Thursday, April 14, 2016

Jumpa Ramasamy & Ular, Balon Ramasamy Dulu

Madu tualang power! Click here

Bab PERKASA buat laporan polis itu adalah satu perkembangan yg amat positif. Inilah dikatakan betapa aura Pak Lebai telah menyinggah ke Broheng Ali setelah mereka berpeluk bergomol dulu. Kah kah kah!

Ini tak penting, setakat repot polis, Ayahanda Dongibab dah buat 55 laporan. Kahkahkah!

Timb. KM Penang Ramasamy atau nama manjanya Ramasamy Iblis ini memang celakalah tidak paham sensitiviti umat Melayu.

Bukan dia tak tahu Melayu itu amat suka ceramah-ceramah agama. Banyak yg masuk telinga kiri keluar telinga kanan. Kah kah kah! Cuba bukak TV sekarang ni, ada beratus ustaz sedang menikmati bayaran dari stesen TV.

Sehinggakan imam pun boleh dinobat oleh Astro! Kahkahkah!

Namun harus dipuji sikap suka mendengar alim ulamak berceramah.

Celaka Ramasamy Iblis ini, setakat ni belum lagi kita dengar ada sami atau guru dari India yg dihalau keluar dari negara kita.

Juga kita tidak pernah komplen sikit pun tentang upacara menghempas kelapa mereka. Hempaslah selagi boleh, kasi banjir Batu Caves pun tak apa.

Puak-puak India ini bersuara kerana Dr Zakir Naik itu seketurunan dgn mereka. Org Sikh tak kata apa pun, kan? 

Sama-sama makan sireh, sama-sama  kulit gelap, bercakap Tamil & juga sama tabiat kaki-tangan semua naik bila bercakap, palatnya bagi mereka Dr Zakir beragama Islam.

Sekiranya Dr Zakir ini berketurunan Bosnia, Ramasamy Iblis ini tak akan ambik pot.

Satu lagi yg merimaskan puak kacang puteh ini ialah apabila berhujah mengenai satu-satu isu, Dr Zakir akan memetik segala jenis kitab dalam dunia. Apa jenis otak yg tuhan bagi kat dia, hanya Dia lah yg tahu.

Berhujah dgn org Buddha, dia tahu kitab suci og Buddha. Berhujah dgn Kristan, dia dah macam hafal Bible. Lebih tahu Bible dari org Kristian sendiri.

Berhujah dgn penganut Hindu, lagilah kacang baginya sebagai warganegara India. Segala kitab suci Hindu akan dipetik. Siap dgn surah & mukasurat.

Itu punca puak ini jadi haru-biru. Dia tak tahan dengar Dr Zakir petik kitab dia yg dia sendiri tak tahu apa.

Betul pesanan orang tua dulu-dulu, 'Kalau terserempak dgn Ramasamy & ular serentak, pi balon Ramasamy dulu'


5 comments:

  1. Betui tu bro..ramasamy sepatutnye hormat menghormati.. Ckpla baik2.. Kata prof tp mcm mat rempit je ckpnye.elok dap tunjuk ketegasan dlm hal ni dgn mengambil tindakan kpd ramasamy.. Pecat ke gantung ke kasi madu libanglibu ke br die tau penangan walakontol. Kahkahkahkah

    ReplyDelete
  2. tlg bersabar sikit. kita kena faham isu DZN amat sensitif dikalangan org hindu. dr ramasamy cuma buat apa yg dirasakannya patut spy undi org hindu tidak lari drpd dap dan pergi kpd mic, hindraf. skrg dia dah sanggup debat dgn DZN. jd biar mrk debat dan lihat apa hasilnya. tak perlu melenting tak tentu pasal

    ReplyDelete
  3. "Bukan dia tak tahu Melayu itu amat suka ceramah-ceramah agama. Banyak yg masuk telinga kiri keluar telinga kanan. Kah kah kah! Cuba bukak TV sekarang ni, ada beratus ustaz sedang menikmati bayaran dari stesen TV."
    Orang Islam x sensitive ke dengan statemen ini?

    ReplyDelete
  4. Yop oii... yang mike pegi marah rimau makan kambing tu nape? Udoh name nye pun rimau. Memang la tabiat nye makan kambing. Patutnye mike pegi hajor kambing2 yang dok ketagih nak menyontot rimau. Tabiatnye kambing makan rumput. Ni dok terhingin nak bedal daging montok jugak. Kalau yang kejap makan rumput kejap daging ni Babi namanye

    ReplyDelete
  5. tambah sikit..........
    ramasamy iblis pariah...........

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.