Wednesday, April 6, 2016

Hadi Awang Menyelamatkan Orang Hampir Lemas

Madu tualang power! Click here


Kita rakyat satu Malaya kena tau.

Hadi Awang nama besar tersohor seantero dunia.

Beliau presiden parti. Beliau juga orang punaisihat.

Beliau juga berkebolehan luar biasa sebagai seorang 'live saver'. Tapi bukan macam Baywatch la Dol. Kah kah kah kah!

Menyelamatkan orng yg hampir lemas ini bukan perkara mudah. Kahkahkah!

Sebab org hampir lemas ni, apa pun dia capai utk terus terapung dan bernafas.

Kayu hanyut dia capai. Botol mineral dia capai.

Kiambang pun dia capai. Taik pun dia paut!!!  Kahkahkah!

Cuma kita nak tanya para walaon, boss korang nak jadi apa?

Nak jadi kiambang?
Jadi kayu hanyut?

Kahkahkah!

Tak mau la sebut benda tak elok.

Kahkahkah!

104 comments:

  1. Benci aku tengok lebai ni..

    ReplyDelete
  2. Aku dah benci ulamak pas... Pas
    Mmg hram jadah sekarang

    ReplyDelete
  3. Yop oiiiii
    Ni superhero baru ke...superwalaun..kahkahkah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walatokong baca tajuk berita pun xfaham lagi nk tunjuk hebat...kesian aku tgk korg ni...hidup x spin x seronok...iman ada mana?

      Delete
    2. Sejak bila orang PASIK ada iman?

      Delete
    3. 6:40 iman amende nye uturn sesaje.hudud pun tangguh lagi cakap iman.phui

      Delete
  4. Mmgla dia capai apa saja termasuk tahik sbb skrg ni pas umpama tahik. Apa yg keluar mulut pas semua Busuk dan membusukkan org lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau kentut tokong pun wangi...walatokong

      Delete
    2. Ketiak tokong pun samggup cium demi cinta

      Delete
    3. Ketiak tokong pun samggup cium demi cinta

      Delete
    4. Nak jatuhkan umno secara menyeluruh tu tahik...tapi nk tukar pm umno dn umno tu cerdik sgt...gini ke cara pemikiran walatokong2 ni..ngah ngeh ngoh

      Delete
    5. Bagi PASIK, bersama golongan bangsat itu bijak

      Delete
    6. 7:08 sian xda hujah pun.mcm biasa akhlak pas memaki hamun.xpe silakan maki hamun. Kami.layan je

      Delete
    7. Hudud pun xjalan,kena tipu ngan lagi ngaku cerdik.kahkahkahkah.walaon2

      Delete
  5. Menyelamatkan orang yang sedang lemas adalah satu perbuatan yang mulia dan dipuji, adalah lebih baik kita selamatkan nyawa terlebih dahulu, biarkan bahtera umno tenggelam, maka tiada lagi umno lepas ni yang ada hanya bekas2 ahli umno yang cuba mencari bahtera baharu, bahtera manakah pilihan mereka? Islam liberal ada, sosialisma pun ada, sekular ada dan yang mereka masih bernasib baik kerana masih ada bahtera yang memperjuangkan Islam sebenar....ada akal gunakan sebaik mungkin, tiada yang lebih nikmat selain dari memperkukuhkan iman kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Firaun nk diselamatkan ker?

      Delete
    2. Ntah..xder plak hj hadi kata nk selamatkan firaun...nk runtuhkan umno ada...jgn hanya setakat tukar pm umno jer...tapi yg nk selamatkan tokong byk...berduyun2 walatokong2...x betul?

      Delete
    3. 7:10 dok dlm utan kot dia xtau apa hadi cakap.kalau dok utan sila diam jgn komen sbb nampak bodoh nya

      Delete
    4. 7:10 perumpamaan pun xtau. Sekolah x dulu ni.mst dulu malas dan ponteng sekolah dah besar jd bodoh menyusahkan org2. Kahkahkahkah

      Delete
  6. Baru 2 org benci.. masih asa 1.2 juta lg ahli PAS bersama TGHH yg dikasihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkahkah jawapan paling bongok pernah aku jumpa drp walakontol. Kahkahkahkah

      Delete
    2. maaf le bro 1.2jute termasuk nama Mad Sabu dg aku sekali tu . cer buat pemutihan keahlian

      Delete
    3. 1.2 juta. Ptuiiii. bodoh dah sampai bangang.

      Delete
    4. Sblm nk suh pas...tunjuk ahli PANdir yg dh beratus2 ribu tu dulu...x gitu...kioook kiokkk

      Delete
    5. Harakah hanya laku seribu..

      Delete
    6. Kenapa harakah tak laku??

      Delete
    7. Pan baru berapa lama.pas pulak berapa lama.kalau itu nk bandingkan mmg la vonggok bertingkek tingkek walakontol 7:11.kahkahkahkah

      Delete
    8. Bangang nya komen 7:11

      Delete
  7. An anonymous, 1.2 juta tu ahli belum dikira lagi penyokong tegar dan penyokong diam tanpa berbicara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betui tu belum kira dari golongan jin mau berjuta2 lemon kahkahkahkah

      Delete
    2. Jin dan lemon byk waktu ceramah PANdir

      Delete
    3. Ramai tapi dirasuk syaiton dan iblis buat apa?? PASIK memuja syaitan plak ker

      Delete
    4. 7:11 ko walakontol jgn ckp pasal jin nt harun jin marah.ko ni walak ke x ni?

      Delete
  8. Tak sah dok perasan 1,2 juta yang suka. Berjuta-juta rakyat malaysia memaki dan menyumpah ulamak jadian yang bersekongkol dengan pemimpin yang zalim. Kita tengok dan dengar sehari dua lagi apa komen lebai PAS ni pasal tangkapan Rafizi. Kata masih tahalus siasi dengan PKR....hukum kebenaran terus berjalan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pelik jgk nape pkr beria2 nk thahaluf siyasibasi dgn pas,kan dah tau pas khianati ph.mmg pelik jg pkr patut berprinsip dan berdisiplin.skrg xdinafikan nama pkr pun turut busuk jg

      Delete
    2. Kami memang perasan, pengikut kami parti Islam amanah jauh lebih kecil jika dibandingkan dengan PAS, walaupun jumlah kami kecil tapi kami tergolong dari profesional dan cerdik pandai yang berjuang diatas belas ehsan kawan-kawan kami.

      Delete
    3. 7:28 walaon ngaku amanah sudah2 la tu guna cara tu.nmpk hina sgt cara pas buat mcmtu. Kalau btl hujah cara matang ya.Amanah kecil sbb br brp tahun?jgn bongkak menghina yg kecil sbb dlm perang badar,yg kecil mampu menewaskan yang besar

      Delete
    4. Cerdik? Kah kah kah...kene tipu dgn madey ada ler

      Delete
    5. Di lembu kondokan najib

      Delete
    6. Cerdik ke pas?kena tipu dgn hamno pasal hudud lagi mau kata cerdik.kahkahkahkah

      Delete
  9. TGHH tabah menghadapi bermacam tohmahan...dia steady...tak mudah melatah..Allahuakbar!!!

    Kami tetap bersama TGHH selagi aqidah dipertahankan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tghh xmelatah tetapi me uturn aje keje nye

      Delete
    2. memopertahan kan aqidqh atau aqiqah? jenis hidu kentut hadi sepanjang masa.kentut hadi dah dibungkus dalam plastik/

      Delete
    3. Aqidah uturn.....mempertahankan ale otak nko.

      Delete
    4. Kaunjenis hidu ketiak tokong ke

      Delete
    5. Kaum yang ketagih nonton lucah

      Delete
  10. Yop oiiii
    X guna pun kalo 1.2 juta org suke..esok2 kt sana kot Allah ngn Rasul x gemor..cmne wehh..kahkahkah
    Nk mntk tlg walaun udoh sekupang pn x laku..kahkahkah..gigit bibior je lerr komer ntu..kahkahakh

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1.2 juta suke hadi tp harakah xlaku weh. Haje pelik.teman ghase 1.2 juta yg suke tu semua golongan jin xdpt nk beli harakah. Kahkahkahkah

      Delete
    2. Kami sokong kamu Yop Oiii, kami adalah sebuah Parti Islam yang digemori kt sana, kami adalah parti Islam amanah yang liberal, memperjuangkan segala kehendak rakyat demi keharmonian rakyat yang berbilang bangsa. Parti Islam mana lagi yang digemori disana? Kamilah parti islam amanah yang liberal.

      Delete
    3. Yop oi 11:54...hudud mana yop oi...heboh2 hudud kat kelantan tetiba tukar jd akta pulak. Masa dgn pr bukan main xnyempat2 nk laksana hudud tp bila join ikatan ai buleh plak tangguh hudud..islam apa nama tu ya..

      Delete
    4. Nak muliakan islam ada nas quran dan hadis allah suka...
      Nak muliakan islam liberal allah 3 dalam satu bible melayu mudah murtad g25 lgbt selfie curi logo curi muka org tolak hudud langgar janji suka spin buat fitnah tanpa bukti...tu pun ada nas dlm quran dan hadis...tp yg allah benci la

      Delete
    5. mike ni walakontol buat tudahan tak berasas cum fitnah ... termakan hujah geng cyber UMNO -Islam Liberal, abistu Rosmah isteri Najib tu amalkan islam apa ....PAS sekarang sudah hilang arah..bukan amalkan politik matang ...tapi politik malang. Cuba lihat buat tahluf dgn ikatan udah jadi PASIK (PAS Ikatan) kan malang tu. Udahler pemimpin sekarang ahli2 dah meluat tengok kome ...asyik memutar2 ajer kerojernye

      Delete
    6. Mana hudud nya 7:16????pas cuma bentang akta kanun jenayah syariah jer.bukan hudud pun.

      Delete
  11. sokong TGHH 300 persen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokongan saekor walakontol membabi buta.salah silap semua sokong. Kahkahkahkah. Ni sokong membawa rebah...tak yah g jauh.kata ahli 1.2 juta tp apasal harakah xlaku? Adun pas plak sampai turun padang kempen supaya ahli pas beli harakah.
      Jd mcm utusan pulak..

      Delete
    2. ahli dan penyokong tak perlu baca harakah sebab mereka akan ikut apa kata Hadi .kalau hadi kata taik tu kek mereka akan makan.

      Delete
    3. Pokok manggis tepi swimpool
      Walatokong yakin tokong x menipu

      Delete
    4. 7:18 anda nilai kan sendiri akhlak pas mcm anda ya...

      Delete
    5. Itu jela yg wanrosli tau swimming pool je.lain2 apah xtau mdb?lagi xtau ntah2 nama mdb pun dia xpnh dgr.katak bawah tempurung

      Delete
  12. Apakah dia tak tahu apa hukum menyokong peminpin zalim? tunggulah masanya dia juga akan lemas dalam kolam najis.Sekarang ini pun dia telah terima penghinaa dari orang ramai.tak pernah seorang bertaraf ulamak dihina sedemikian rupa .dia tak baca komen irang ramai ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila pulak hj hadi kata sokong najib...bm dulu dpt berapa?atau hati dah bersarang tokong xleh nk baca berita lainmelainkan apabyg tokong suruhbratib

      Delete
    2. hadi backup najib/umno lg ada la.hadi kata "mustahil 2.6bilion masuk akaun najib" "nk tukar pm tgu lah next pru" "jgn libatkan istana utk tukar pm"..Pebende tu walakontol? Walaon dah xreti ke backup dgn nk jatuhkan najib.apa punya bebal la walakontol nih.. Aku tgh bhujah dgn budak2 darjah satu ke nih.benda2 mcmtu pun xreti nk beza.hish....cukup2 la tu walaon

      Delete
    3. 7:19 tulih pun tunggang terbalik lagi mau tanya bm dpt brp.awk sekolah ke idak?lain kali dgr dlu kata2 hadi br komen.kata bodo kang mrh tp mmg bongok pun.kahkahkahkah

      Delete
  13. Sila beri satu contoh aktiviti Pakatan Harapan yang betul-betul berjaya dan bertenaga sejak ketiadaan PAS? Inilah hakikat yang tetap dinafikan oleh PAN, PKR dan DAP. Rakyat dan pencakna politik boleh lihat sendiri kegagalan dan kelesuan aktiviti-aktiviti yang dianjurkan oleh Pakatan Harapan sejak PAS dipinggirkan. Akhirnya, apabila gagal PAS pula dipersalahkan hatta Rafizi Ramli ditangkap pun, PAS jadi mangsa kutukan. Memalukan diri sendiri. Cerdik tak boleh diikut, bodoh tak boleh diajar.

    Berapa orang hadir dalam demontrasi anti-GST? Paling maksimum pun 5 000 orang. Gambar-gambar sekitar demontrasi itu amat lesu berbanding dengan gambar-gambar ketika demontrasi Bersih dulu. Deklarasi Rakyat? Nampak Dr Mahathir sahaja yang bercakap kini. Mahathir akui sukar untuk mendapatkan sokongan 24 wakil BN untuk guling PM Najib. Nampak benar kekecewaan Dr Mahathir. Dan sampai ke mana sudah tandatangan yang sejuta itu?

    Pakatan Harapan yang konon-kononnya gah kini tersumbat dengan kemelut baru yang melingkari Lim Guan Eng. Ketua Menteri Pulau Pinang yang terkena sumpahan daging beracun ulama itu hanya menunggu hari untuk mengucapkan selamat tinggal. Beliau diserang dari segala penjuru, bukan sekadar musuh mereka UMNO tetapi turut disertai oleh pemimpin partinya sendiri, Gerakan, MCA dan Parti Cinta Malaysia. Akhbar berbahasa Cina sendiri mendedahkan isu Taman Manggis dan banglo mewah beliau.

    Pakatan Harapan sekali lagi terpukul dengan isu doa ustaz Badrol Amin, keberkecualian Dr Wan Azizah dan anaknya Nurul Izzah dalam penglibatan Dr Mahathir dalam Deklarasi Rakyat. Angin keras yang berdebu mula memisahkan keluarga Anwar dari Azmin Ali dan Rafizi Ramli. Selain keluarga Anwar dan Ustaz Badrol Amin, yang lainnya lebih mendambakan bisa Dr Mahathir yang sudah pun cair.

    Pakatan Harapan sama ada DAP, PKR dan PAN kutiplah mana-mana tokoh sekalipun, tanpa PAS segalanya tidak akan menjadi. Inilah bahananya hasil dari kecerdikan Langkah Kajang Rafizi, kesombongan Lim Guan Eng dan keprofesionalan Khalid Samad. Gabungan bijak pandai inilah yang meletakkan blok pembangkang berada pada situasi kini. Entah ke mana UG yang diratib. Rupa-rupanya berUG pulak mereka dengan Muhyiddin Yassin dan sekutu-sekutunya. Lucu Mak Andeh ooiii!!!

    Akhirnya, kegagalan mereka adalah kegagalan total. Andai PAS juga gagal ,PAS masih ada modal termahal yakni ‘Redha Allah’ yang selalu mereka persendakan. Sila persendakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. menyokong org rasuah dan zalim tidak akan mendapat redha Allah. tiada ulama didunia yg mengajar begitu.

      dulu pas bangga dgn ahli yg BANYAK. bangga bila demo disertai ahli pas yg BANYAK. tp bila time PRU pas dapat bilangan kerusi yg paling SEDIKIT diantara dap dan pkr.

      pilihan raya pun kantoi,
      redha Allah pun tak dapat...

      Delete
    2. TGHH telah memberikan penjelasan mengenai seseorang penzalim dan penrasuah, LGE dan Najib dua2 dituduh rasuah, TGHH dituduh menyokong perasuah, siapa perasuah itu Najib atau LGE? Atau kedua2nya?

      Maknanya kedua2 blok politik PH dan BN pengamal rasuah. Disini rakyat nampak parti politik blog ketiga PAS masih bersih dengan rasuah.

      TGHH menuntut bukti kepada sesiapa yang menuduh beliau menyokong perasuah, kalau tidak ada bukti itu hanya fitnah tolol dan dungu.

      Siapakah perasuah sebenar akan terjawab juga akhirnya, PH atau BN? Atau kedua2nya?

      Delete
    3. Ckp baik2 sikit aaaaaa.hadi sokong najib.kang hadi tendang ko kang jadi barua nak ker.kahkahkah

      Delete
    4. Sedap ati kata org lain rasuah.BALAK kelantan punya rasuah apa cter.bersih konon,satu malaysia tanggung bala banjir sbb balak kelantan punya rasuah.Phuiii

      Delete
    5. Kami walatokong mencari redha tokong...makin tokong redo makin byk rezeki kami...takbeer....toooookoooong

      Delete
    6. Kahkahkah.. Babi kalau pakai bulu ayam tetap berbau babi kahkahkah..
      Berkokok tapi bunyi tetap kroh!kroh!kroh!

      Delete
    7. Sian 7:20 xda hujah tp x abis2 fitnah.teruskan lah walaon. Kami tg k je akhlak pas ni

      Delete
  14. Redah allah hatuk hang. berkata dan mneghina bekan rakan seperjuanagn adakah itu dikatakan ulamak? ptuiii ,untuk kau sama.anomouse 8.07

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami parti Islam amanah tidak pulak rasa terhina?

      Delete
    2. Udah2 la tu walakontol ngaku amanah. Hina sangat cara tu. Tunjuknla hujah yg matang sikit walaon oi.kahkahkahkah

      Delete
    3. Walatokong mmg matang...sbb tu kami berjaya memujuk madey...kah kah kah

      Delete
    4. 7:21 xda hujah ke?xkan setakat itu je mampu fikir. Kata pas bijak tp nmpak Xbijak pulak.ada adun pas pakai pakaian dewa tu mencerminkan kebijaksanaan pas ke?

      Delete
  15. Good luck untuk parti amanah dgn DAP.. Tanpa PAS mampoihhh la hangpa punya parti ooo... Cium taikk cina DAP pun sanggup semata2 nak takluk putajaya.. Sehina2 UMNO pun depa ada jugak solat ooo.. Parti DAP yg hangpa sanjung tu berak pun calit pakai tisu jaa nooo.. Moga haji hadi teruskan perjuangan!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang kena pi belajar ugama islam betul2. hang lebih melayu drpd islam

      Delete
    2. Solat tunggang terbalik tp sokong rasuah terbesar.apa cter tu walakontol? Apa hukumnya? Walaon dah xda isu ka hal berak calit tisu pun nk kecoh..calit tisu pun xla hina mcm pas sokong perasuah.calit tisu pun xla mcm pesideng kejap hudud kejap tangguh, uturn je keje nye xda amalkan prinsip islam pun

      Delete
    3. Walatokong solat dpn tokong jer...sbb tu kami x percaya tokong menipu...sbb tu kami tolak hudud sbb tokong ckp...carila redo cina dulu baru cari redo allah

      Delete
    4. Saidina umar r.a solat di kaki lima gereja. Saidina umar r.a tu sembah salib ke baghal? Sudah la PASIK. Baghal plak tu

      Delete
    5. Astagfirullah. tgk perangai pas.tuduh solat dpn tokong.Astagfirullah. Udah2 la tu fitnah. Awk tu kata walaon pas tp perangai lebih hina dr kapir..cmni ke akhlak pas yg kata ikut cara islam tu?

      Delete
  16. Kami parti Islam amanah tidak pernah menyokong kezaliman, dari tahun 1998 lagi kami memang menentang kezaliman keatas DSAI.

    Ketika berceramah kami parti Islam amanah amat kecewa dengan melayu kerana melayu pengecut, nasib baik ada mikrofon boleh juga kami baling.

    Kami amat benci kepada penzalim yang menzalimi DSAI walaupun penzalim itu sekarang sepentas dengan kami, walaupun begitu Ustaz pkr sudah mendoakan agar beliau menerima pembalasan yang setimpal, maka oleh kerana itu kami parti Islam amanah bersama madey akan cuba membaiki kemusnahan akibat kezaliman madey ketika dulu.

    Berdosakah kami parti Islam amanah menyokong dan bekerjasama dengan penzalim yang belum tentu lagi insaf dan sedar?

    Kami tidak menyokong umno tetapi kami parti Islam amanah menyokong ahli umno yang sepentas dengan kami, walaupun mereka zalim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudah2 la tu walaon ngaku amanah.mcmla xtau awk tu walakontol sejati.Hadi yg sokong umno tetiba kata amanah sokong umno.otak letak kat lutut ke walaon.kahkahkahkah

      Delete
    2. Hadi yg nak jatuhkan umn9 dikata sokong umno
      May sabu yg nknselamatkan umno dikata tolak.umno
      Payah sifir ni...mesti soklan kbat ni...walatokong jer boleh jwb betul

      Delete
    3. Hadi dah jilat punggung umno pun di kata lawan. Baghal betul. PASIK nyata baghal umno yang cucuk hidung tapi terkinja2 seronok. Dasar si keji yang tiada maruah diri

      Delete
    4. Apa yg hadi nk jatuhkan kan umno.hadi backup umno lg ada la.hadi kata "mustahil 2.6bilion masuk akaun najib" "nk tukar pm tgu lah next pru" "jgn libatkan istana utk tukar pm"..Pebende tu walakontol? Walaon dah xreti ke backup dgn nk jatuhkan najib.apa punya bebal la walakontol nih.. Aku tgh bhujah dgn budak2 darjah satu ke nih.benda2 mcmtu pun xreti nk beza.hish....

      Delete
  17. Kahkahkahkah. Lawak pulak blog ni walakontol fight sama ph.mcmtula admin sporting post juga komen2 walaon. Br la adil sama2 buleh menilai mcmna hujah2 walaon dan ph.(walak jgn x walak
    Kuikuikui)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walatokong la

      Delete
    2. PASIK la sial.

      Delete
    3. Amanah xtermasuk dan xda kena mengena dgn wala2 ni sbb org2 pas je yg terikat walak2 ni so "walatokong" tu gelaran baru utk pas.bagus juga idea pas tu. Kita.ikut ja pas walatokong punya idea.idup walatokong pas....walaon/walakontol/walatokong pas terbaek boboiboy

      Delete
  18. Kami masih menunggu keputusan kawan kami LGE berkaitan rasuah dan kami menunggu Najib rebah selepas dibuktikan bersalah.

    Kami akan menjadi serba salah sekiranya kedua2nya didapati bersalah, adakah kami perlu mengikut kawan kami kami LGE atau kami ikut Najib?

    Sudah tentu kami parti Islam amanah akan mengakui bahawa kawan kami DAP bersih dari rasuah yang rasuah hanya LGE bukan DAP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. X abis2 lagi walakontol ngaku amanah. Udah2 la tu hina sgt ropenye. Kihkihkih

      Delete
  19. banyaknya Islam!.......tapi aku yakin Pas bukan satu2nya. Islam tak menyokong penzalim..Islam tak doa laknat sesamat umat....islam tak baruakan org yg berbeza pendapat........Sah Pas bukan islam yg Rasulallah Anjurkan. Woi org ameno kena taubat dulu la baru boleh di maafkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. WONG....JOWO SENG NANG JOHHOR WES ORA PERCOYO MANNINGG KARO PAS..... pIS.......PUSSSSSSSSSSS...........%

      Delete
    2. 7:53. Ni keturunan wong fei Hong ker...

      Delete
  20. Wahhhh.meriahnya blog ni.walakontol2 walaon walaun semua ada.terbaek

    ReplyDelete
  21. PAS......PIS......PUS......MMRONONO......MERENEEA......KABE'EAA........NNGAPOSS......KOYO...WONG...........PENGOORR...........................................

    ReplyDelete
  22. Yop oi..apa kehei nye penuh komen walaon ni blog ni,kene tapis balik ni yop oi.komen2 walaon yg berhujah fakta blhla post,ini komen deme mcm taik pun mike post juge,nt jd mcm blog omakkau tempat deme menyalak kopipes pjg2. Kahkahkahkah. Libanglibu tapis le komen2 yg berguna blhla la post.komen2 walaon maki hamun xyah le pos wat malu pas lg ade le tgk ahklak ngalahkan kere dpt bunge.
    Aje benoooo deme suke beno ler mike post komen deme tp busuk bebenor komen deme tu yop oiiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asei demer idak nyebut celah kangkang mak demer, teman lepaskan. Kakakakah!

      Delete
  23. Barua PAS...cuba menegak benang basah...tak gitu....

    ReplyDelete
  24. Benang PAS tidak pernah basah yang basah hanyalah mereka yang menjadi PENGKHIANAT lantas dinaikkan sikit kasta mereka daripada PENGKHIANAT kepada KHADAM.

    ReplyDelete
  25. Tapi Allah laknat ulama bangsat lagi pendusta yg menggunakan ayat2Nya untuk menyumbat lubang tembolok mereka.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.