Wednesday, April 13, 2016

Dr Zakir Naik vs Ustaz Zakar Taknaik

Madu tualang power! Click here


Dr Zakir berketayap putih ke serata pelosok dunia.

Dr Zakir berkot tie ala Mat Saleh.

Dr Zakir fasih org putih dan macam dah hafal Bible, kitab2 Hindu & mcm2 kitab suci agama lain.

Ceramahnya penuh sesak & dia akan menjawab persoalan yg dilontarkan hadirin.

Tapi tak ada la soalan tentang mandi junub.

Kah kah kah!

Manakala Ustaz Zakar Taknaik ini boleh kita masukkan dlm kategori ustaz sampul.

Tak ramai ustaz kategori ini. Lagi cepat ppus lagi bagus.

Ceramahnya meriah penuh hilai tawa. Banyak memberi ilmu tentang perhubungan suami isteri terutama bab atas katil. Cukup dia gemor. Kahkahkah!

Dol,

pernah tak lu tgk satu Youtube tentang pengalaman ustaz tersohor ini berceramah bilamana seorang wanita berumur bertanyakan soalan berbunyi,

"Ya ustaz, batai ka semayang cek ni sebab bila cek rukuk, buah cek ni berayun lebih 3 kali? "

KAHKAHKAHKAH!!!!

5 comments:

  1. Tahukah tuan2. Di negara jerman, teknologi perubatannya sangat maju termasuk perubatan sakit tuan. Oleh yang demikian bagi mana2 ustaz atau ulama berserban yang punyai masalah digalakkan melancong ke jerman. Kaedah rawatan sakit tuannya sangat canggih. Tidak perlu di admit ke hospital. Cukup hanya di hotel2 setempat. Cuma perlu sedikit bayaran untuk melihat cara2 rawatan di skrin tv. Pesakit boleh memilih cara rawatan samada negro, dildo, tak cukup umo, nenek tua yg berpendulum dan sebagainya. Pesakit pasti teruja dan amat mujarab menghilangkan demam atau lemah zakar pankreatis sinopsis berjangkit kronik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkahka.. Ajer gampang komen. Xyah jerman,kat malaysia pun berlambak.kahkahkahkah. G jerman utk cover la supaya org xnampak tp kantoi jugak.kahkahkahkah
      Walaunn punya penangan...

      Delete
  2. kah kah kah ...........

    ReplyDelete
  3. weiii jawablah...

    apa hukum kalau bergerak 3 kali dlm semayang... tak kiralah benda apa yg bergerak.

    apa hukum kalau kepala terkena paha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yop oiiiiii
      Hukum nye bg kepala terkena peha sdri..jegang sdri lerr..kahkahkah..kalo kene peha pompuan,x reti2 lg ke...cocok je lerr terus yop ouiiiii..kahkahkah

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.