Wednesday, April 13, 2016

Nak Keluar Air Pun Kena Mintak Izin Menteri

Madu tualang power! Click here



Tak kira umur sebelas atau 30, tapi kalau dah subur membuak-buak, kawin la.

Moga-moga tak ada anak haram, tak ada anak masuk longkang.

Kejadah pala bana hapa nak bertenggek pun mintak izin menteri?

Kahkahkah!

Tak tau ke bahananya? Kahkahkah!

Menikah je la, tak payah mintak izin menteri. Dapat izin mak bapak dah cukup.

Hantaran jangan mahal bapak, nanti berberuk-berbabi dalam masjid pulak. Kahkahkah!

Kalau air dah keluar ikut lubang telinga, menikah je la. Kahkahkah!

Masalah air dah bertakung ni besar Dol, bukan perkara kecik. Kahkahkah!

Kerana air dah bertakung la Si Raheem tambinya Kecik memanjat perut budak sekolah. Kaghkahkah!

Kerana air dah keluar ikut lubang telinga la Si anak yatim menenggek amah yg dah menopause.

KAH KAH KAH!

10 comments:

  1. Hahaha. Aje yg benor yop...kalau dah naik, xkira apa dah,mau nk ngeluo nye aje.kahkahkahkah. Tu bhy air naik,xkirala zakir naik ka apa naik ka yg paling bhy air naik.hahahaha.tu belum guna madu libanglibu. Kalau guna madu libanglibu. pondan pun meraung. Kahkahkahkah

    ReplyDelete
  2. MB tu apa youp...mintak burit ke...

    ReplyDelete
  3. Mak saya dulu kahwin pada umor 14 tahun ... alhamdulillah, dapat 7 anak dan sekarang sudah berumur 86 tahun masih sihat lagi ......begitu juga mak sedara yang lain...semua kahwin bawah umur 15 tahun........

    ReplyDelete
  4. Ate mentri ni beso kuase dr wali ye..

    ReplyDelete
  5. Yop...duit kalau keluar hari2 pasti habis punya...tapi money (mani) kalau hari2 keluar esoknya pasti ade lagi. ....aku dah 40 kawin mani masih ade lagi....

    ReplyDelete
  6. Kahkahkahkah. Ajer nye gampang. Udah rope blog lucah je yop oi...kalau blog lucah bubuhle gambar2 yg menarik yop oi mesti walaunta suke. Kahkahkahkah

    ReplyDelete
  7. LL
    Madu tualang jerman ada tak.
    Bak dua botol

    ReplyDelete
  8. Libang. Nancy ni dah kawin belom? Ke andartu sama dgn azalina tomboy. Kalu mcm tu kita sunatkan mereka berdua. Kita potong kelentit. Baru mereka sedar dunia masih luas. Hihihi

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.