DAP, bulan ni dah dapat dedak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haa..kan dah kuar lagi ratib DAP! Walaun bila dah takdak hujah atau dah memang terbukti tok2 ketua diaorang tu memang kaki sembang dan membohong, kuar le caci maki dan ratib DAP. Macamana nak jawab pasai Nik Amar, satu dunia dah tau konon2nya nak perang dengan UMNO tapi tup2 pi dok berpeluk2 dan baju sedondon dengan Najib? Dah dekat setengah tahun dah, tok2 ketua PAS ni dok menipu ahli2 dan rakyat tapi diaorang masih lagi muka tebal dan tak tau malu walaupun pembohongan mereka dah terbongkar. Masih lagi korang mendewakan mereka tu semua sebagai ulamak? Korang belajar agama kat mana, hah? Korang belajar kat internet ke atau dok bertapa kat gua google, sampai jadi bangang tak boleh diajar ni?

      Nick.
      Cape Tiger.

      Delete
    2. Apa bezanya macai2 khadam hari-hari ratib PAS, hari-hari ratib Hadi, rakyat keseluruhan bukan buta kesana kemari, berpelukan dan berpimpin tangan dengan umno, lks, matsabu, azmin berkongsi pentas bercium mulut masih nak nafikan..jgn jadi munafik.

      Delete
    3. Haa.. tu walaun dah panas telinga dah sebab tok2 ketua diorang sudah dibuktikan sebagai manusia2 yang tidak boleh dipakai cakap dan janji mereka. Rakyat sebenarnya tak hingin nak sebut nama tok2 ketua kaorang tetapi terpaksa sebab nak meningatkan para walaun2 bahawa tok2 ketua diorang lah yang dah banyak mungkir janji, banyak fitnah, banyak cakap tak serupa bikin macam Hj hadi dan Nik Amar tu!!!

      Korang ingat kami semua teringin ke nak sebut nama2 tu....heii...buang masa je, lebih baik aku serang najib dan macai2 dia tetapi memandangkan Hj Hadi dan PAS sudah jadi musuh pembangkang dan berkawan rapat dengan UMNO, maka mamat2 durjana tu mesti kena hemtamlah! Ishtihar perang, kunun! Ni dah 1/2 tahun, bukannya ishtihar perang tapi bertawaun! Nak tanya sikit, bila masa pulak bertawaun tu maknanya berperang???

      Nick.
      Cape Tiger.

      Delete
    4. Ada lembu pasngok kata Pkr tu sekular...Dap tu perkauman....aku nk tanya umgok dn Ikatan tu parti sekular ke parti Islam?....Mca dn Mic tu terang terang parti cina dn india ....Cuba tgk Dap ada melayu, sikh, india ...so sapa yg perkauman ni....kecik2 x nk mampos dh beso mghabiskn boreh

      Delete
    5. Kahkahkah...tak nak ratib apa itu je yang blh jadi hujah korang, kalau tak ratib Hj Hadi dan tak ratib PAS maka tiada apa yg menguntungkan korang.

      Semakin banyak korang ratib dan fitnah PAS dan Hj Hadi semakin banyak lah dedak korang dapat dari DAP.

      Kalau tak ratib PAS dan Hj Hadi macamana korang nak buat fitnah, nanti putus bekalan dedak.

      Korang ratib PAS berkawan rapat dengan UMNO tapi yang aku hairan kenapa pulak lks, matsabu, azmin dan sekelian khadam kesana kemari berpimpin tangan dengan UMNO, berpelukan dengan Madey, bercium mulut dengan Muhyiddin, kegilaan apakah ini?

      Korang kena terima kenyataan bahawa PANdir, DAP dan PKR sepentas dengan umno untuk memperkukuh kedudukan UMNO, itu pun korang masih nak nafi.

      Korang tak nampak ke Pakatan Hancur begitu rapat berkawan dengan umno dan sibuk kesana kemari demi menyelamatkan UMNO sehingga masalah pertindihan kerusi tidak dapat diselesaikan.

      Rakyat keseluruhan pun ada mata dan akal jangan ingat mereka bodoh.

      Delete
    6. Bukan rakyat yang meratib, menfitnah PAS dan TGHH sebaliknya yang meratib hanyalah 3-4 orang macai pemakan dedak DAP. Korang bukan mewakili rakyat keseluruhan. Jangan perasan.

      Delete
    7. Aik.pas yg 24jam ratib kutuk pan dap pastu kata tghh plak kene kutuk2. Kahkahkahkah aje hebat walakontol pas ni. Kahkahkahkah

      Delete
    8. Pas Dan hadi yg tiap Saat ratib ngutuk pan dap,jebon LA anwarinas LA,pengkhianat LA,mcm2 lagi tp tiba2 tuduh pan dap yg fitnah pashadi.ape jenis kepala otak Pas Ni.mabuk pil kuda ka hapa ni.kahkahkahkahakkahkahaktuihhhhhh

      Delete
  9. Dap--- liabiliti pada undi melayu---pru 14 org melayu susah nak bagi undi pada pakatan harapan....

    ReplyDelete
  10. Pas ni ckp byk fitnah dan merapu pulak. Hj hadi kuat fitnah dan kafirkan umno. La ni dah berpelok dgn umno najib. Najib byk dedak tau. Rm2.6b tau. Mesti hj hadi dapat sikit. Huhu. Tu nk berbaik dgn umno. Hihi

    ReplyDelete
  11. Hoi!!..hudud mana?..kata takda hudud nak perang ngan humno!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nik Amar perang kontol je LA.kikikiki

      Delete
  12. Libanglibu buat perangai balik masuk utan nyontot pondan lama2 senyap xupdate blog. Kahkahkahkah

    ReplyDelete
  13. Deii Tambi Najib,

    Hudud lu tanya sama hati lu sendiri, libang libu hanya blog untuk maki hamun saja, luah perasaan, perkara berkaitan Al-Quran libang libu tak minat.

    ReplyDelete
  14. Pas dan ameno nyentot bunyi sama. Gila dah kot hj hadi ni. Tak kisah lah.......banyak lagi hj lain....kah kah kah. Dah nengok video blom!

    ReplyDelete
  15. Islam membebas perhambaan sesama manusia tapi tidak begitu pada Pan yang segala kata Dap benar belaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni jenis manusia 24jam ratib pan dap,agaknya dlm solat pun org lain Baca fatihah tapi dia ratib pan dap. Jenis manusia terkentut terberak terus salahkan pan dap.mcm ni lah golongan2 yg berada dlm Pas sekarang dr pesideng sampaila macai walakontol semua Sama je dan blh kita tahu nt last2 Pas Akan kemana akhirnya.teruskan zikir pan dap tu asalkan macai walakontol bahagia,kami dlm pan terus bekerja. Next pru kuburkan umno dan Pas.

      Delete
    2. Terimalah hakikat bhw PAN khodam DAP dan UMNO..

      Delete
    3. Ni lah standard walaun cybertrooper pas otak standard biawak..
      Nak berhujah,hujah mcm nick cape tiger tu,padat,berfakta,berisi..
      Bukan hujah bangsat mcm hg komen tu..
      Dah standard walaunta,kata plak kat org walatokong,setau aku walatongkong tu adun paya jaras yg terang berpakaian tokong..
      Apa ke bengap punya barua pas

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.