Friday, April 15, 2016

Busuk Hati Perut Mahafiraun

Madu tualang power! Click here

Kahkahkah!

Dol,

lu masih nak junjung Mahafiraun?

Masih tak nampak mainan dia nak memelihara tembolok kaum kerabat dan kroni tercinta?

Sudah2 la dikelentong Mahafiraun.

Pertamanya, dia sendiri yg bubuh Najib naik atas.

Keduanya, anak dia bila nak berambus dari HAMNO? Dah dibangsat-bangsat HAMNO tapi masih setia. Bercita-cita mau jadi PM? Kahkahkah!

Ketiganya, dia nak pelingkup Najib bukan sebab 1MDB. Kalau beriya sgt MDB itu dah tau bahayanya, kenapa tak berkokok dari awal dulu?

Najib nak dipelingkupnya sebab tak lagi menyenangkan tembolok Mahafiraun & the gang lagi.  Itu sahaja.

Kalau projek nak melingkupkan Najib ini tidak mendatangkan apa-apa laba sikit pun kpd Mahafiraun, usahkan nak join dgn seluruh jiwa raga, ujung cekam kuku pun dia tak mahu hulur. Kahkahkah!

Jangan berangau Mahafiraun akan membawa perubahan, dia sumbat cekam dalam mulut lu lagi ada.

Kaghkahkah!

10 comments:

  1. Kerana mahafiraun pak lah jatuh naiklah mahabunoh dan maharembat

    ReplyDelete
  2. mahafiraun takut tidoq di sungai buloh...........

    ReplyDelete
  3. Bagus tu mahathir serAng najib tp najib lawan smpi last2 nt kebabomm semua tersungkur. Br ph ambil alih,masa tu hadi bodek anwar lah pulak tu nk jd punaisihat.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  4. Betul tu tuan libanglibu tapi pihak yg mahu menjatuhkan najib wajar kita sama2 sokong sbb kita pun xnk najib terus memimpin negara. Bukan soal kena tipu chedet tp soal ekonomi Malaysia makin hancus skrg ni kita kene selamatkan dlu kalau nk tgu dh kene jual malaysia ni br kita nk bertindak udah lambatla libanglibu nk nyontot pun xsemangat dah apatah lg nk beli madu.kahkahkahkah
    Kita sokong chedet utk tukar pm dlu pastu kemudian cerita asalkn blh entot dgn aman..kahkahkahkah.

    ReplyDelete
  5. kah kah kah
    sekejap lagi PM najib akan membuka "jalan mati" kepada Mahathir dengan membebaskan Anwar dari penjara.
    Najib tidak rugi apa-apa dengan membebaskan Anwar, bahkan beliau boleh berdamai dan menjadikan Anwar sebagai penasihat bersama untuk mengurus negara.
    Jika Najib membebaskan Anwar, sebahagian besar penyokong Anwar akan memberikan sokongan kepada Najib. Bahkan Najib boleh bersara dengan perasaan dengan tenang.
    Dalam keadaan sekarang, Najib tidak lagi boleh mempercayai sesiapa dalam pimpinan UMNO. Kemungkinan besar kepimpinan yang memberi baiah kepada Najid hanya kerana dedak yang ada ditangan Najib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkahkah najib nk bebaskan anwar??.. Jgn mimpi la...susah2 masukkan anwar dlm penjara, senang2 blh keluar plak,tahanan dlm rumah pun xdpt mcm khir toyol,kalau anwar keluar lagi masak najib kena bantai dgn anwar.. Lagi libanglibu najib jadi nyer.kahkahkahkah

      Delete
  6. PAN tak puas jadi khodam DAP.. kini nk jd kuli Tun M plk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkahkah. Korang jgn layan wanrosli ni.kalo hujah dgn die kalah terus die kalih isu.mmg vonggok punya walakontol wanrosli nih.kahkahkahkah. Jenis taik cirit hadi pun die telan.kahkahkahkah

      Delete
    2. Diamlah kaldai ameno. Dah hari2 kena tunggang kena tarik hidung masih dungu. Kecik tak nak mampos. Dah tua jadi kaldai menyusah orang

      Delete
  7. Libanglibu buat perangai balik.ilang ntah kemana,kene sorok org bunian ke mula2 takut pastu ske plak sbb org buniaN cun2 belako.kih

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.