Friday, April 8, 2016

Mari Mari! Whatapps Order Ketum

Madu tualang power! Click here

Ini mesti kerja budak2 Melayu. Kahkahkah!

Tak kan la budak Cina India main ketum. Kahkahkah!

Apa lagi walaon?

Berapa baldi mau?

KAHKAHKAH!!!


9 comments:

  1. Kalau tanya kat walaon.ini semua salah dap. Kahkahkah

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape kehei remove komen2 walaon tu.Xsempat teman nk tengok komen walaon yg bijak bistari tu.kekekeke

      Delete
  3. Bideo jermang+ madu+ ketum la plak..! Kahkahkah.
    Tak cukup sabun popinjay ni yop. Mau clorox terus! kahkahkah!
    Jangan lupe tisu walaonta..kahkahkah!

    ReplyDelete
  4. Hahahahaha. Mengkomer jgn terpedaye tu strategi libanglibu tu.nk madu sila order melalui wassap. Kikikiki

    ReplyDelete
  5. Sian walaon2 semua nyumpah2 xdapat melalak dlm blog ni libanglibu oi

    ReplyDelete
  6. Ala sunyi pulak tanpa komen2 walaunta. Tuan libanglibu post la sikit2 komen2 walaunta blh kami nk bancuh sikit.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  7. Libanglibu buat hal balik. Mane menghilang ntah.menyontot panas2 ni mau ke libanglibu. Musim panas ni xbuat apa pun basah peluh yop oiiiiii.. Kalau beraktiviti lasak mcm libanglibu pekena madu lg panas yop oi.kahkahkahkah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.